Onko muilla samaa ongelmaa kuin minulla,posti ei toimipyörii vain koko ajan jo kahden päivän ajan.
Posti e toimi
2
153
Vastaukset
On kyllä turhan usein sähköposti jumissa tässä ympäristössä.
Täytyy vakavasti miettiä sähköpostiympäristön vaihtamista!
Ihmettelen, että mistään ei löydy tietoa, miksi posti ei toimi ja milloin viat saadaan korjattua!joo kyllä, ja tiedotteet osiossa lukee näin
Hei,
Sähköpostissa on ilmennyt hitautta 13.01.2015 illasta asti. Selvitämme asiaa parhaillaan.
Pahoittelemme tästä aiheutuvaa häiriötä!
Ystävällisin terveisin,
Suomi24 Käyttäjätuki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331411Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691125- 104984
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.43983- 68805
Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56779- 42766
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai117765- 29675
Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.55615