Suomi24 sähköpostiin ei taaskaan pääse!!!

Heppu297

Yritän kirjautua sisään sähköpostiin niin heittää vaan etusivulle takaisin kokoajan!!
Luinko oikein että taas uudistuksia tulossa??
Vanhakaan ei toimi niin miten sitten uus? Melkoisen ala-aste meininkiä!
Mennyt jo paljon tärkeitä viestejä ohi Suomi24 töppäilyjen takia!!!!

15

331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SAMAT SANAT EI PÄÄSE

POSTIIN

• googoo

Juu ei pääse ei!

• HUOOOH,

Eipä pääse. Puolenpäivän jälkeen en ole päässyt S-postiin. Heti sen jälkeen, kun on antanut käyttäjätunnuksen ja salasanan, heittää pois.
      Jälleen Suomi24:ssä tämä ongelma,

• juke561

Sama homma ja just kun odotan sinne viestiä.No jos se joskus toimisi niin tietääkö
      kukaan miten siitä saa niitä vanhoja poistetuksi? En ole löytänyt sivulta kohtaa että poista.

• Gmail.com Ei tarvitse enää tapella epävakaan Suomi24 postin kanssa ja on vielä paljon enemmän tilaakin.

• juu alkaa tää suoli24 mulle riittää...

• s24ajoittensäalas

*komppaa* - gmail ollu yli 5v käytössä eikä ainutta ropleemaa.

• toimiviakin on

Eikö tuota jo normaali järkinen oo tajunnut aikoja sitten, että tuota suoli24 paska postia ei käytä, jos on jotain tärkeitä viestejä tulossa tai lähettämässä.
      Miten se muka voisi toimia moitteettomasti, kun täällä ei pelaa mikään muukaan,jatkuvaa jumitusta ja toimimattomuutta ollut niin kauan kun minä olen nettimaailmassa ollut mukana,ja olen ollut kauan.

• gmail

Virhe siirrettäessä viestejä postilaatikkoon (null).

• keletanatu

Yleensä usein ongelma että sähköposteihin ei pääse, nyt sentään oma posti aukeaa mutta hilppasen pikkunen ongelma kun kaikki postit ovat kadonneet!!!
      Käsittämätön osaamattomien tumpuloiden mesta!

• Hoooohhaa

Häh, tulin tänne samasta aiheesta. Pääsen kyllä kirjautumaan mutta nyt ei ole muutamaan päivään sähköpostit auenneet vaikka kuinka yrittää avata. Ei aukea. Missä ihmeessä se vika voisi olla. En pääse likemaan s-posteja.

• Tosikyllästynyt

Ei toimi sähköposti vieläkään tai siis posteja ei saa auki. Harmittaa koska tätä on nyt jatkunut kohta viikko. Osaisko joku sanoa mistä voi johtua ettei postit aukea?

• Vaihtakaa sähköposti toiseen! En ymmärrä miksi moni haluaa pysyä Suomi24 sähköpostissa koska siinä on näitä ongelmia. Hieman typerä valittaa täällä.

• Kyllätyttää

Minulla on Elisan sähköposti, jossa sähköpostit ei ole auenneet kohta viikkoon!!!! Onneksi on toinenkin joka toimii. Periaatteessa kun on Elisan liittymä, voisi olettaa, että sähköposti toimisi normaalisti. Itse en valita, käyn täällä tsekkaamassa onko muilla samoja ongelmia eli onko kyse laajemmasta ongelmasta.

• kannyman
        Kyllätyttää kirjoitti:

Minulla on Elisan sähköposti, jossa sähköpostit ei ole auenneet kohta viikkoon!!!! Onneksi on toinenkin joka toimii. Periaatteessa kun on Elisan liittymä, voisi olettaa, että sähköposti toimisi normaalisti. Itse en valita, käyn täällä tsekkaamassa onko muilla samoja ongelmia eli onko kyse laajemmasta ongelmasta.

Operaattorien sähköpostit eivät koskaan ole hyvä ratkaisu. Niissäkin on ongelmia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      205
      6468
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2887
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2347
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      96
      2161
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2051
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      231
      1467
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      78
      1432
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1366
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      7
      1315
    10. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      387
      1256
    Aihe