Erään kokeiluohjelman myötä asentui joku h-tin Chome koneelleni lupaa kysymättä. Olen Internet Explorerin käyttäjä enkä halua mitään muita selaimia yhdellekään koneelleni. Tämän tein selväksi myös ohjelman poiston jälkeen avautuneella palautelomakkeella.
Chrome sai kyytiä!
6
100
Vastaukset
Miksi et poistanut sitä valintaa asennusvaiheessa? Ei nämä itsestään tule.
- Tyhmää sakotetaan
,, joo tosiaan... lupaa kysymättä, hehee onko älyttömänpää kommenttia olemassakaan.
Mene silmälääkäriin ja opettele netin käyttöä ennen kuin alat täällä herneitä nokastasi poistelemaan. Jos noin toimit niin simulla on varmaan melkoinen arsenaali erilaisia ohjelmien mukana tulevia jotka itse hyväksyt kun et poistele tarpeettomia vaihtoehtoja, myös varmaan aikamoinen haittaohjelmien ja virusten katiska se sinun läppärisi tai pöytiksesi....;))))- edellisen lisäys
Exploreria minäkin käytän ja AINA KUN latailen erilaisia ohjelmia netistä kokeillakseni ja tai tallentaakseni sen pysyväksi niin katson tarkasti joka hemmetin kohdan kysytäänkö siellä asennetaanko tämä ja tämä tai onko rukseja jossakin kohtaa mikä ei kuulu ko. ohjelmaan. Mikäli ohjelmaa ei voi asentaa ilman noita lisä härpäkkeitä jotka saattavat sisältää haitakkeita niin saa jäädä asentamatta.
Asennustiedostot asenna ensin työpöydälle ja ennen sen asentamista tarkista tiedoston F-securella virusten varalta.
Virustorjunta tarkistaa ne jo latausvaiheessa. Ei niitä tarvitse alkaa siirrellä sitävarten.
- asennan vaan
E minä sitä siirtele mihinkään.
Miksi sitten niin kirjoitit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1552725
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541689Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461674Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1501411- 681370
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3091241The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut171206- 156996
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek24960Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58911