Sähköpostissa häiriötä 14.01.2015

Hei,

Sähköpostissa on ilmennyt hitautta 13.01.2015 illasta asti. Selvitämme asiaa parhaillaan.

Pahoittelemme tästä aiheutuvaa häiriötä!

Päivitys 09:52: Sähköpostissa oli ilmennyt ongelmia tietoliikenneyhteyksissä. Ongelma on nyt korjattu ja sähköposti toimii taas normaalisti.

Ystävällisin terveisin,
Suomi24 Käyttäjätuki

59

2455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei,

      itseasiassa Posti ei edes aukea. Kun klikkaa Posti linkkiä tai yrittää kirjautua suoraan Postiin, selain heittää takaisin S24 etusivulle. Kirjautuminen kyllä onnistuu, mutta Posti ei siis aukea. Ja kyseessä ei ole hitaus, sillä etusivulle palaaminen tapahtuu parissa sekunnissa.

      • niin tekee ei hitaus ole syy. Ei lataudu ollenkaan... paiskaa etusivulle ja tekee sitä edelleen...


      • tm-63

        Niin tekee,juuri nyt kun sitä pitäisi päästä käyttämään.


    • siinä on ilmennyt täyttä toimimattomuutta.... ei lataudu ollenkaan ja heittää takaisin etusivulle ja tekee sitä edelleen....

    • Eihän sinne pääse ollenkaan,hitaus ei haittaisi.

    • appsuite

      Ei ole hitautta. Postia ei ole olemassakaan, on vain ERROR

    • sini4

      Häiriöitä jatkuvasti !! Hankin s.postin jostain muualta. Tämä kun ei toimi, sillon ku pitäs.

    • glitter5

      No eipä ole suuri yllätys taaskaan!

      Amatöörimäinen puuhastelu ja jatkuu. Samoin toistuva pahoittelu häiriöistä.

      Ei hyvä.

    • työ

      EI AUKEA POSTI!! JA PITÄISI työ asioita hoitaa

    • Suivaantuntut!!

      Ainakin 15 tuntia ollut jo "häiriöitä" eli Suomi24 posti ei ole toiminut ollenkaan. Kerran pääsin tänä aamuna sisään. Liian pitkä aika ja tulee jopa taloudellista tappiota, kun esim olen ohjannut Huuto.net - viestit Suomi24:ään. Jos tulee tarjouksia yksityisviestillä niin en ole päässyt katsomaan ja nytkin jo meni kaksi monen sadan euron kauppaa sivu suun! Ei auta kuin vaihtaa luotettavampaa postiin!!! Millainen tekninen tuki teillä on, kun kestää vuorokauden korjata yhtä vikaa? Oli sitten ilmainen käyttäjälle tai ei, niin käyttäjän pitää voida luottaa siihen, että sähköposti toimii! Kyllä pienet katkokset ymmärtää, mutta tällaisia kellon ympäri katkoksia ei voi kukaan asiakas hyväksyä. No- onneksi on muitakin luotettavampia posteja. Tämä Suomi24 on takkuillut lähes jatkuvasti!!!

    • eilen oli ilmoitus että suomi 24 uudistuu.ensin kannattaisi laittaa nämä vanhat asiat kuntoon ennenkuin aloittaa jotain uudistuksia posti tökkii jatkuvasti

    • ärsyyntynyt

      ei ole pelkkä hitaus... myös etusivun pöpinät oli samat kuin eilen

      • suuttumnut

        pitäisköhän "ilmoita asiaton viesti" tuon käyttäjätuen viestin suhteen... ainakaan mitään asian korjaamiseksi ei ole tapahtunut...kovasti houkutteli se kohta....


    • Raivostuttavaa

      Ei tuo todellakaan ole enää mikään häiriö, josta vain pahoittelulla selviää! Täysin toimimaton posti, ei yritäkään toimia vaan mollikat pyörii jonkin aikaa ja sitten heittää takaisin aloitussivulle. Tekninen tuki ei todellakaan hallitse hommiaan. Jatkuvia häiriöitä ja valitteluja! Ehdotankin, että lopetatte sovinnolla koko Suomi24 postni, kun siitä ei ole kuin asiakkaille vain harmia! On nimittäin vielä luotettaviakin sähköposteja, niin lopettakaa tälallainen ihmisten jatkuva kiusaaminen ja lopettakaa koko posti!!!

    • Eikö tästä voisi laittaa suoraan S24-etusivulle jotain linkkiä ettei tarvitsisi selailla ja etsiä tiedotetta asiasta :( Kaikki kyllä takuulla ovat jo huomanneet, ettei S24-posti toimi, mutta saisiko jotain konkreeettista tietoa asiasta että koskahan alkaisi toimimaan?

    • Luokatonta touhua!

      "Suomi24 uudistuu" No niin tekeee näköjään, kun menee entistä huonompaan suuntaan! Onko niin, että Suomi24:ssä posti on vain pakollinen paha ja muut osastot tuottavat enemmän mainostuloja! ? Voi uudistus tietenkin olla tällaistakin.... Asiakkaat vain kaikkoavat ja parempi olisikin, että lopettaisitte sovinnolla koko postin, jos teillä kerran ei ole varaa palkata kunnon porukkaa tekniseen tukeen. Kertokaa kerrankin rehellisesti, mistä tällainen jatkuva postin takkuaminen johtuu! Tai eipä sillä enää minulle juuri väliä ole, tämä viimeinen oli tarpeeksi minulle ja menen muualle! Esimerkiksi gmail ei ole takunnut kahden vuoden aikana vielä kertaakaan. Sitä paitsi: Ilmoittakaa HETI etusivulla, jos tulee katkoksia, että asiakkaat osaavat heti mennä toisille sähköposteilleen. Kaikki eivät nimittäin pidä edes Suomi24:ää ihan huvin vuoksi...

    • ei kyllä mulla toimi vieläkään vai onko vika kerennyt uusia jo?

    • Minun sähköpostini toimii moitteettomasti. 14.1.2015 klo:13.21

    • Salla

      mun ei...

    • työlääntynyt postiin

      siis jatkuvasti on häikkää sähköpostissani, enkä saa normaalia näkymää lainkaan esiin, kun avaan sähköpostini. missä mättää????

    • Kyllä tuota hitautta ja erittäin kankeaa ja epävarmaa toimintaa on ollut siitä lähtien kuin olen tänne liittynyt eli n. vuodesta -03 olisiko. Nykyään tulee tajuttomasti roskapostia läpi Saapuneet kansioon, eikä roskapostisuodin saa niitä kiinni vaikka kuinka koittaa tägäillä. Että huippuhyvä on tämä palvelu.

    • Tympii

      Itseasiassa sähköposti on tökkinyt jatkuvasti. Joillakin selaimilla toimii välttävästi ja joillakin ei taas toimi. kaikki kansiot ei aukene ym. ym.

      • kiireinen

        Sähköposti ei aukea ollenkaan edelleen missä taas vika.. ärr.. klo.17.15!!!!


    • Nyt toimii sähköposti

    • ärsyyntyny

      En päässy eile enkä pääse näköjään nytkään sähköpostiini!!

      • 12@aasd

        Koko sivu on ollut jumalattoman hidas lähiaikoina


    • hotmailSF

      Ilmoitus, juta S-24 ei koskaan julkaise:: SÄHKÖPOSTI ON TOIMINUT VIIKON ILMAN HÄIRIÖITÄ.

    • ttö

      posti ei toimi

    • miksi 6

      voisiko ylläpito poistaa tuon romano chatin kun ei siellä mitään valvontaa eikä sieltä edes poisteta niitä kirjoituksia mitä pyytää poistaan miksi tuollasta sikailua sallitte onko pakko tehdä ylläpidosta rikosilmoitus kun ei muu auta sivulla ei mitään normaalia

    • malla927

      Hei
      Yritän kirjautua postiin mutta sama ongelma kun eilen 14.1.

    • Prkletana

      Ja p...%&#%¤#¤"#& Taas tänään 15.1 sama ongelma......

    • eihän tää posti mitään toimi. Hyvin te vedätte. Onneks on muitakin sähköposteja mutta olishan tähänki postilaatikkoon kiva päästä kurkkaamaan

    • kirsi3

      Hei, en pääse edelleenkään katsomaan postiani. Voisiko joku auttaa tässä ongelmassa, pitäisi hoitaa laskuja jotka on tullut tonne postilaatikkoon ja pian. Kiitos.!

    • Mira a

      Ei toimi! Tämä on käsittämättömän huonoa palvelua.
      Mira a

    • paskaa99

      Ei toimi posti vieläkään, olis KAIKKIEN fiksuinta vaan vaihtaa parempaan ja toimivampaan postiin!!!!!!!!!! Mukavaa hoidella asioita juu

    • Helvetin vihainen

      Milloin meinaatte muuttaa tätä suoni24 katsokaa itse miten surkea ja onneton tämä uusi hanurista malli on.

    • Useimmin käy niin, ettei posti aukea, kuin että aukeaisi.
      Alkaa jo tosiaan tympiä. Ei kai auta muu, kuin vaihtaa postit muualle.:(

    • s.posti

      Ei aukea ei, heittää vain takaisin etusivulle. Useammin s.posti on toimimaton kuin toimiva.

    • N. vuoteen(edellisestä päivityksestä) ei ole roskapostisuodatinkaan toiminu kunnolla. Viime viikonloppuna poistin kokonaan KAIKKI...
      Sen jälkeen olen lähettäjän mukaan lisäilly, silti tulee samoista osoitteista läpi. MIKÄ MÄTTÄÄ?!?!?!

    • ei toimi

      kerran pari kuukauteen päässyt sähköpostiin

      • joo ei pääse sähköposteja lukemaan. EI EDES AVAA TUNNUKSILLA SIVUJA.


    • SysAdmini

      Miten Suoli24:n sähköpostissa voi olla aina vaan ongelmia? Mulla on oma sähköpostipalvelin, eikä sen kanssa ole ollut mitään ongelmia viimeiseen 5 vuoteen. Pois lukien kuukausittaiset tietoturva päivitykset, jotka kestää muutaman minuutin sunnuntaina aamyöstä ja sitten systeemi on taas käytettävissä.

      • Ano nyymi

        Sun omalla sähköpostipalvelimella tuskin on kymmeniä- ellei satojatuhansia mailboxeja.


    • SwissSecurity
      • Yandex!

        Toinen mainio vaihtoehto, turvallinen luotettava sähköposti suurelta pilvipalvelun tarjoajalta: https://mail.yandex.com/


    • prkl2

      en mäkään oo päässy moneen päivään lukemaan posteja. missä vika?

    • miksi näen vain 30 uusinta viestiä!!?

    • ile38i

      En pääse kirjautumaan, missä vika. Olen kokeillut kaikkea, mutta vastaus tulee ettei ole sitä käyttäjätunnusta eikä ole salasanaakaan, vaikka tasan tarkkaan olen niillä päässyt vielä pari viikkoa sitten.

    • kansiot ei aukee

      Onko muilla postin käyttäjillä vaikeuksia avata kansioita? Itsellä ei aukea muu kuin saapuneet-kansio..

    • Pena,

      Koko sivustolla on aina ollut hitautta, riippumatta missä siellä on.
      Ne todelliset SäPost viat lienevät ne tuhoutuneet tai kadonneet
      viestit tässä eniten huolestuttaa, kansioissa näkyy että niitä on mutta
      ne kansiot eivät aukea.

      • kansiot ei aukee

        Mulla näkyy 6 viestiä roskapostikansiossa, ja en saa sitä auki. Sinne kun välillä menee postia joka ei kuuluisi roskapostiin.. Kiva kun lähettää palautetta asiasta, niin vastausta ei saa. Kahdella eri selaimella yrittänyt avata, joten vika ei liene täällä päässä.


    • En saa sähköpostia lahtemään eteenpäin, palautuu aina takaisin. Missä vika? Onko muilla samoja ongelmia tullut esiin?

    • edelleenkään ei onnistu postiin kirjautuminen :/

    • Kyllästynyt

      Empä pääse edes sähköpostiin. Kirjautuu kyllä palveluun sisälle kuten niin monta kertaa aikasemminkin, mutta ei mene postiin asti. Sama ongelma on joka viikko vähintään 3-4 kertaa viikossa.

    • ketuttaaaa

      23.1. kello 16.00, sähköposti ei toimi.

    • Pasi tikka

      Siellä uskontosivuilla on yks lahko romahtanu ja ovat uhkailleet vaikka millä,niinkäyttekö tarkistamassa?

    • Hei! ssuomi24 sähköposti ei toimi jostain syystä. Viestit eivät tule perille, voin kyllä itse laittaa viestejä. Outo juttu. 11.1. on viimeinen tullut viesti. Tiedan, että mm. Klarna on lähettänyt laskun sähköpostiini, mutta se ei ole tullut perille. Muitakin tapauksia on. [email protected]

    • 7days

      Poistakaa teiltä viestit sana terrorismi. Koska se on ärsyttävä..

    • Xouya

      Suomi24 uudisti sähköpostin vuosi sitten keväällä. Käyn joskus täällä katsomassa toimiiko se. Ei toimi. Voin lähettää sieltä meiliä mutta sinne ei mene mikään. Tyhjensin sieltä kaikki turhat pois, jätin vain muutaman, se ei auta.

      Miksiköhän kukaan enää käyttää tätä? Jättäkää tämä p-a, menkää vaikka gmailiin joka ainakin toimii.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8534
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2585
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2313
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1472
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe