Keski-ikäinen ujo nainen etsii kirjoittelukavereita. Olen yli vuosi sitten eronnut ja tunnen itseni aika yksinäiseksi. Olisi kiva vaihtaa ajatuksia sähköpostitse.
Jos kiinnostaa niin laittaisitko e-mailisi.
Ystäväpula
18
866
Vastaukset
- kkj13
Jos halua voi kirjoitta [email protected]
Hesasta 43v mies olen. - sudens
Mulle voi kirjoittaa, jos en liian nuori ole. Olen parikymppinen naishenkilö Pohjois-Savosta. S-posti on [email protected]
- jakevx
moi olen 50 mies itä-uusimaalta [email protected]
Moi olen 37 vuotias nainen lapista [email protected]
- Luonnollisesti
Yleensähän homma menee niin, että kirjeenvaihdon haluaja laittaa sähköpostiosoitteensa. Ei kuitenkaan hätää, voinhan minäkin laittaa omani [email protected]
- Ystäväpula
Sait ainakin nauramaan. Pitäiskö hieman varauksella suhtautua tuohon emailiisi on sen verran persoonallinen...
- minullekinoiskiva
aloittajahan sanoi että on ujo - olemme erilaisia, suotakoon se, vähän vaihtelua "normaaliin" toivottavasti sai kirjeystäviä
- varovaisuus
No niin aloittajalle sen verran, että oleppa varovainen niiden tuttavuuksien kanssa..mistä sitä tietää, kenen kanssa sitä kirjoittelee, enkä nyt välttämättä tarkoita ketään näistä täällä olevista...
- Luonnollisesti
Ystäväpula kirjoitti:
Sait ainakin nauramaan. Pitäiskö hieman varauksella suhtautua tuohon emailiisi on sen verran persoonallinen...
Alkuhan on jo hyvä, kun sain sinut nauramaan... vaikka ei muuta kuin "persoonallisella" sähköpostiosoitteellani. En lupaa, mutta saattaa hyvinkin olla, että vastaamalla rohkeasti, voi löytyä jokin tylsän persoonatonkin osoite. Ottaakko riski vai ei, sinä päätät.
- storstad
joo on vuosi 2015
- esimerkiksi
Ennenkuin vastaan kaipaan vähän lisätietoja.
http://teacherluke.co.uk/2012/10/10/116-could-it-be-you/ - JAARNA
MOI!
Vastaan tohon sun kirjeystävä ilmoitukseen. Olen 37v mies länsi-suomesta ja harrastan pyöräilyä, lukemista, kirjoittelua ja miloin mitäkin. Olen luonteeltani (ehkä liiankin) rauhallinen ja viihdyn omissa oloissani, mutta nyt kun oon ollut viisi kuukautta työttömänä niin yksinäisyys alkaa painaa, mulla ei juurikaan ole ihmisiä joiden luona kävisin tai muuta vastaavaa.
En oo toki kotiinkaan jämähtänyt vaan touhuan kyllä kaikenlaista, mutta yleensä aina yksin.
No, huomenna on työhaastattelu, joten ehkä pääsen töihin jo ensi viikolla. Mutta, kirjoittele jos yhtään kiinnostaa vaihtaa ajatuksia.
T. Jarkko
[email protected]
Ps. Juutas Käkriäinen oli Joel Lehtosen Putkinotko romaanin päähenkilö, se jota Loiri näytteli siinä sarjassa. - EijaKaarina
-Hei, alkaisin mielelläni kirjoittelukaveriksi. Olen 49 -vuotias perheellinen nainen Oulun seudulta ja kaipaisin uusia kirjekavereita.
Sähköpostiosoite: [email protected] - pinkki48
moi... kaipaan kirjeenvaihtoon kamuja olen 49v neitonen oulusta... [email protected]
- Walther73
Olen kiinnostunut sinusta ottapa yhtettä minun yrtin soita sinulle timo latvakoski
- Nainen29v
Heippa! Vieläkö kirjekaveria etsit? Vähän myöhässä ehkä kirjoittelen :)
Minä olen uusi näillä sivustoilla enkä ihan tiedä miten kaikki toimii. Kirjoitan kuitenkin sinulle sen vuoksi kun näin noita, jo sulle lähetettyjä vastauksia.
Jos, olet ihminen kuten kuvailit, saattaa jotkin vastauksista sinua hämmentää ja ihan oikein.
Itse ajattelin laittaa pari runontapaista mitkä juuri äskettäin kirjoitin mut onneks huomasin nuo muut viestit, olisin varmaan vaan nolannut itseni.
Mutta siis olen tavallisen erilainen maailmankansalainen.
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005308438Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4364224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61975Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571123Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17766Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57712Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?64670Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28663En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36617- 34588