Yritän kirjautua sisään sähköpostiin niin heittää vaan etusivulle takaisin kokoajan!!
Luinko oikein että taas uudistuksia tulossa??
Vanhakaan ei toimi niin miten sitten uus? Melkoisen ala-aste meininkiä!
Mennyt jo paljon tärkeitä viestejä ohi Suomi24 töppäilyjen takia!!!!
Suomi24 sähköpostiin ei taaskaan pääse!!!
15
331
Vastaukset
SAMAT SANAT EI PÄÄSE
POSTIIN- googoo
Juu ei pääse ei!
- HUOOOH,
Eipä pääse. Puolenpäivän jälkeen en ole päässyt S-postiin. Heti sen jälkeen, kun on antanut käyttäjätunnuksen ja salasanan, heittää pois.
Jälleen Suomi24:ssä tämä ongelma, - juke561
Sama homma ja just kun odotan sinne viestiä.No jos se joskus toimisi niin tietääkö
kukaan miten siitä saa niitä vanhoja poistetuksi? En ole löytänyt sivulta kohtaa että poista. Gmail.com Ei tarvitse enää tapella epävakaan Suomi24 postin kanssa ja on vielä paljon enemmän tilaakin.
- s24ajoittensäalas
*komppaa* - gmail ollu yli 5v käytössä eikä ainutta ropleemaa.
- toimiviakin on
Eikö tuota jo normaali järkinen oo tajunnut aikoja sitten, että tuota suoli24 paska postia ei käytä, jos on jotain tärkeitä viestejä tulossa tai lähettämässä.
Miten se muka voisi toimia moitteettomasti, kun täällä ei pelaa mikään muukaan,jatkuvaa jumitusta ja toimimattomuutta ollut niin kauan kun minä olen nettimaailmassa ollut mukana,ja olen ollut kauan. - gmail
Virhe siirrettäessä viestejä postilaatikkoon (null).
- keletanatu
Yleensä usein ongelma että sähköposteihin ei pääse, nyt sentään oma posti aukeaa mutta hilppasen pikkunen ongelma kun kaikki postit ovat kadonneet!!!
Käsittämätön osaamattomien tumpuloiden mesta! - Hoooohhaa
Häh, tulin tänne samasta aiheesta. Pääsen kyllä kirjautumaan mutta nyt ei ole muutamaan päivään sähköpostit auenneet vaikka kuinka yrittää avata. Ei aukea. Missä ihmeessä se vika voisi olla. En pääse likemaan s-posteja.
- Tosikyllästynyt
Ei toimi sähköposti vieläkään tai siis posteja ei saa auki. Harmittaa koska tätä on nyt jatkunut kohta viikko. Osaisko joku sanoa mistä voi johtua ettei postit aukea?
Vaihtakaa sähköposti toiseen! En ymmärrä miksi moni haluaa pysyä Suomi24 sähköpostissa koska siinä on näitä ongelmia. Hieman typerä valittaa täällä.
- Kyllätyttää
Minulla on Elisan sähköposti, jossa sähköpostit ei ole auenneet kohta viikkoon!!!! Onneksi on toinenkin joka toimii. Periaatteessa kun on Elisan liittymä, voisi olettaa, että sähköposti toimisi normaalisti. Itse en valita, käyn täällä tsekkaamassa onko muilla samoja ongelmia eli onko kyse laajemmasta ongelmasta.
Kyllätyttää kirjoitti:
Minulla on Elisan sähköposti, jossa sähköpostit ei ole auenneet kohta viikkoon!!!! Onneksi on toinenkin joka toimii. Periaatteessa kun on Elisan liittymä, voisi olettaa, että sähköposti toimisi normaalisti. Itse en valita, käyn täällä tsekkaamassa onko muilla samoja ongelmia eli onko kyse laajemmasta ongelmasta.
Operaattorien sähköpostit eivät koskaan ole hyvä ratkaisu. Niissäkin on ongelmia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2056468Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442887- 442347
- 962161
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382051Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311467- 781432
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131366Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71315Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3871256