Hei
Minulla on prepaid, TrueMove H ja siinä on loppumassa krediitit pian. (vanhenee 3kk ostosta)
Miten saan suomesta käsin lisää krediittiä että saan saman numeron säilytettyä ?
Prepaidiin lisää voimaa suomesta
13
85
Vastaukset
- syy matkustaa
Olisko matka Thaimaahan ajankohtainen ?
- helppoa vai mitä
Ottamalla yhteyttä heidän asiakaspalveluun yhteystiedot tulivat Sim-kortin mukana.
- atsdstdhqt
No et mitenkään vitun ääliö! Kai nyt järkikin sanoo et mene sinne taikkuihin jos haluut lisää persettä vitun HOMO!!!!
- watsii
Itselläni ainakin lähti vanhentunut kortti tulille kun latasin siihen krediittiä. Tosin tässä oli kyseessä 12call kortti.
- Thaiprepaid
Thaimaalaisia prepaid liittymiä voi ladata paypalin / luottokorttimaksulla osoitteessa: http://thaiprepaidcard.com/
- PanenKunPanettaa
Kiitos tuo oli hyödyllinen linkki. Joskus on käynyt että lähtenyt maaseudulle jossa ei 7-eleveneitä ole ja credit pääsee loppumaan ja soittaa toiseen thai liittymään pitäisi.
Hae kooklesta seuraavasti:
True Move USSD Codes, minulla on ollut 12 call yli 6 vuotta. Ota huomioon että sim-kortit Thaimaassa pitää olla rekisteröity Heinäkuun loppuun mennessä, minä lähetin omani tutulle thailadylle, koska tulen vasta MarraskuussaLisäyksenä esim. 12 calliin riittää pidennykseksi määrätyn koodin nåppäily, joka muistaakseni vähentää saldoa 30 bathia
- käynäinkin
Prepaid kortiin saa aikaa vaikka vuodeksi ainakin D-Tacilla soittamalla heidän call centeriin. Ladyni hoitaa sen aina, näin sama numero ollut jo 7 vuotta vaikka välillä ollut jopa 4kk käyttämättä.
Thaimaassa ollessani hoidan aina korttiini (12 call) lisäaikaa itse vuodeksi eteenpäin
- käynäinkin
Ladyni puhuu äidinkielenä Thaita minä en siksi hän saa hoitaa tuon. Osaan toki puhua muutakin kuin sawasdee ja mai pen rai mutta anyway.
Ok, asia on ok. Koska saldoni on nyt liian suuri, pidennän saldoani nyt balancea pienentämällä, tapoja on monia.loppu
- ap_11-5
Homma kävi niin että kävin rekisteröimässä liikkessä kortin ja tyttelille sanoin että pitäisi saada vähintään vuosi aikaa. siinä se sitten näpytteli näppäiliä ja aina väliin sitä tietokonettaan ja näin on kortti voimassa nyt yli vuoden!
Toki takaisin pitäisi päästä jo paljon sitä ennemmin!
Ja ennen maasta poistumista kannattaa aktivoida roaming.
Sekä kasikornista saa myös lisää krediittiä, joka on samalla myös aina 1kk lisää aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13855- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822