Tornikustannus

books1

Onko kokemuksia tuosta kustantajasta?

16

1721

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • automaattivastaaja

      Ei

    • Silisisko

      Eiks toi jo lopettanutkin?

      • junpe

        Nettisivut on vielä ainakin.


    • äerty

      Minulle sieltä tarjottiin omakustannesopimusta.

    • Ohjeet maksajalle

      Omakustanne?

      Eikö se olekaan oikea kustantamo, vaan palvelukustantamo?

      Ahaa. Okei. Good to know.

    • tuituitui

      Torni teki konkurssin mutta nykyään näköjään Unipressin alla, ilmeisesti eestiläisellä omistajalla. Marraskuussa vielä ainakin julkaisivat kirjan suomalaiselta fantasiakirjailijalta, eli ilmeisesti toiminta ei ole loppunut kokonaan.

    • Silisisk0

      Niin, mä käsitin että ne hoitivat ton kustantamisen pois ja sitten hiljaisuus. Ymmärsin kans että teki konkan. En tiedä miten järkevää on sijoittaa kustantamoon, joka on eestiläisellä omistajalla, jonka intentiot ovat epäselvät. Tai sitten ne eivät ole. Aika näyttänee. Kuuluuko Unipress Suomen Kustannusyhdistykseen?

      • 12+10

        Niin saapa nähdä julkaisevatko tuon fantasiakirjan jälkeen mitään. Itse en ehkä lähettäisi käsistä sinne, vähän kaikkea outoa kuulunut siitä kustantamosta.


    • hienohomma1

      Olivat kiinnostuneita käsikirjoituksestani. Pyysivät yhteydenottoa sähköpostitse. Otin yhteyttä, mutta uusi kustannuspäällikkö ei vastannut mitään. Todella kohteliasta.

    • hmmm432

      Mitäs Tornista kuulunut viimeaikoina? Eestiläisen kustantajan sivujen mukaan viime vuonna jotain julkaistukin, mutta Tornin omat sivut kadonneet kokonaan.

    • lgjgkfg

      Torni lopetti toimintansa muutama vuosi sitten.

    • Mystistaon
      • omakustantamot

        On paljon kustantamoja jotka kustantavat vain omistajiensa kirjoja mut en tästä tiedä onko sellainen. Suomessa on 2500 kustantamoa, aika paljon siis.


    • Parempaapliis

      Kirjat ovat laadultaan todella heikkoja ja editoimattomia. Eivät olisi ylittäneet kustannuskynnystä missään muualla. Harmi, sillä on väärin kirjoittajia kohtaan julkaista kirjat (kauheilla kansilla varustettuina) keskeneräisinä, koska kirjoittajat voisivat pystyä parempaankin - jos saisivat ohjausta. Kehnon laadun kirjoja ei ole markkinoitu misään. Kokemattomuuttako vai tyhmyyttä, paha sanoa.

    • Anonyymi

      Itselläni olisiellä romaani sisällä viisi vuotta, aina jokin ongelma. oli puhtaaksikirjoitus ongelmaa, oikolukijan tietoja ei mulle pyynnästä huolimatta annettu, liekö maksaneet hänellekään. Kustannussopimukset oli tehty. Edelleen minulla tallella. Firma on kauppalehden mukaan lopettanut! Kirja oli jo painamista varten valmis, oli ladottua ja kaikki sain siitä sitten kopiotkin. Mutta voi, koneet hajosivat jopa kolme kertaa viiden vuoden ajallla. Henkilö joka teki kirjan lodonnan ennen painamista oli sotkrnut rivivälit ja katkaissut sanoja sieltä täältä, liekkö Eestiläinen lukija ja painaja? Varokaa, siellä ei toimi mikään. Tuntuu että maksuvaikeuksien vuoksi juostaan Suomen ja Eestin väliä. Nimi välillä vaihtuu, Unipress ja muuta. Asiasta ilmoitettu jo Verotoimistolle ja Kirjaijaliitolle.

      • Anonyymi

        Juu älkää sortuko tähän kustantamojen mätäpaiseeseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1014
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      99
      871
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      767
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      76
      661
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      475
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      460
    Aihe