EN OLISI HALUNUT LAPSIA

Jääpurkki

Olen harkinnut itsemurhaa. Olen 33v 3-lapsen töissäkäyvä isä avoliitossa. Mittani on täysi tätä elämää. En vain jaksa enää. Olen käynyt psykiatreille terapiassa ym. mUlla on lääkitys. ym.

Olen ajatellut ajaa ilman turvavöitä yöllä autolla niin kovaa rekkaapäin kuin vaan saa 2litrasesta bensakoneesta irti. Ajattelin vielä sisustaa autoun aukiolevilla retkikeittimillä ja bensalla.

Ero tulisi olemaan vaikea, koska ihminen alkaisi kuitenkin inhimillisenä olentoa olemaan halukas edes tietämään miten jälkikasvulla menee,

"turha se on itkeä, kun paska on jo housussa" Kohtapa ei ole housuja. Haluan polttohautauksen.

3

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Älä hyvä ihminen pilaa rekkakuskin elämää, keinoja on muitakin

• Älä tee toiselle...

Älä ajaa rekkaan päin , muuten rekkakuskin elämä on pilalla. Aja mielummin johonkin kiinteään kohtaan esim: sillan tuki pilariin tai kallioon...

• oikeat lääkkeet?

Ensnäkin, kuulostat itsekkäältä ihmiseltä.

Viet lapsiltasi isän ja pilaat rekkamiehen elämän, koska sinulla on paha olla? Eron tullessa sinua kiinnostaa omat tunteesi, kun joudut eroon lapsistasi - ei niiden lasten tunteet?

Meneppä nyt itseesi.

Toinen juttu on se, että paha olosi ei johdu siitä, että sinulla on lapsia ja siitä, että elämäsi on täyttä kakkaa mielestäsi. Paha olo johtuu aivosi kemioista ja välittäjäaineiden epätasapainosta. Itse et sitä huomaa, koska asustat näiden vinksahtaneiden aivojen sisällä.

Sinulla on lääkitys. Selvästikään se ei toimi. Tai sitten diagnoosi on väärä.

Ajattele lapsiasi, jos niitä rakastat kerta niin paljon, ettet kestä eroa niistä. Ajattele lapsiasi, eläkä aiheuta heille heidän elämänsä suurinta traumaa tappamalla itseäsi. Ota yhteyttä psykiatriisi ja kerro, että nyt herra psykiatri nämä lääkkeet eivät oikeen toimi. Puretaan tämä lääkitys ja koetetaan jotain toista, jooko herra psykiatri. Kerro, että on itsensä tappamiset olleet mielessä, niin johan alkaa tapahtumaan.

Kun lääkitys saadaan oikeaksi, diagnoosi oikeaksi, alkavat solmut avautumaan. Täydestä helvetistä ihan ok olotilaan on n. parin viikon matka, kunhan oikea suunta löydetään, usko pois.

Tsemppiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      178
      3442
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      374
      2186
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      55
      2137
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      42
      2018
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1481
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1251
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1203
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      413
      1129
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      117
      1029
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      52
      936
    Aihe