Mistä voin

tyhmä#

saada nähdä koneeni Ip -osoitteen?

15

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pcmuseo

      Komentoriville:
      ipconfig
      tai
      ifconfig

      t:p

    • qww1
      • Sijainti vaihtelee

        Minkä sijainnin nuo ilmoittavat?
        Koneen käyttöpaikkaa lähellekään sijainnit ei osu. Nyt ilmoitti Imatran minulle. Koskaan käynytkään siellä.


      • gpssä
        Sijainti vaihtelee kirjoitti:

        Minkä sijainnin nuo ilmoittavat?
        Koneen käyttöpaikkaa lähellekään sijainnit ei osu. Nyt ilmoitti Imatran minulle. Koskaan käynytkään siellä.

        Hanki kiinteä yhteys ja ilmoita sijainti Googlelle.


      • mitä väärin

        Ranskaa näyttää ja Pariisin aikaa. Käyttöjärjestelmän näyttää väärin. Näyttä Windowsia vaikka käytän Linuxia.


      • Sijainti vaihtelee kirjoitti:

        Minkä sijainnin nuo ilmoittavat?
        Koneen käyttöpaikkaa lähellekään sijainnit ei osu. Nyt ilmoitti Imatran minulle. Koskaan käynytkään siellä.

        Ei ilmoita välttämättä koneen omaa IP-osoitetta, vaan esim. oman reitittävän modeemin tai välityspalvelimen (proxy) osoitteen.


    • Sijainti vaihtelee

      Minkä takia ilmoitaisin googlelle?
      Vaihdoin modeemin ja nyt se näyttääkin osoitteeksi Pietarsaaren.
      Se on vielä kauempana kuin Imatra.

      • asd1

        Mobiililaajakaistan käyttäjän osoite ilmeisesti vaihtelee...?


      • Sijainti vaihtelee
        asd1 kirjoitti:

        Mobiililaajakaistan käyttäjän osoite ilmeisesti vaihtelee...?

        Tämä on kiinteä yhteys.


    • vaikea asia

      Katso tuo tracemyip. Varmasti et usko, mutta totuus tässäkin asiassa on silti monimutkaisempi.

    • ???

      Siis haluatko tietää koneesi julkisen IP:n vain sen sisäverkon IP:n?

      • Aina vaihtelee

        Terveisiä Sodankylästä.


      • vaikea asia
        Aina vaihtelee kirjoitti:

        Terveisiä Sodankylästä.

        Huoh! Kuten aikaisemmin sanoin, totuus tässä asiassa on monimutkainen. Monimutkainen IT-alalta valmistuneillekin. Vihjeitä asiassa on tässä jo annettu. Fiksu ihminen tutkisi asiaa itse, jos oikeasti kiinnostaisi, eikä jumittautuisi ilmoittelemaan epärelevantteja sijaintitietoja. Ole fiksu!


      • mikämmaamikävaluutta
        vaikea asia kirjoitti:

        Huoh! Kuten aikaisemmin sanoin, totuus tässä asiassa on monimutkainen. Monimutkainen IT-alalta valmistuneillekin. Vihjeitä asiassa on tässä jo annettu. Fiksu ihminen tutkisi asiaa itse, jos oikeasti kiinnostaisi, eikä jumittautuisi ilmoittelemaan epärelevantteja sijaintitietoja. Ole fiksu!

        kysyttiin ennen aamulla herätessä, nyt sekin on osittain helpompaa.
        Täytyy varmaan katsoa päiväpostista millä osoitteella tuli.


      • noin lukee
        vaikea asia kirjoitti:

        Huoh! Kuten aikaisemmin sanoin, totuus tässä asiassa on monimutkainen. Monimutkainen IT-alalta valmistuneillekin. Vihjeitä asiassa on tässä jo annettu. Fiksu ihminen tutkisi asiaa itse, jos oikeasti kiinnostaisi, eikä jumittautuisi ilmoittelemaan epärelevantteja sijaintitietoja. Ole fiksu!

        Kysy rohkeasti apua ongelmiisi tietokoneen ja ohjelmien kanssa. Kokeneemmat käyttäjät jakavat mielellään neuvoja.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe