Hei te kaiken nähneet "vidiootit"! Mistähän saisin yllä mainittuun 10 vuotta vanhaan, mutta aikanaan varsin laadukkaaseen laitteeseen ehjän uuden virtalähteen/koko piirin? Laitteessa on itsessään stereovahvistin ja oli aikanaan ainoita malleja (samanlaisen Saloran lisäksi), jossa oli ensimmäisen sukupolven DOLBY SURROUND-kytkentä. Tästä efektipiiristä on tietenkin aika ajanut ohi, mutta vahvistin on todella näppärä ja toimiva idea.
Ostaisin vaikka ehjän kokonaisen laitteenkin tai sellaisen, jossa sähköt toimivat, mutta kuvapäät ovat jo loppu. Tarjoa rohkeasti, puh 0400-940 207/Harri, mieluiten iltaisin!
AKAI VS-A650
hri
0
221
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli214688Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103314Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403147IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462579Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861248Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2571133- 791099
- 561092
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941081Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E200966