Minullako muka luki häiriö?

yurika

Miksi Nase-settä, väittää, että minulla olsi lukihärö. En minä vaine huommaa. Ossaako kuukaan selitää?

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei sinulla välttämättä ole, mutta saattaa olla. Itsekin olet joskus kysynyt täällä palstalla, voisiko sinulla olla lukihäiriö. Sinähän teit myös linkittämäni pikatestin lukihäiriöstä, ja se näytti muistaakseni, että sinulla saattaisi olla se. Sinun kannattaa käydä testeissä. Koulussa voit vaikka opettajalle tai opinto-ohjaajalle mainita, että sinulla voisi ehkä olla lukihäiriö.

Lukihäiriötä ei välttämättä itse huomaa. Ammattikouluissa ja lukioissa kaikki ensimmäisen vuoden opiskelijat tekevät käsittääkseni lukihäiriötestin, missä ei olisi mitään järkeä, jos lukihäiriön voisi itse huomata helposti.

• Kai sentään huomasit, että nämä kaksi aloitusta olivat trolleja? Etkö huomannut Raipparin yleisestä tyylistä poikkeavia (eli tahallisia) kirjoitusvirheitä?

• jokutyyppi19 kirjoitti:

Kai sentään huomasit, että nämä kaksi aloitusta olivat trolleja? Etkö huomannut Raipparin yleisestä tyylistä poikkeavia (eli tahallisia) kirjoitusvirheitä?

Huomasin kyllä Raipparin tahalliset kirjoitusvirheet.

Nämä kaksi aloitusta eivät minun mielestäni ole trolleja. Näissä Raippari yrittää ehkä käsitellä inhoaan Nassea kohtaan, mutta väärällä tavalla.

• Siiliö
        biologinalku kirjoitti:

Huomasin kyllä Raipparin tahalliset kirjoitusvirheet.

Nämä kaksi aloitusta eivät minun mielestäni ole trolleja. Näissä Raippari yrittää ehkä käsitellä inhoaan Nassea kohtaan, mutta väärällä tavalla.

Aloitus on trolli, vaikka sille olisikin syynä lapsellinen kiukuttelu.

• Siiliö kirjoitti:

Aloitus on trolli, vaikka sille olisikin syynä lapsellinen kiukuttelu.

Riippuu, miten trolli määritellään. Vaikka Raippari on paljon kirjoitellutkin trolleja, ei kaikkia hänen epäasiallisee sävyyn kirjoitettuja tekstejään pidä automaattisesti pitää trolleina, vaan niillä voi olla muukin tarkoitus.

• Siiliö
        biologinalku kirjoitti:

Riippuu, miten trolli määritellään. Vaikka Raippari on paljon kirjoitellutkin trolleja, ei kaikkia hänen epäasiallisee sävyyn kirjoitettuja tekstejään pidä automaattisesti pitää trolleina, vaan niillä voi olla muukin tarkoitus.

"Miksi Nase-settä, väittää, että minulla olsi lukihärö. En minä vaine huommaa. Ossaako kuukaan selitää?"

Jos nyt jätetään huomiotta koko muu tilanne ja mietittäisiin ihan vaan sitä, olisiko tämä mielestäsi trolli, jos joku randomilla selittäisi netissä tuollaista. Minä kyllä kutsuisin tätä trolliksi.

• Siiliö kirjoitti:

"Miksi Nase-settä, väittää, että minulla olsi lukihärö. En minä vaine huommaa. Ossaako kuukaan selitää?"

Jos nyt jätetään huomiotta koko muu tilanne ja mietittäisiin ihan vaan sitä, olisiko tämä mielestäsi trolli, jos joku randomilla selittäisi netissä tuollaista. Minä kyllä kutsuisin tätä trolliksi.

Jos koko muu tilanne jätetään huomiotta, Raipparin kirjoitus ei merkitse mitään ja voisi sen takia olla tulkittavissa trolliksi, mutta koska hän on ennenkin puhunut lukihäiriöstä, kirjoituksen taustalta löytyy merkitys. Oikeastaan kirjoituksen taustalta löytyy mahdollisesti kaksikin merkitystä: mahdollinen lukihäiriö sekä huonot suhteet Nasseen.

• Siiliö
        biologinalku kirjoitti:

Jos koko muu tilanne jätetään huomiotta, Raipparin kirjoitus ei merkitse mitään ja voisi sen takia olla tulkittavissa trolliksi, mutta koska hän on ennenkin puhunut lukihäiriöstä, kirjoituksen taustalta löytyy merkitys. Oikeastaan kirjoituksen taustalta löytyy mahdollisesti kaksikin merkitystä: mahdollinen lukihäiriö sekä huonot suhteet Nasseen.

Yritän nyt vääntää tämän rautalangasta.

Jos tyyppi vaikka tekee aloituksen, jossa väittää, ettei ymmärrä, miksi hänellä uskotaan olevan lukihäiriö, mutta kirjoittaa aloituksessa tahallaan hyvin epäselvästi, hän on trolli.

• Siiliö kirjoitti:

Yritän nyt vääntää tämän rautalangasta.

Jos tyyppi vaikka tekee aloituksen, jossa väittää, ettei ymmärrä, miksi hänellä uskotaan olevan lukihäiriö, mutta kirjoittaa aloituksessa tahallaan hyvin epäselvästi, hän on trolli.

Luulen, että tässä on kyseessä seuraava tilanne: Raipparia on alkanut ottaa päähän se (muun muassa se), että Nasse luulee, että hänellä voi olla lukihäiriö. Tämän keskustelun aloituksella Raippari sitten yrittää kieltää, että hänellä ei olisi lukihäiriötä. Yksi hänen käyttämänsä keinoista kieltää lukihäiriö on kirjoittaa tahallaan väärin.

Minä uskon, että Raipparilla saattaa olla lukihäiriö. Siksi kannustan häntä hakeutumaan testeihin. Jos hänellä on lukihäiriö, hänen koulunkäyntinsä varmasti helpottuu, kun hän saa asianmukaista tukea.

• Siiliö
        biologinalku kirjoitti:

Luulen, että tässä on kyseessä seuraava tilanne: Raipparia on alkanut ottaa päähän se (muun muassa se), että Nasse luulee, että hänellä voi olla lukihäiriö. Tämän keskustelun aloituksella Raippari sitten yrittää kieltää, että hänellä ei olisi lukihäiriötä. Yksi hänen käyttämänsä keinoista kieltää lukihäiriö on kirjoittaa tahallaan väärin.

Minä uskon, että Raipparilla saattaa olla lukihäiriö. Siksi kannustan häntä hakeutumaan testeihin. Jos hänellä on lukihäiriö, hänen koulunkäyntinsä varmasti helpottuu, kun hän saa asianmukaista tukea.

Nyt on kyllä sellainen argimentti, ettei muuta voi sano kuin että jaahas.

Olen silti sitä mieltä, että tämä on trolli, eikä sillä lopulta ole väliä, että sinä ajattelet toisin.

• Siiliö kirjoitti:

Nyt on kyllä sellainen argimentti, ettei muuta voi sano kuin että jaahas.

Olen silti sitä mieltä, että tämä on trolli, eikä sillä lopulta ole väliä, että sinä ajattelet toisin.

Jos ruvetaan analysoimaan kaikkea sitä, mitä hän taas on sanonut minusta, niin saamme aikaan huomattavasti rumemman keskustelun. Oon valmis aloittamaan. Vää! Joku on sanonut minusta jotakin, vää! En kestä! Teen monta aloitusta ja alan marttyyriksi! Vää-ä!

• Minua ei haittaa, vaikka jäisit ilman diagnoosia. Sinähän hyötyisit siitä, Tällä hetkellä otat niin paljon päähän, etten toivo sinulle mitään sen kummempia hyötyjä.

Ripulia vaan tulee molemmista päistä, mikähän tauti tuokin on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      22
      2387
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1526
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      118
      1264
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1130
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      959
    6. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      852
    7. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      249
      851
    8. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      209
      840
    9. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      18
      831
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      795
    Aihe