Olen harkinnut itsemurhaa. Olen 33v 3-lapsen töissäkäyvä isä avoliitossa. Mittani on täysi tätä elämää. En vain jaksa enää. Olen käynyt psykiatreille terapiassa ym. mUlla on lääkitys. ym.
Olen ajatellut ajaa ilman turvavöitä yöllä autolla niin kovaa rekkaapäin kuin vaan saa 2litrasesta bensakoneesta irti. Ajattelin vielä sisustaa autoun aukiolevilla retkikeittimillä ja bensalla.
Ero tulisi olemaan vaikea, koska ihminen alkaisi kuitenkin inhimillisenä olentoa olemaan halukas edes tietämään miten jälkikasvulla menee,
"turha se on itkeä, kun paska on jo housussa" Kohtapa ei ole housuja. Haluan polttohautauksen.
EN OLISI HALUNUT LAPSIA
3
79
Vastaukset
- XXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Älä hyvä ihminen pilaa rekkakuskin elämää, keinoja on muitakin
- Älä tee toiselle...
Älä ajaa rekkaan päin , muuten rekkakuskin elämä on pilalla. Aja mielummin johonkin kiinteään kohtaan esim: sillan tuki pilariin tai kallioon...
- oikeat lääkkeet?
Ensnäkin, kuulostat itsekkäältä ihmiseltä.
Viet lapsiltasi isän ja pilaat rekkamiehen elämän, koska sinulla on paha olla? Eron tullessa sinua kiinnostaa omat tunteesi, kun joudut eroon lapsistasi - ei niiden lasten tunteet?
Meneppä nyt itseesi.
Toinen juttu on se, että paha olosi ei johdu siitä, että sinulla on lapsia ja siitä, että elämäsi on täyttä kakkaa mielestäsi. Paha olo johtuu aivosi kemioista ja välittäjäaineiden epätasapainosta. Itse et sitä huomaa, koska asustat näiden vinksahtaneiden aivojen sisällä.
Sinulla on lääkitys. Selvästikään se ei toimi. Tai sitten diagnoosi on väärä.
Ajattele lapsiasi, jos niitä rakastat kerta niin paljon, ettet kestä eroa niistä. Ajattele lapsiasi, eläkä aiheuta heille heidän elämänsä suurinta traumaa tappamalla itseäsi. Ota yhteyttä psykiatriisi ja kerro, että nyt herra psykiatri nämä lääkkeet eivät oikeen toimi. Puretaan tämä lääkitys ja koetetaan jotain toista, jooko herra psykiatri. Kerro, että on itsensä tappamiset olleet mielessä, niin johan alkaa tapahtumaan.
Kun lääkitys saadaan oikeaksi, diagnoosi oikeaksi, alkavat solmut avautumaan. Täydestä helvetistä ihan ok olotilaan on n. parin viikon matka, kunhan oikea suunta löydetään, usko pois.
Tsemppiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161638
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361376Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 1201126
- 521115
- 571061
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892