EN OLISI HALUNUT LAPSIA

Jääpurkki

Olen harkinnut itsemurhaa. Olen 33v 3-lapsen töissäkäyvä isä avoliitossa. Mittani on täysi tätä elämää. En vain jaksa enää. Olen käynyt psykiatreille terapiassa ym. mUlla on lääkitys. ym.

Olen ajatellut ajaa ilman turvavöitä yöllä autolla niin kovaa rekkaapäin kuin vaan saa 2litrasesta bensakoneesta irti. Ajattelin vielä sisustaa autoun aukiolevilla retkikeittimillä ja bensalla.

Ero tulisi olemaan vaikea, koska ihminen alkaisi kuitenkin inhimillisenä olentoa olemaan halukas edes tietämään miten jälkikasvulla menee,

"turha se on itkeä, kun paska on jo housussa" Kohtapa ei ole housuja. Haluan polttohautauksen.

3

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

      Älä hyvä ihminen pilaa rekkakuskin elämää, keinoja on muitakin

    • Älä tee toiselle...

      Älä ajaa rekkaan päin , muuten rekkakuskin elämä on pilalla. Aja mielummin johonkin kiinteään kohtaan esim: sillan tuki pilariin tai kallioon...

    • oikeat lääkkeet?

      Ensnäkin, kuulostat itsekkäältä ihmiseltä.

      Viet lapsiltasi isän ja pilaat rekkamiehen elämän, koska sinulla on paha olla? Eron tullessa sinua kiinnostaa omat tunteesi, kun joudut eroon lapsistasi - ei niiden lasten tunteet?

      Meneppä nyt itseesi.

      Toinen juttu on se, että paha olosi ei johdu siitä, että sinulla on lapsia ja siitä, että elämäsi on täyttä kakkaa mielestäsi. Paha olo johtuu aivosi kemioista ja välittäjäaineiden epätasapainosta. Itse et sitä huomaa, koska asustat näiden vinksahtaneiden aivojen sisällä.

      Sinulla on lääkitys. Selvästikään se ei toimi. Tai sitten diagnoosi on väärä.

      Ajattele lapsiasi, jos niitä rakastat kerta niin paljon, ettet kestä eroa niistä. Ajattele lapsiasi, eläkä aiheuta heille heidän elämänsä suurinta traumaa tappamalla itseäsi. Ota yhteyttä psykiatriisi ja kerro, että nyt herra psykiatri nämä lääkkeet eivät oikeen toimi. Puretaan tämä lääkitys ja koetetaan jotain toista, jooko herra psykiatri. Kerro, että on itsensä tappamiset olleet mielessä, niin johan alkaa tapahtumaan.

      Kun lääkitys saadaan oikeaksi, diagnoosi oikeaksi, alkavat solmut avautumaan. Täydestä helvetistä ihan ok olotilaan on n. parin viikon matka, kunhan oikea suunta löydetään, usko pois.

      Tsemppiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 150
      4275
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3864
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2651
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1639
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1521
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe