Suomi24 sähköpostiin ei taaskaan pääse!!!

Heppu297

Yritän kirjautua sisään sähköpostiin niin heittää vaan etusivulle takaisin kokoajan!!
Luinko oikein että taas uudistuksia tulossa??
Vanhakaan ei toimi niin miten sitten uus? Melkoisen ala-aste meininkiä!
Mennyt jo paljon tärkeitä viestejä ohi Suomi24 töppäilyjen takia!!!!

15

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SAMAT SANAT EI PÄÄSE

      POSTIIN

      • googoo

        Juu ei pääse ei!


    • HUOOOH,

      Eipä pääse. Puolenpäivän jälkeen en ole päässyt S-postiin. Heti sen jälkeen, kun on antanut käyttäjätunnuksen ja salasanan, heittää pois.
      Jälleen Suomi24:ssä tämä ongelma,

    • juke561

      Sama homma ja just kun odotan sinne viestiä.No jos se joskus toimisi niin tietääkö
      kukaan miten siitä saa niitä vanhoja poistetuksi? En ole löytänyt sivulta kohtaa että poista.

    • Gmail.com Ei tarvitse enää tapella epävakaan Suomi24 postin kanssa ja on vielä paljon enemmän tilaakin.

      • juu alkaa tää suoli24 mulle riittää...


      • s24ajoittensäalas

        *komppaa* - gmail ollu yli 5v käytössä eikä ainutta ropleemaa.


    • toimiviakin on

      Eikö tuota jo normaali järkinen oo tajunnut aikoja sitten, että tuota suoli24 paska postia ei käytä, jos on jotain tärkeitä viestejä tulossa tai lähettämässä.
      Miten se muka voisi toimia moitteettomasti, kun täällä ei pelaa mikään muukaan,jatkuvaa jumitusta ja toimimattomuutta ollut niin kauan kun minä olen nettimaailmassa ollut mukana,ja olen ollut kauan.

    • gmail

      Virhe siirrettäessä viestejä postilaatikkoon (null).

    • keletanatu

      Yleensä usein ongelma että sähköposteihin ei pääse, nyt sentään oma posti aukeaa mutta hilppasen pikkunen ongelma kun kaikki postit ovat kadonneet!!!
      Käsittämätön osaamattomien tumpuloiden mesta!

    • Hoooohhaa

      Häh, tulin tänne samasta aiheesta. Pääsen kyllä kirjautumaan mutta nyt ei ole muutamaan päivään sähköpostit auenneet vaikka kuinka yrittää avata. Ei aukea. Missä ihmeessä se vika voisi olla. En pääse likemaan s-posteja.

    • Tosikyllästynyt

      Ei toimi sähköposti vieläkään tai siis posteja ei saa auki. Harmittaa koska tätä on nyt jatkunut kohta viikko. Osaisko joku sanoa mistä voi johtua ettei postit aukea?

    • Vaihtakaa sähköposti toiseen! En ymmärrä miksi moni haluaa pysyä Suomi24 sähköpostissa koska siinä on näitä ongelmia. Hieman typerä valittaa täällä.

      • Kyllätyttää

        Minulla on Elisan sähköposti, jossa sähköpostit ei ole auenneet kohta viikkoon!!!! Onneksi on toinenkin joka toimii. Periaatteessa kun on Elisan liittymä, voisi olettaa, että sähköposti toimisi normaalisti. Itse en valita, käyn täällä tsekkaamassa onko muilla samoja ongelmia eli onko kyse laajemmasta ongelmasta.


      • Kyllätyttää kirjoitti:

        Minulla on Elisan sähköposti, jossa sähköpostit ei ole auenneet kohta viikkoon!!!! Onneksi on toinenkin joka toimii. Periaatteessa kun on Elisan liittymä, voisi olettaa, että sähköposti toimisi normaalisti. Itse en valita, käyn täällä tsekkaamassa onko muilla samoja ongelmia eli onko kyse laajemmasta ongelmasta.

        Operaattorien sähköpostit eivät koskaan ole hyvä ratkaisu. Niissäkin on ongelmia.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8855
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2643
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2380
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1227
    Aihe