Kuka tietää miten netistä kopioidut n-gagen pelit saa toimimaan n-gagella?? Kopioin eilen netistä tomb raiderin se oli zip muodossa purin paketin n-gagen muistikortille ja kokeilin sitä peliä ja sain sen päälle ja vähän ajan päästä tuli ilmoitus viallinen muistikortti ja puhelin sammui. Kysyn pitääkö niihin netistä kopioituihin peleihin hankkia joku lisäosa esim. crakki että ne saa toimimaan???
Vastaukset 4
- manne
se peli on vaan viallinen ja tomb raider on muutenkin niin paska peli että.. tulee äitiä ikävä... esim moto gp ei myöskään toimi
- mammutti--
niin joo.... nuo zip ei yleensä toimi... puuttuu jotain ajurin tyylisiä ilmeisesti niistä...
Yritä ettiä blz muodossa ne pelit, kaikki toiminu tähän mennessä! - tietopekka
mammutti-- kirjoitti:
niin joo.... nuo zip ei yleensä toimi... puuttuu jotain ajurin tyylisiä ilmeisesti niistä...
Yritä ettiä blz muodossa ne pelit, kaikki toiminu tähän mennessä!zipit pitää ensin purkaa!!!
Itse olen saanut toimimaan kaikki pelit. - jokiu1+3O1+2O4
tietopekka kirjoitti:
zipit pitää ensin purkaa!!!
Itse olen saanut toimimaan kaikki pelit.sehän sano purkaneensa ne viT.tun hinT.TI pAs.ka!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1152403Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???371453Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha641995- 106983
- 71962
- 97878
- 48875
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76700- 70696
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31686