Ystäväpula

-Ystäväpula-

Keski-ikäinen ujo nainen etsii kirjoittelukavereita. Olen yli vuosi sitten eronnut ja tunnen itseni aika yksinäiseksi. Olisi kiva vaihtaa ajatuksia sähköpostitse.
Jos kiinnostaa niin laittaisitko e-mailisi.

18

652

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkj13
    • sudens

      Mulle voi kirjoittaa, jos en liian nuori ole. Olen parikymppinen naishenkilö Pohjois-Savosta. S-posti on [email protected]

    • jakevx
    • Luonnollisesti

      Yleensähän homma menee niin, että kirjeenvaihdon haluaja laittaa sähköpostiosoitteensa. Ei kuitenkaan hätää, voinhan minäkin laittaa omani [email protected]

      • Ystäväpula

        Sait ainakin nauramaan. Pitäiskö hieman varauksella suhtautua tuohon emailiisi on sen verran persoonallinen...


      • minullekinoiskiva

        aloittajahan sanoi että on ujo - olemme erilaisia, suotakoon se, vähän vaihtelua "normaaliin" toivottavasti sai kirjeystäviä


      • varovaisuus

        No niin aloittajalle sen verran, että oleppa varovainen niiden tuttavuuksien kanssa..mistä sitä tietää, kenen kanssa sitä kirjoittelee, enkä nyt välttämättä tarkoita ketään näistä täällä olevista...


      • Luonnollisesti
        Ystäväpula kirjoitti:

        Sait ainakin nauramaan. Pitäiskö hieman varauksella suhtautua tuohon emailiisi on sen verran persoonallinen...

        Alkuhan on jo hyvä, kun sain sinut nauramaan... vaikka ei muuta kuin "persoonallisella" sähköpostiosoitteellani. En lupaa, mutta saattaa hyvinkin olla, että vastaamalla rohkeasti, voi löytyä jokin tylsän persoonatonkin osoite. Ottaakko riski vai ei, sinä päätät.


    • storstad

      joo on vuosi 2015

    • esimerkiksi
    • JAARNA

      MOI!
      Vastaan tohon sun kirjeystävä ilmoitukseen. Olen 37v mies länsi-suomesta ja harrastan pyöräilyä, lukemista, kirjoittelua ja miloin mitäkin. Olen luonteeltani (ehkä liiankin) rauhallinen ja viihdyn omissa oloissani, mutta nyt kun oon ollut viisi kuukautta työttömänä niin yksinäisyys alkaa painaa, mulla ei juurikaan ole ihmisiä joiden luona kävisin tai muuta vastaavaa.
      En oo toki kotiinkaan jämähtänyt vaan touhuan kyllä kaikenlaista, mutta yleensä aina yksin.
      No, huomenna on työhaastattelu, joten ehkä pääsen töihin jo ensi viikolla. Mutta, kirjoittele jos yhtään kiinnostaa vaihtaa ajatuksia.
      T. Jarkko
      [email protected]
      Ps. Juutas Käkriäinen oli Joel Lehtosen Putkinotko romaanin päähenkilö, se jota Loiri näytteli siinä sarjassa.

    • EijaKaarina

      -Hei, alkaisin mielelläni kirjoittelukaveriksi. Olen 49 -vuotias perheellinen nainen Oulun seudulta ja kaipaisin uusia kirjekavereita.

      Sähköpostiosoite: [email protected]

    • pinkki48
    • Walther73
    • Olen kiinnostunut sinusta ottapa yhtettä minun yrtin soita sinulle timo latvakoski

    • Nainen29v

      Heippa! Vieläkö kirjekaveria etsit? Vähän myöhässä ehkä kirjoittelen :)

    • Minä olen uusi näillä sivustoilla enkä ihan tiedä miten kaikki toimii. Kirjoitan kuitenkin sinulle sen vuoksi kun näin noita, jo sulle lähetettyjä vastauksia.
      Jos, olet ihminen kuten kuvailit, saattaa jotkin vastauksista sinua hämmentää ja ihan oikein.
      Itse ajattelin laittaa pari runontapaista mitkä juuri äskettäin kirjoitin mut onneks huomasin nuo muut viestit, olisin varmaan vaan nolannut itseni.
      Mutta siis olen tavallisen erilainen maailmankansalainen.
      [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2078
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1972
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      156
      1602
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1598
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1227
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1194
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1147
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    Aihe