reiki

pulmunen

Kertokaapa kokemuksianne reikihoidosta!

Itse olen ollut pari kertaa reikissä ja ainoat tuntemukset olivat kuumotus ja toisaalta tosi kylmät jalat. Olo on jälkeenpäin ollut todella tasapainoinen, onnellinen ja rauhallinen. Hoitajat eivät paljon puhu itse hoidosta ja omista tuntemuksistaan, vai mikä teidän kokemuksenne on?

19

3392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siiri

      Suoritin vuosi sitten Reiki I ja viikko sitten II-kurssin. Kummankin kurssin jälkeen olo on ollut todella energinen ja tarmokas. Hoitojen aikana en ole yleensä tuntenut mitään erityistä, mutta virityksiä saadessani tunsin eräänlaisia sähköiskuja päässä ja silmiä nyki. Sairastan epilepsiaa ja tuollainen tunne edeltää kohtauksia, joten ekalla kerralla säikähdin, mutta tunne on aina mennyt ohi. Joskus olen nähnyt valoja ja ympäristön äänet tuntuvat ikäänkuin häviävän ja vaimenevan.

      Hoitaessani itse tuntemukset vaihtelevat riippuen hoidon kohteesta. Omaa kissaani reikittäessäni, tai vain silittäessäni, käteni tulevat aivan kuumiksi. Kun lähetimme kaukoreikiä onnettomuudessa menehtyneelle nuorelle, tuntui kuin käsien välissä olisi ollut kylmä kivi. Usein käsiä pistelee, aina ei tunnu mitään. En tiedä vaikuttaako tuntemuksiin se onko kohde elossa vai kuollut, tai millainen hänen tilansa muuten on.

      Jostain syystä itselleni hoitoa antaessani en koskaan tunne mitään, mutta usein olen nukahtanu kesken kaiken. Aluksi ihmettelin kun hoito ei tuntunut miltään, sitä jotenkin kuvittelee että kun mitään ei tunnu, voiko hoito tehota, mutta kyllä se tuntuu olossa jälkeenpäin. Ja monta kertaa olen saannut päänsäryn, selkäkivun tai muun pikkuvaivan paranemaan niin ettei ole tarvinnut ot
      taa särkylääkettä. Tämä on vielä itsellekin niin uusi juttu että uutta oppii koko ajan lisää.

      • haluan kuulla

        Kerrotko lisää, mihin reiki perustuu? Onko se hengellistä tai uskonnollista? Mistä voima tulee?


      • siiri
        haluan kuulla kirjoitti:

        Kerrotko lisää, mihin reiki perustuu? Onko se hengellistä tai uskonnollista? Mistä voima tulee?

        Reiki on kaikkialla olevaa energiaa (Rei = universaali, yleismaailmallinen ja Ki = positiivinen elämänenergia) jota reikihoitaja kanavoi hoidettavaan. Hoitaja ei siis luovuta omaa energiaansa (kuten itse ennen luulin) vaan toimii vain kanavana ja saa hoitaessaan myös itse energiaa. Reiki ei liity mihinkään uskontoon eikä muuhun elämänkatsomukseen.

        Ensimmäisen asteen Reiki-virityksen jälkeen voi hoitaa itseään ja lähellä olevia kosketuksen kautta. Kakkostason jälkeen on mahdollisuus lähettää kaukoreikiä ja liikkua menneessä ja tulevassa, esim. käsitellä jotain aiemmin tapahtunutta asiaa tai lähettää reikiä johonkin tulossa olevaan tilanteeseen. (Eräs tuttuni esim. lähetti miehelleen ja tämän jääkiekkojoukkueelle reikiä tärkeän ottelun aikana, ja joukkue oli voittanut 5-1...) Kolmannen tason jälkeen voi ryhtyä itse opettajaksi. Reikissä on oikeastaan vain yksi sääntö: ei omaa tahtoa, eli sitä ei voi antaa väkisin jos kohde ei halua tai voi ottaa sitä vastaan, eikä sillä myöskään voi vahingoittaa.

        Tässä vielä hyvä linkki:
        http://www.mikao-usuin-reiki.fi/


      • Kiitos
        siiri kirjoitti:

        Reiki on kaikkialla olevaa energiaa (Rei = universaali, yleismaailmallinen ja Ki = positiivinen elämänenergia) jota reikihoitaja kanavoi hoidettavaan. Hoitaja ei siis luovuta omaa energiaansa (kuten itse ennen luulin) vaan toimii vain kanavana ja saa hoitaessaan myös itse energiaa. Reiki ei liity mihinkään uskontoon eikä muuhun elämänkatsomukseen.

        Ensimmäisen asteen Reiki-virityksen jälkeen voi hoitaa itseään ja lähellä olevia kosketuksen kautta. Kakkostason jälkeen on mahdollisuus lähettää kaukoreikiä ja liikkua menneessä ja tulevassa, esim. käsitellä jotain aiemmin tapahtunutta asiaa tai lähettää reikiä johonkin tulossa olevaan tilanteeseen. (Eräs tuttuni esim. lähetti miehelleen ja tämän jääkiekkojoukkueelle reikiä tärkeän ottelun aikana, ja joukkue oli voittanut 5-1...) Kolmannen tason jälkeen voi ryhtyä itse opettajaksi. Reikissä on oikeastaan vain yksi sääntö: ei omaa tahtoa, eli sitä ei voi antaa väkisin jos kohde ei halua tai voi ottaa sitä vastaan, eikä sillä myöskään voi vahingoittaa.

        Tässä vielä hyvä linkki:
        http://www.mikao-usuin-reiki.fi/

        Olipas mielenkiintoista! Kävin kyseisillä sivuilla ja asia kiinnostaa! Olen saanut vyöhyketerapiahoitoa aikanaan ja hoitaja aina hoitonsa lopuksi antaa reikiä. Nyt vasta hoksasin. Masennusta voi myös hoitaa reiki-hoidolla. Oletko kaukohoitanut ketään? Sairastan itse masennusta ja olisi mielenkiintoista kokeilla...


      • siiri
        Kiitos kirjoitti:

        Olipas mielenkiintoista! Kävin kyseisillä sivuilla ja asia kiinnostaa! Olen saanut vyöhyketerapiahoitoa aikanaan ja hoitaja aina hoitonsa lopuksi antaa reikiä. Nyt vasta hoksasin. Masennusta voi myös hoitaa reiki-hoidolla. Oletko kaukohoitanut ketään? Sairastan itse masennusta ja olisi mielenkiintoista kokeilla...

        Vyöhyketerapia ja reiki kuulostaa tehokkaalta yhdistelmältä, itse en ole vielä vyöhykseterapiaa kokeillut mitä nyt puikolla painellut jalkapohjieni pisteitä; sattuu joskus oikein kunnolla.

        Olen kaukoreikittänyt paria ystävää ihan "muuten vain" ja yhdelle äidille lähetin reikiä kun hän pelkäsi lapsensa saaneen mahataudin, ja sain myöhemmin viestin että tauti ei ollut iskenyt. Voin laittaa sulle kaukoreikiä vaikka tuossa klo 19 jälkeen.


      • kiitos,jälleen
        siiri kirjoitti:

        Vyöhyketerapia ja reiki kuulostaa tehokkaalta yhdistelmältä, itse en ole vielä vyöhykseterapiaa kokeillut mitä nyt puikolla painellut jalkapohjieni pisteitä; sattuu joskus oikein kunnolla.

        Olen kaukoreikittänyt paria ystävää ihan "muuten vain" ja yhdelle äidille lähetin reikiä kun hän pelkäsi lapsensa saaneen mahataudin, ja sain myöhemmin viestin että tauti ei ollut iskenyt. Voin laittaa sulle kaukoreikiä vaikka tuossa klo 19 jälkeen.

        Tämä on enemmän, kuin uskalsin toivoa. Luen vasta nyt viestisi, en tiedä pitäisikö tuntea jotain? Kiitän kuitenkin sydämellisyydestäsi.

        Vyöhykettä en voi nyt ottaa, koska minulla lääkehoito masennukseen mutta kävin eilen Rosen terapiassa, joka oli mahtava kokemus. Menen pian uudestaan. Sain hengitykseni toimimaan paljon paremmin.Onnea sinulle hoitoihisi!


      • siiri
        kiitos,jälleen kirjoitti:

        Tämä on enemmän, kuin uskalsin toivoa. Luen vasta nyt viestisi, en tiedä pitäisikö tuntea jotain? Kiitän kuitenkin sydämellisyydestäsi.

        Vyöhykettä en voi nyt ottaa, koska minulla lääkehoito masennukseen mutta kävin eilen Rosen terapiassa, joka oli mahtava kokemus. Menen pian uudestaan. Sain hengitykseni toimimaan paljon paremmin.Onnea sinulle hoitoihisi!

        Seuraile vointia, itse ainakin tunsin tosi voimakkaasti lähetyksen aikana. Rosen on kanssa kuulemma hyvä terapiamuoto.
        Toivottavasti paranet. :)


      • minä odottelen
        siiri kirjoitti:

        Seuraile vointia, itse ainakin tunsin tosi voimakkaasti lähetyksen aikana. Rosen on kanssa kuulemma hyvä terapiamuoto.
        Toivottavasti paranet. :)

        Kiitos välittämisestä!


      • tietoa
        siiri kirjoitti:

        Reiki on kaikkialla olevaa energiaa (Rei = universaali, yleismaailmallinen ja Ki = positiivinen elämänenergia) jota reikihoitaja kanavoi hoidettavaan. Hoitaja ei siis luovuta omaa energiaansa (kuten itse ennen luulin) vaan toimii vain kanavana ja saa hoitaessaan myös itse energiaa. Reiki ei liity mihinkään uskontoon eikä muuhun elämänkatsomukseen.

        Ensimmäisen asteen Reiki-virityksen jälkeen voi hoitaa itseään ja lähellä olevia kosketuksen kautta. Kakkostason jälkeen on mahdollisuus lähettää kaukoreikiä ja liikkua menneessä ja tulevassa, esim. käsitellä jotain aiemmin tapahtunutta asiaa tai lähettää reikiä johonkin tulossa olevaan tilanteeseen. (Eräs tuttuni esim. lähetti miehelleen ja tämän jääkiekkojoukkueelle reikiä tärkeän ottelun aikana, ja joukkue oli voittanut 5-1...) Kolmannen tason jälkeen voi ryhtyä itse opettajaksi. Reikissä on oikeastaan vain yksi sääntö: ei omaa tahtoa, eli sitä ei voi antaa väkisin jos kohde ei halua tai voi ottaa sitä vastaan, eikä sillä myöskään voi vahingoittaa.

        Tässä vielä hyvä linkki:
        http://www.mikao-usuin-reiki.fi/

        Löytyy myös näistä:

        http://groups.msn.com/KundaliiniReiki/_whatsnew.msnw
        http://personal.inet.fi/koti/sanaya/
        http://aikainviisaus.net/avfoorumi/viewforum.php?f=2


    • Mar

      kannattaa tutustua noihin otsikossa mainittuihin juttuihin myös jos reiki kiinnostaa. Sama periaate kaikissa vähän eri muodoissa.
      Silva-kirjoja löytyy ainakin isoimmista kirjastoista. Esim. Apua toiselta puolelta ja Sinä parantaja ovat todella lukemisen arvoisia. Nuo jutut pystyy oppimaan itsekin kohtuu vaivalla ja elämänlaatu paranee sitä myötä paljon.

    • huuhaatako

      ?

      • ex-reikit

        Näin sinuun yritytään vaikuttaa reikin avulla:

        -Uusi oppi esitetään sinulle vähitellen. Suuremmat salaisuudet paljastetaan vasta monien initiaatioiden, kurssien ja rahasuoritusten jälkeen. Voit maksaa kursseista jopa tuhansia euroja.

        -Ihmeiden ja keskinäisen vakuuttumisen ilmapiirissä tulet uskonnollisesti varmaksi siitä, että juuri tällä ryhmällä on oikeus nauttia aivan erityisiä mystisiä voimia. Ympäröivä maailma esitellään sinulle jopa vihamieliseksi. Siitä on eristäydyttävä, sen vaikutuksista on puhdistauduttava ja siltä on suojauduttava.

        -Oppia ei saa kritisoida. Saat kysyä, kunhan kysyt oikeita kysymyksiä, joihin opettaja/ryhmä tuntee oikeat vastaukset. Oppi on ehdottoman tosi, jonka todenpräisyyttä ei ole lupa kritisoida.

        -Vähitellen sinua ohjataan omaksumaan uusia käsitteitä, uutta puheenpartta, vaatetusta, ajatus- ja reagointimalleja. Sinua voidaan manipiloida entisistä ystävistäsi, perheestäsi, perinteisestä uskonnollisesta taustayhteisöstäsi, rationaalisesta ajattelusta, lehdistön, radion tai television seuraamisesta, liikettä kritisoivista julkaisuista ja omasta itsestäsi. Tilalle tarjotaan uutta identiteettiä.

        -Yksilölle syötetään uusi käsitys itsestään, uusi tapa ajatella, tuntea ja käyttäytyä. Sinulta vaaditaan aikaisempien elämänkokemustesi, ajatustesi, tunteittesi asteittaista, täydellistä kieltämistä ja alat pitää niitä kehittymättöminä ja harhaisina. Sinut "ohjelmoidaan" uudelleen. Uskoa vahvistetaan yhteisissä tilaisuuksissa, jossa reikinahrjoittajat kertovat menneestä huonosta elämästään ja ylistävät nykyistä onnellisuuttaan ja menestymistään.

        -Olet jatkuvassa kiireessä: aamuharjoitukset ja mietiskely, erityiskokoukset, palvelutehtävät, vapaaehtoiset velvollisuudet, uusien jäsenten hankinta, pitkät henkilökohtaisiin syvyyksiin porautuvat kahdenkeskiset tai ryhmäkeskustelut. Jossain vaiheessa huomaat, ettei sinulla ole enää aikaa harrastaa, tavata perheenjäseniäsi, entisiä ystäviäsi eikä itseäsi. Sinulla ei ole välttämättä mahdollisuutta olla haluamasi pituisia aikoja yksin.

        -Jossakin vaiheessa sinulle paljastuu, että tiellä eteneminen edellyttää ehdotonta gurulle, opettajalle tai muulle auktoriteetille antautumista. Johtajan hahmo esitellään sinulle ihailtavana, virheettömänä, jopa jumalallisena. Sellaiseksi sinunkin pitäisi tulla. Tulet yhä vakuuttuneemmaksi siitä, että täydellistyminen ja puhdistuminen on mahdollista ja että se toteutuu vain tässä ryhmässä.


      • HP
        ex-reikit kirjoitti:

        Näin sinuun yritytään vaikuttaa reikin avulla:

        -Uusi oppi esitetään sinulle vähitellen. Suuremmat salaisuudet paljastetaan vasta monien initiaatioiden, kurssien ja rahasuoritusten jälkeen. Voit maksaa kursseista jopa tuhansia euroja.

        -Ihmeiden ja keskinäisen vakuuttumisen ilmapiirissä tulet uskonnollisesti varmaksi siitä, että juuri tällä ryhmällä on oikeus nauttia aivan erityisiä mystisiä voimia. Ympäröivä maailma esitellään sinulle jopa vihamieliseksi. Siitä on eristäydyttävä, sen vaikutuksista on puhdistauduttava ja siltä on suojauduttava.

        -Oppia ei saa kritisoida. Saat kysyä, kunhan kysyt oikeita kysymyksiä, joihin opettaja/ryhmä tuntee oikeat vastaukset. Oppi on ehdottoman tosi, jonka todenpräisyyttä ei ole lupa kritisoida.

        -Vähitellen sinua ohjataan omaksumaan uusia käsitteitä, uutta puheenpartta, vaatetusta, ajatus- ja reagointimalleja. Sinua voidaan manipiloida entisistä ystävistäsi, perheestäsi, perinteisestä uskonnollisesta taustayhteisöstäsi, rationaalisesta ajattelusta, lehdistön, radion tai television seuraamisesta, liikettä kritisoivista julkaisuista ja omasta itsestäsi. Tilalle tarjotaan uutta identiteettiä.

        -Yksilölle syötetään uusi käsitys itsestään, uusi tapa ajatella, tuntea ja käyttäytyä. Sinulta vaaditaan aikaisempien elämänkokemustesi, ajatustesi, tunteittesi asteittaista, täydellistä kieltämistä ja alat pitää niitä kehittymättöminä ja harhaisina. Sinut "ohjelmoidaan" uudelleen. Uskoa vahvistetaan yhteisissä tilaisuuksissa, jossa reikinahrjoittajat kertovat menneestä huonosta elämästään ja ylistävät nykyistä onnellisuuttaan ja menestymistään.

        -Olet jatkuvassa kiireessä: aamuharjoitukset ja mietiskely, erityiskokoukset, palvelutehtävät, vapaaehtoiset velvollisuudet, uusien jäsenten hankinta, pitkät henkilökohtaisiin syvyyksiin porautuvat kahdenkeskiset tai ryhmäkeskustelut. Jossain vaiheessa huomaat, ettei sinulla ole enää aikaa harrastaa, tavata perheenjäseniäsi, entisiä ystäviäsi eikä itseäsi. Sinulla ei ole välttämättä mahdollisuutta olla haluamasi pituisia aikoja yksin.

        -Jossakin vaiheessa sinulle paljastuu, että tiellä eteneminen edellyttää ehdotonta gurulle, opettajalle tai muulle auktoriteetille antautumista. Johtajan hahmo esitellään sinulle ihailtavana, virheettömänä, jopa jumalallisena. Sellaiseksi sinunkin pitäisi tulla. Tulet yhä vakuuttuneemmaksi siitä, että täydellistyminen ja puhdistuminen on mahdollista ja että se toteutuu vain tässä ryhmässä.

        Mitä ihmettä?! Tuo yllä oleva kuvaus ei kyllä liity mitenkään reikiin.

        "aamuharjoitukset ja mietiskely, erityiskokoukset, palvelutehtävät, vapaaehtoiset velvollisuudet, uusien jäsenten hankinta, pitkät henkilökohtaisiin syvyyksiin porautuvat kahdenkeskiset tai ryhmäkeskustelut"

        Kuulostaa ihan joltain uskonlahkolta eikä reiki ole mikään uskonto!

        Ne reikin harrastajat, jotka itse tunnen, ovat ihan tavallisia ihmisiä: kotiäitejä, parturikampaajia, käsityöläisiä, fysioterapeutteja... Kaikki elävät ihan tavallista arkea ja tekevät siinä ohessa itselleen ja läheisilleen ihanan rentouttavia reikihoitoja.


      • Reikihoitaja
        ex-reikit kirjoitti:

        Näin sinuun yritytään vaikuttaa reikin avulla:

        -Uusi oppi esitetään sinulle vähitellen. Suuremmat salaisuudet paljastetaan vasta monien initiaatioiden, kurssien ja rahasuoritusten jälkeen. Voit maksaa kursseista jopa tuhansia euroja.

        -Ihmeiden ja keskinäisen vakuuttumisen ilmapiirissä tulet uskonnollisesti varmaksi siitä, että juuri tällä ryhmällä on oikeus nauttia aivan erityisiä mystisiä voimia. Ympäröivä maailma esitellään sinulle jopa vihamieliseksi. Siitä on eristäydyttävä, sen vaikutuksista on puhdistauduttava ja siltä on suojauduttava.

        -Oppia ei saa kritisoida. Saat kysyä, kunhan kysyt oikeita kysymyksiä, joihin opettaja/ryhmä tuntee oikeat vastaukset. Oppi on ehdottoman tosi, jonka todenpräisyyttä ei ole lupa kritisoida.

        -Vähitellen sinua ohjataan omaksumaan uusia käsitteitä, uutta puheenpartta, vaatetusta, ajatus- ja reagointimalleja. Sinua voidaan manipiloida entisistä ystävistäsi, perheestäsi, perinteisestä uskonnollisesta taustayhteisöstäsi, rationaalisesta ajattelusta, lehdistön, radion tai television seuraamisesta, liikettä kritisoivista julkaisuista ja omasta itsestäsi. Tilalle tarjotaan uutta identiteettiä.

        -Yksilölle syötetään uusi käsitys itsestään, uusi tapa ajatella, tuntea ja käyttäytyä. Sinulta vaaditaan aikaisempien elämänkokemustesi, ajatustesi, tunteittesi asteittaista, täydellistä kieltämistä ja alat pitää niitä kehittymättöminä ja harhaisina. Sinut "ohjelmoidaan" uudelleen. Uskoa vahvistetaan yhteisissä tilaisuuksissa, jossa reikinahrjoittajat kertovat menneestä huonosta elämästään ja ylistävät nykyistä onnellisuuttaan ja menestymistään.

        -Olet jatkuvassa kiireessä: aamuharjoitukset ja mietiskely, erityiskokoukset, palvelutehtävät, vapaaehtoiset velvollisuudet, uusien jäsenten hankinta, pitkät henkilökohtaisiin syvyyksiin porautuvat kahdenkeskiset tai ryhmäkeskustelut. Jossain vaiheessa huomaat, ettei sinulla ole enää aikaa harrastaa, tavata perheenjäseniäsi, entisiä ystäviäsi eikä itseäsi. Sinulla ei ole välttämättä mahdollisuutta olla haluamasi pituisia aikoja yksin.

        -Jossakin vaiheessa sinulle paljastuu, että tiellä eteneminen edellyttää ehdotonta gurulle, opettajalle tai muulle auktoriteetille antautumista. Johtajan hahmo esitellään sinulle ihailtavana, virheettömänä, jopa jumalallisena. Sellaiseksi sinunkin pitäisi tulla. Tulet yhä vakuuttuneemmaksi siitä, että täydellistyminen ja puhdistuminen on mahdollista ja että se toteutuu vain tässä ryhmässä.

        Täh? Ei kuulosta yhtään tutulta. Reikiä kyllä harjoitan ja tiedän muitakin, mutta en ole tuollaisesta ex-reikitin kirjoittamasta ennen kuullutkaan.


    • ei mun juttu

      No en tuntenut rekissä yhtään mitään, enkä jälkeenkään päin. Hoitaja kyllä sanoi vaikka mitä tuntevansa, vaan ei se minun olotilassani tuntunut. Kävin myös kurssinkin, mutta en kylläkään vakuuttunut.

    • Luultavasti

      Onko sulla reikii päässä?

    • roskakuski.pena

      Sattuipa tapahtuipa Vt-7 Porvoon itäpuolella.. Kaksi naista, vanhempi keski-ikäisen olinen pyytää meitä pysähtymään. Tien vieressä on Lada-1200 S.
      Tiedän autoista sen verran että ratti on meillä auton vasemmalla puolella, etupäässä. Naiset saavat auki konepellin. Tarkistan että akun kaapelit ovat navoissa tanakasti kii.

      Muistan erään reikimestarittaren kertomuksen kun kevyt moottoripyörä oli pysähtynyt. Kiroileva nuori kuljettaja kuin hepstaakin saanut.
      Naisella sattui olemaan Woima, vahva energialataus. Hän antoi koneen akulle ja starttimoottorille Reikienergiaa muutaman minuutin. Kehoitti poikaa käynnistämään pyörän.

      Pyörä pärähti käyntiin. Poika kirosi naiselle, siksi että tuo akka sai koneen käyntiin. Kiitti v****sti ja pyykäisi paikalta.

      Niinpä minäkin annoin Ladan koneelle hetken energiaa. Laskin konepellin ja näytin merkin että käynnistä auto. Nöyrästi Togliattin biili käynnistyikin.
      Naiset kiittelivät vuolaasti. " On noista ukoista joskus hyötyäkin", kuulin nuoremman naisen kuiskauksen kun länteen päin lähtivät.

      • Skeptikkotohtori

        Sulla on reikiä päässä.


      • autopitäähuoltaa

        Automekaanikko sanoisi tuosta ladajutusta, että huonosti huollettu ajopeli voi pysähtyä kovan rasituksen aikana. Hiukan jäähdyttyään auto voi käynnistyä ilman ihmehoitoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8604
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      126
      2331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1714
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1529
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe