Edessä on ilmeisesti sellainen tilanne, että aloituksia voi edelleenkin tehdä, mutta niihin vastaaminen onnistuu ainoastaan rekisteröidyn nimimerkin kautta.
Turhat huutelut ja keskustelujen sotkeminen jäävät nyt unholaan.
Ja vielä mielenkiintoinen asia:
Kun tämä uudistus on toteutettu, niin enää ei voi olla kuin yhdellä nimimerkillä kirjautuneena sivuille.
Ne kirjoittajat, joilla on parhaillaan käytössään useampi rekkaus, kokevat varmasti harmittavan takaiskun.
Kiva nähdä, miten tämä tulee vaikuttamaan tämänkin palstan henkilökuviin.
Ainoastaa kissoilla on yhdeksän henkeä.
Loppuuko puskasta kommentointi uudistuksen myötä?
142
300
Vastaukset
- ent. siivoojaparka
No sitten tuli lähtö, jos niin menee.
- eppu2
Mikä siinä niin kauheeta olisi, että lähtee pitäisi,
eppu2 kirjoitti:
samaa mietin minäkin
sen profiilinhan voi piilottaa
jos se niin kamalan salaista on :D- ent. siivoojaparka
eppu2 kirjoitti:
Ihan periaatteesta vaan. Ei tupata jos ei tykätä. En näe mitään vikaa rekkautumattomana kirjoittamisessa, sillä niinhän monet rekatutkin tekevät. Minua ei ne lyhyet välikommentit häiritse yhtään, vaikka en itse niitä harrasta, sillä toisaalta niitä pystyy heittelemään rekattunakin. Aika lyhytnokkaista jos niistä pahastuu.
- eppu2
ent. siivoojaparka kirjoitti:
Ihan periaatteesta vaan. Ei tupata jos ei tykätä. En näe mitään vikaa rekkautumattomana kirjoittamisessa, sillä niinhän monet rekatutkin tekevät. Minua ei ne lyhyet välikommentit häiritse yhtään, vaikka en itse niitä harrasta, sillä toisaalta niitä pystyy heittelemään rekattunakin. Aika lyhytnokkaista jos niistä pahastuu.
Minä olen kyllä rekattukin, täällä käytän tuota vakinikkiä.
Mulle on ihan sama, kuinka vaan. - ent. siivoojaparka
eppu2 kirjoitti:
Minä olen kyllä rekattukin, täällä käytän tuota vakinikkiä.
Mulle on ihan sama, kuinka vaan.Minä nyt olen sellainen kehityksen jarru ollut aina. Ajattelen näin, että netillähän on ihan valtavat määrät rekkautumispakkoisia saitteja. Jos joku haluaa suojautua meiltä rekkaamattomilta piruilta, niin yhtähyvinhän he voivat siirtyä niille ja jättää meidät puskikset mellastamaan tänne keskenään.
- ...........oi
Lähtö tuli mullekin, mutta maailma on suurempi kuin arvannetkaan.
- viel puskassa
Loistava uudistus jos pitää tieto paikkansa!
- bessie*
Miten niin "Turhat huutelut ja keskustelujen sotkeminen jäävät nyt unholaan"?
Voi kai sitä rekisteröityneenäkin huudella turhia ja sotkea keskusteluja? Ja etsiskellä sellaiseen syyllistyneitä. - .siilimuori
Eipä käy mitenkää. Kannatettava ajatis et näin menis mutta en usko ennen ku nään.
- €--
Joo
- €--
Joo
- €ero
€-- kirjoitti:
Joo
Himskatti kun tabletti oikuttelee, vissii hommattava 4g,
Rekistöytymisen puolella minäkin monestakin syystä, on mullakin syytä peiliin katsominen. - .siilimuori
€ero kirjoitti:
Rekistöytymisen puolella minäkin monestakin syystä, on mullakin syytä peiliin katsominen.Nii. Ehkä se rekistetöitymisvaatimus siistii hoeman pahinta huutelua. En kuiteskaa usko et sitä tulis. Ja toisaalta voihan sitä rekisteröityä vaikka Iines Ankkana.
- €--
.siilimuori kirjoitti:
Nii. Ehkä se rekistetöitymisvaatimus siistii hoeman pahinta huutelua. En kuiteskaa usko et sitä tulis. Ja toisaalta voihan sitä rekisteröityä vaikka Iines Ankkana.
Sää oot valmiiksi siilirouva, mistä muuten ton kekkasit, tukastako
- .siilirouva
€-- kirjoitti:
Sää oot valmiiksi siilirouva, mistä muuten ton kekkasit, tukastako
Siilirouvan kekkasin siilestä pihallamme viime kesänä otetusta valokuvasta ja se oli ensin enklannin kielellä. Siilirouva ei ole tällä hetkellä rekattu.
- sydämen peili
€ero kirjoitti:
Rekistöytymisen puolella minäkin monestakin syystä, on mullakin syytä peiliin katsominen.voihan sen kuvan kuvankäsittelyohjelmalla muokata miksi vain, jos epäilyttää. Ite jekutin tuttavaani, että asunto on palanut ja se uskoi täysin, heh heh :)
- €--
sydämen peili kirjoitti:
voihan sen kuvan kuvankäsittelyohjelmalla muokata miksi vain, jos epäilyttää. Ite jekutin tuttavaani, että asunto on palanut ja se uskoi täysin, heh heh :)
Yksi tuttu on innokas muokkailee, omia kuvia itsestään hää ehostelee saa muokkattua kasvot paljon nuoremman näköiseksi sitte levittelee facebookiin nähtäväksi,
- niipä tietennii.
.siilirouva kirjoitti:
Siilirouvan kekkasin siilestä pihallamme viime kesänä otetusta valokuvasta ja se oli ensin enklannin kielellä. Siilirouva ei ole tällä hetkellä rekattu.
A' sehä o' sitten muorin siili.
- .siilirouva
niipä tietennii. kirjoitti:
No hai niinpähän onkii :)
- .siilimuori
niipä tietennii. kirjoitti:
- siilimuori
.siilimuori kirjoitti:
No siin on muoria ja rouvaa, saapi valita.
- Caesar 4
.siilirouva kirjoitti:
Tosi hieno nimimerkki ! Sait minut nauramaan ääneen. Tämä päivä on pelastettu. Sataa räntää. 1 .
- .Siilimuori
Caesar 4 kirjoitti:
Tosi hieno nimimerkki ! Sait minut nauramaan ääneen. Tämä päivä on pelastettu. Sataa räntää. 1 .
Huomenta, tees nyt tarkempi syvä-analyysi, mikäs sinua siin sai ihan ääneen naurattammaan?
- .-.
Juttujen suola katoaa palstoilta, jos mene valvotuksi.
paras uudistus olis tähän mennessä
vaikkei tunnekkaan nimimerkin takana olevaa ihmistä
niin ainakin tulee huomaamaan kuka on kuka
eikä tarvi arpoo että olikohan tää ;;; sama kun !!!
ja jos juttujen suola on se että joku voi
kirjoittaa samassa ketjussa kymmenelläkin nimmarilla
niin voi voi...- Korppis*
Tiina@ näkeehän sen, että ollaan kamut kun kirjoitetaan samaan aikaan melkein samanlaiset viestit ; ))
Korppis* kirjoitti:
Tiina@ näkeehän sen, että ollaan kamut kun kirjoitetaan samaan aikaan melkein samanlaiset viestit ; ))
niinpä näkyy
ja eihän sitä muuten kamuja oltaskaan
jos oltas joka asiassa eri mieltä ;)Oleks sä tiina miettiny sitä et miten samas ketjus voi useammalla nikillä kirjottaa?
Silloinhan pitäs olla useampi kone auki ja onnistuuk eres yht aikanen kirjautuminen?
Jos taas koko ajan kirjautuu ulos/ sisään voi mennä kiltin ja häijyn nikit sekasin.koti-kiusattu kirjoitti:
Oleks sä tiina miettiny sitä et miten samas ketjus voi useammalla nikillä kirjottaa?
Silloinhan pitäs olla useampi kone auki ja onnistuuk eres yht aikanen kirjautuminen?
Jos taas koko ajan kirjautuu ulos/ sisään voi mennä kiltin ja häijyn nikit sekasin.tarkoitin näitä viivoja ja pisteitä
muutoksen tuulia ym ym
en rekkautuneita.- ....,,-'
"tiina"
Mitäs sinä niillä henkilön tiedoilla tekisit?
Eikö se ole se ja sama millä kukin kirjoittelee, eihän täällä juuri kukaan tunne muutenkaan toisiaan.
Onhan useita rekisteröityjäkin nimimerkkejä samoilla henkilöillä. ....,,-' kirjoitti:
"tiina"
Mitäs sinä niillä henkilön tiedoilla tekisit?
Eikö se ole se ja sama millä kukin kirjoittelee, eihän täällä juuri kukaan tunne muutenkaan toisiaan.
Onhan useita rekisteröityjäkin nimimerkkejä samoilla henkilöillä.ei niitä tietoja tarvii kellekkään näyttää
eikä ne mua kiinnosta
mutta tietäs aina kenen kanssa keskustelee
jos on niin niinkun sulla nyt pisteitä pilkkuja ja viivoja
seuraavalla kerralla jotain muuta söherrystä
ja sama tyyppi niiden takana
niin mistä mää tiedän onko se sama vai eri
ja myös pystys varomaan vastauksiaan
tietyille nimimerkeille koska täällä taas
kovasti poisteltiin ja syyteltiin tässä taannoin.- ------'*
tiinainen kirjoitti:
ei niitä tietoja tarvii kellekkään näyttää
eikä ne mua kiinnosta
mutta tietäs aina kenen kanssa keskustelee
jos on niin niinkun sulla nyt pisteitä pilkkuja ja viivoja
seuraavalla kerralla jotain muuta söherrystä
ja sama tyyppi niiden takana
niin mistä mää tiedän onko se sama vai eri
ja myös pystys varomaan vastauksiaan
tietyille nimimerkeille koska täällä taas
kovasti poisteltiin ja syyteltiin tässä taannoin.Muutaman kerran olen sinulle vastannut, enkä silloinkaan ole haukkunut sinua enkä ilkeillyt.
------'* kirjoitti:
Muutaman kerran olen sinulle vastannut, enkä silloinkaan ole haukkunut sinua enkä ilkeillyt.
mutta se on vaikee tietää kuka vastaa ja milloin
jos nimmari on aina eri :)
- Korppis*
Jos tuo mitä aloittaja kirjoittaa on totta rukouksiini on vastattu. Tykkään...
Joku sanoo, että keskustelujen suola katoaa, ei todellakaan kekustelujen taso nousee.
Olen keskustellut toisaalla paikassa, jossa kaikilla on nimet ja suurimmalla osalla valokuvat, keskustelut ovat asiallisia ja mielenkiintoisia. Keskustelijat ovat kaiken ikäisiä mikä antaa lisämaustetta juttuihin. - SYDÄMEN PEILI
Eipä mtn. Minua ei tällä palstalla usein näy, saatte vaivan kanssa etsiä. Onneksi sitä on kissa. Hyvää illanjatkoa!
- jo vain
Sanoo kolmekymppinen !!!!!
- Viaton sivullinen
Tää nyt on niin kevyt koko palsta, ettei sitä luota kun itseensä. Tosi on, vain itseensä:)
- ...
Se ja sama.
Tuleepi vaan isohko käyttäjäkato. Tsekatkaa nyt, paljonko tällä päivällä on tällä palstalla ollut kirjoittajia, ja kuinka monta on rekisteröitynyt. Joutavaa näpertelyä, suurin ongelma ehdottomasti on nyt, kuten aina ollut, moderoinnin puute. Niin kauan, kuin sitä ei saada kuntoon, aivan se ja sama, mitä hienoja uudistuksia "sisäpiiri" keksii.
Joopa, itse rekkasin nimmarin tähän portaaliin muistaakseni helmikuussa 2001. Lopetin sen käyttämisen, kun laittoivat chattiin rekisteröitymispakon. Samall loppui myös chattaaminenkin. On olemassa muutama muukin nimmari, unohtanut tunnussanat. Mutta kai sen tyhmäkin tajuaa, ilman biotunnisteita tai jotain hiton pankkivarmenteita, aivan se ja sama, mitä rekisteröimistä mikäkin huuhaaportaali muka vaatii. Meitsi aatteli, että jos lässyttävät tosta rekistöröitymisesta, rekisteröin itelleni välittömästi tuwalulaiseen meiliosoon joko nimimerkin korppikotka, tai hönkz.
Tekisivät noin aluksi meilin toimintavarmaksi, ikivanha keksintö, mutta suolen suuret koodarit ei siihenkään pysty.
=DW= - Eipä haittaa
Ei tänne monta keskustelijaa jää ja viesteistä putoaa pois valtaosa kun moninikit joutuvat käyttämään vain yhtä.
Selvitään jatkossa yhdellä ryhmällä nykyisten satojen sijaan. No jopas jotakin!
- att2
No jaa, pari kertaa olen yrittänyt kirjoittautua ei ole onnistunut saa olla, tosin pidän suomenkielestä kun tämä 10 sormijärjestelmä toimii koulun pohjalta.
- staka*
Mistä saatu ja kokonaisuutena millainen onkaan tuon muutoksen tuulet
-nimimerkin "varma tieto"? Tuli vaan mieleen että jokuko meitä vanhoja niinsanotusti taas ällyyttää? Hehheh.
Jos pitää paikkansa niin ihan ok. minusta. Antaa tulla muutosta vaan. Olen yleensäkin sitä mieltä että ei se määrä vaan laatu ;-D)))- ent. siivoojaparka
Sellainen on joittenkin unelmana ollut kauan. Varmaan sitä yrittäneet hartiavoimin saada toteutumaankin. Itse en näe mitään syytä rekkautumiseen, en ensimmäistäkään, muutenhan olisin jo rekkautunut.
- Sodoman lait
Sellainen on joittenkin unelmana ollut kauan. Varmaan sitä yrittäneet hartiavoimin saada toteutumaankin. Itse en näe mitään syytä rekkautumiseen, en ensimmäistäkään, muutenhan olisin jo rekkautunut.
No keskustellaan sitten homovihasta niin kauan kuin tätä autuutta kestää. Ei vaiskaan. Rekkaa nikin Homoyrjö niin sillä voi sitten keskustella tuosta lakialoitteesta joka koskee tasa-arvoista avioliittolakia..
Tee hyvä työ ja allekirjoita adressi jotta maamme ei muutu Sodomaksi!!!!
http://www.adressit.com/adressi_tasa-arvoista_avioliittolakia_vastaan - ...
Takana uskonto.
Suoli24 käyttäjinä valtavasti kotimaisia lahkoja. Lestaatit ja helluntailaiset aktiiveja, myös muita. Kun tietsikat yleistyivät, lestaatit hokas, että, kas, internet. Portaali oli silloin suomen suurin, tunnetuin, eikä kilpailijoita ollut hirvittävästi. Asiaan lisäksi vaikutti, uskiksilla kehno kielitaito, ei ne osanneet ulkomaisia portaaleita käyttää.
Allerin toimari on julkihellari, Pauli Aalto Setälä. Allerhan siis omistaa portaalin, eurooppalainen mediakonserni. Siirtyi työhönsä Kirkko ja kaupunki lehden päätoimittajan paikalta.
Kaikki uskikset on erittäin kiinnostuneita ihmisten tiedoista, net kerää niitä. Tunnetuin sekopääjengi kai mormoonit, niitä täällä ei paljoa ole näkynyt. Mutta esim jehovia on aika usein. Jehovilla muuten menossa jokin oikeusjuttu laittomasti pidettävistä henkilörekistereistä, miten edennee, en ole seuraillut.
Onneksi on muitakin käyttäjiä. Vaan kauanko lienee, jos toteuttavat umpikaheleita uudistuksiaan.
Luettusi tämän viestin, syö tietokoneesi, muuten tietosi siirtyvät hellareitten tietokantoihin. Toisaalta, viesti poistuu pikavauhti. Kai jokin robottipoisto, ei täällä moderaattoreita ole. Riittää poistoon, kun syöttää nimen Pauli Aalto-Setälä tekstikenttään.
Kai muuten hokannut, meitsi voi kirjoitella kaikenlaista lestaateista ja jehovista jne, mutta ikinä ei ole hellareita koskevat viestit olleet näkymässä kuin hetken, ne kaikki on poistettu erikoispikavauhtia :DDDD
=DW=.
- alkjh
Loppu on nyt...
- Bannari
Pidä kans lupaukses!!! Pyydänkö bannia sulle että sun on helpompi olla poissa täältä?;))
- heguli.tre
On jo oikeasti foorumeita, joissa voi kommentoida ainoastaan OIKEAN nimen kautta, joten miksi ulvot? Mene sinne ja nauti kontrolloidusta chattailusta?
http://www.apachefoorumi.net
siinä esimerkki...- Hämyytysprofiili
Joo tai joku voi puhua p*skaa vaikka sun nimelläsi. Olisko kivaa? Ja onha niitä keskenään samannimisiäkin. Jos ei ole oma kuva vaan jokin kissan kuva.
- Ei saa huijata
Aloittaja, äläpä huijaa ihmisiä. Rekisteröintipakkoa ei ole tulossa, koska se karkottaisi suurimman osa kirjoittajia. Mainostajat eivät hyväksy, ja sananvapaus saa olla. Häiriköijät bannataan kuten tähän asti. Pakkoa ei tule.
Aloituksella ei ole mitään tekemistä aitouden kanssa.
Se on korkeintaan jonkun, itsensä sisä-piiriläiseksi uskovan näytelmä-yritelmä.
Jos tuonlainen joskus toteutuisikin, minun kohdallani se on yks lysti.
Eli siis ei merkitystä.
Palsta jatkaisi juoksuaan kuten ennenkin, niin kauan kun se olemassa olisi.
Ja minä olisin.
H.- Markkinatalous
Kannattako kaikkea uskoa, no ei. Mainostajille nämä palstat ovat elintärkeitä ja käyttäjäkatoa ei markkintalous kestä.
- be4ssie*
Nämä palstatko mainostajille ELINTÄRKEITÄ, "Markkinatalous"?!
Tuskinpa vain. Kovin vähän on mainoksia. - ...
be4ssie* kirjoitti:
Tuskinpa vain. Kovin vähän on mainoksia.Suomessa markkinointiviestinnän arvo vuonna 2012 oli 3,4 miljardia euroa, josta mediamainonnan osuus oli 1,4 miljardia euroa. Ihan normaali määrä mainoksia suolessa.
Asia kylläkin niinpäin, tälle saitille mainokset ovat elintärkeitä, täällä kun ei ole mitään maksullisia palveluita.
=DW= - bessie*
... kirjoitti:
Suomessa markkinointiviestinnän arvo vuonna 2012 oli 3,4 miljardia euroa, josta mediamainonnan osuus oli 1,4 miljardia euroa. Ihan normaali määrä mainoksia suolessa.
Asia kylläkin niinpäin, tälle saitille mainokset ovat elintärkeitä, täällä kun ei ole mitään maksullisia palveluita.
=DW=Kyllä vain, mutta tarkoitinkin nimenomaan NÄITÄ palstoja ja niistäkin lähinnä tätä.
Monelle palstalle kirjoittavalle tyypilliseen tapaan sinäkin usein pidät muita - mainostajat mukaan lukien - aivan tyhminä.
Tyypillinen, ja aivan erityisen typerä virheellinen ajatus on se, että mainostajat innostuisivat viestien määrästä.
Onko tällä palstalla sinun mielestäsi paljon mainoksia? - ...
bessie* kirjoitti:
Kyllä vain, mutta tarkoitinkin nimenomaan NÄITÄ palstoja ja niistäkin lähinnä tätä.
Monelle palstalle kirjoittavalle tyypilliseen tapaan sinäkin usein pidät muita - mainostajat mukaan lukien - aivan tyhminä.
Tyypillinen, ja aivan erityisen typerä virheellinen ajatus on se, että mainostajat innostuisivat viestien määrästä.
Onko tällä palstalla sinun mielestäsi paljon mainoksia?Sivun alareunassa linkki mainosmyyntiin, kysy sieltä hintoja, jos kiinnostaa.
Mainostajat seuraavat erittäin tarkasti käyttöasteita, kaikki klikkaukset lokille jne,
Katos, meitsi tehnyt aikanaan saitteja käytännön mainosmiehenä. Ite asiasssa pikkasen konsultoinut Sirkus.comin aikoina tämänkin portaalin kehittämistä.
Mainosten vähyys johtuu nimenomaan vähäisestä käyttäjämäärästä ja suolen ongelma. Allerilla ollut tapana täyttää tyhjää mainostilaa omilla mainoksillaaan, usein seiskalehti.
=DW= - Markkintalous säätel
be4ssie* kirjoitti:
Tuskinpa vain. Kovin vähän on mainoksia.bessie*, sinähän et tiedä lainkaan mainostajien intresseistä. DW kertoo kuinka asia menee kläytännössä. Rekisteröintipakkoa ei tule, koska silloin kirjoittajat pakenevat. Kirjoittajat/lukijat ovat elintärkeitä.
- bessie*
... kirjoitti:
Sivun alareunassa linkki mainosmyyntiin, kysy sieltä hintoja, jos kiinnostaa.
Mainostajat seuraavat erittäin tarkasti käyttöasteita, kaikki klikkaukset lokille jne,
Katos, meitsi tehnyt aikanaan saitteja käytännön mainosmiehenä. Ite asiasssa pikkasen konsultoinut Sirkus.comin aikoina tämänkin portaalin kehittämistä.
Mainosten vähyys johtuu nimenomaan vähäisestä käyttäjämäärästä ja suolen ongelma. Allerilla ollut tapana täyttää tyhjää mainostilaa omilla mainoksillaaan, usein seiskalehti.
=DW=No mitä kummaa nyt taas, miksi minä hinnoista olisin kiinnostunut? Ei ole tarvetta mainostaa itseäni.
Katos kun meitsikin on tähän ikään ehtinyt tehdä yhtä ja toista ja tekee edelleen.
Klikkauksia seurataan, mutta seurataan paljon muutakin.
Tuosta vähäisestä käyttäjämäärästä (ja sen myötä ostavien kohderyhmien puuttumisesta ja vielä 'huonosta maineestakin') ulkopuolisten mainostajien vähyys tietenkin johtuu.
Mistähän se vähäinen käyttäjämäärä johtuu? Edelleen kirjoitan lähinnä tästä palstasta. - bessie*
Markkintalous säätel kirjoitti:
bessie*, sinähän et tiedä lainkaan mainostajien intresseistä. DW kertoo kuinka asia menee kläytännössä. Rekisteröintipakkoa ei tule, koska silloin kirjoittajat pakenevat. Kirjoittajat/lukijat ovat elintärkeitä.
Sinäkö tiedät, "Markkinatalous säätel"?
Ei se niin sanottua ole, että rekisteröintipakko ajaisi pois nimenomaan sellaisia kirjoittajia jotka ovat "mainostajien intresseissä", ja lukijoitahan se ilman muuta tuo lisää, pikku hiljaa.
Ota myöskin huomioon se, että rekisteröintipakko mitä ilmeisemmin muuttaa palstan enemmän mainostajia kiinnostavammaksi, ajan myötä. - ...
bessie* kirjoitti:
No mitä kummaa nyt taas, miksi minä hinnoista olisin kiinnostunut? Ei ole tarvetta mainostaa itseäni.
Katos kun meitsikin on tähän ikään ehtinyt tehdä yhtä ja toista ja tekee edelleen.
Klikkauksia seurataan, mutta seurataan paljon muutakin.
Tuosta vähäisestä käyttäjämäärästä (ja sen myötä ostavien kohderyhmien puuttumisesta ja vielä 'huonosta maineestakin') ulkopuolisten mainostajien vähyys tietenkin johtuu.
Mistähän se vähäinen käyttäjämäärä johtuu? Edelleen kirjoitan lähinnä tästä palstasta.Kilpailu, fb, twitter jne.
Sitäpaitsi, täällä ei ole mitään toimitettua sisältöä, pelkkä pulinapoksi, esim. käytännössä kaikkien sanomalehtien keskustelupalstat todella vilkkaita.
Tietenkin moderoinnin puuttuminen.
Kirjoittajat ja kirjoitukset.
Aivan järjetön palstojen määrä, hirveästi palstoja, joissa ei kirjoituksia viikkokausiin.
Ei tarvita kristallipalloa, aivan varmasti uudistuksen jälkeen hiljenee entisestään. Niin käynyt monet, monet kerrat.
=DW= - bessie*
... kirjoitti:
Kilpailu, fb, twitter jne.
Sitäpaitsi, täällä ei ole mitään toimitettua sisältöä, pelkkä pulinapoksi, esim. käytännössä kaikkien sanomalehtien keskustelupalstat todella vilkkaita.
Tietenkin moderoinnin puuttuminen.
Kirjoittajat ja kirjoitukset.
Aivan järjetön palstojen määrä, hirveästi palstoja, joissa ei kirjoituksia viikkokausiin.
Ei tarvita kristallipalloa, aivan varmasti uudistuksen jälkeen hiljenee entisestään. Niin käynyt monet, monet kerrat.
=DW=Samaa mieltä, =DW=, kilpailusta ja muistakin kohdista paitsi tuosta viimeisestä. Kyllähän uudistuksilla yleensä parannuksiin tähdätään ja kai niitä useimmiten saadaankin. Ihan sama minulle, kuinka hyödyt jakautuvat palvelun tarjoajan ja käyttäjien kesken. Niin tai näin, ainahan alussa on pientä tai vähän suurempaakin takeltelua.
Pyydän anteeksi vastaustani 15.1. klo 13:34 kirjoittamaani viestiin. Olin samaan aikaan jonottamassa puhelimella ja pientä stressiä aikataulujenkin kanssa, keskittyminen lukemaani vähän niin ja näin.
'Luin' tosiaan, että muka komppasit Markkinatalous-nikin väitettä: "Mainostajille nämä palstat ovat elintärkeitä ja käyttäjäkatoa ei markkinatalous kestä."
Sinähän kirjoitit ihan selvästi että "Asia kylläkin niin päin, tälle saitille mainokset elintärkeitä, täällä kun ei ole mitään maksullisia palveluita."
Todella huolimattomasti ja ilman ajatusta luin, hieman toisin olisin vastannut jos olisin keskittynyt ja ymmärtänyt oikein, ja samaa mieltä olen.
- Hei kun keikuskelen
Waude.
Lasketaanko mut muka Puskaksi.
En suostu olemaan puska, vaan kelpo vakituinen vaakkuja.
Näet ja nimittäin en koskaan koskaan koskaan ikinä evö evö kirjoita millään muulla nimellä, kuin tällä omallani.
Olisi inho-äklöä, jos minut sysättäisiin veks. Huitaistais kylmästi pois.
En nimittäin suostu rekisteröitymään.
Mutta kaikki menee, kuten menee ja Jos rekisteröimispakko tulee, niin tarttee keksiä muuta sivutekemistä ruuan valmistamisen ajaksi ja kun sitä ruokaa suuhuni lappaan, namia lautaselta nappaan, niin en sitten tulle tälle palstalle."Hei kun keikuskelen"
En usko että lasketaan, sinähän olet moni-nikkinen.
Ja kuten vihjaisitkin.
Kyllä sinäkin jotain rekisteröintiä alat harrastamaan :)
Vihjaise sitten minulle, että tiedän minkä oikein voin ottaa.
H.- Hei kun keikuskelen
hunksz kirjoitti:
"Hei kun keikuskelen"
En usko että lasketaan, sinähän olet moni-nikkinen.
Ja kuten vihjaisitkin.
Kyllä sinäkin jotain rekisteröintiä alat harrastamaan :)
Vihjaise sitten minulle, että tiedän minkä oikein voin ottaa.
H."hunksz"
Tuntuu siltä, että sitä mukaa kun meikäläinen puskoo intoa pursuen kohti kevättä,
niin sinä vajoat epäilysten suohon. Kunpa muistaisin tarkasti aikaa, jolloin mielestäsi olin "mimmimummi". Ettei olisi ollut sekin kevään kynnyksellä.
Kevät vaikuttaa meihin kaikkiin eri tavalla. Jotkut höperöksi hupsahtaa. Jotkut ei.
Tai sitten olet tyytymätön itseesi ja sen takia käytöksesi on muuttunut.
Lue uudelleen edellinen kommenttini ja tällä kertaa ajatuksella.
Jos minä kirjoitan, että en käytä muita nimimerkkejä, niin se sitten on niin.
Turha siitä jankuttaa. Joko uskot, tai et. Hei kun keikuskelen kirjoitti:
"hunksz"
Tuntuu siltä, että sitä mukaa kun meikäläinen puskoo intoa pursuen kohti kevättä,
niin sinä vajoat epäilysten suohon. Kunpa muistaisin tarkasti aikaa, jolloin mielestäsi olin "mimmimummi". Ettei olisi ollut sekin kevään kynnyksellä.
Kevät vaikuttaa meihin kaikkiin eri tavalla. Jotkut höperöksi hupsahtaa. Jotkut ei.
Turha siitä jankuttaa. Joko uskot, tai et.joo vähän samoilla linjoilla hatsansaan kanssa
en nyt ihan kenenkään puskan kohdalla
ajattele että onkohan tää nyt sama kun se toinen
mutta helppo on sanoo että en se minä oo
mutta se tekis sen vaikeemmaksi jos vaan rekattuna
vois ottaa kantaa kommentteihin
ja mun mielestä se olis reilua rekattuja kohtaan
arvaa mitä heikku mitään muuta mää en
inhoo täällä palstalla niin paljoo kun tota kirjoitusta
mikä millonkin vaikuttaa kuka kulloinkin höperöksi hupsahtaa...Hei kun keikuskelen kirjoitti:
"hunksz"
Turha siitä jankuttaa. Joko uskot, tai et."Hei kun keikuskelen"
Mut kun sinä olet aina niin uskomaton.
Etkä ikinä osoita parannusta :)
Minä en ole itseeni tyytymätön
Palstan laajaan halle-lujaan vain.
Jos tosissasi olet, ala yrittää muuttaa tätä kulttuuria.
Rekkautumattomat ovat minulle vain unelmaa.
Rekisteröidyt tyttöset mahdollisuuksien taidetta.
H.- Unelma Suolle
hunksz kirjoitti:
"Hei kun keikuskelen"
Mut kun sinä olet aina niin uskomaton.
Etkä ikinä osoita parannusta :)
Minä en ole itseeni tyytymätön
Palstan laajaan halle-lujaan vain.
Jos tosissasi olet, ala yrittää muuttaa tätä kulttuuria.
Rekkautumattomat ovat minulle vain unelmaa.
Rekisteröidyt tyttöset mahdollisuuksien taidetta.
H.Parantumaton olet itsekin noine haaveinesi mahdollisuuksista ;)
Unelma Suolle kirjoitti:
Parantumaton olet itsekin noine haaveinesi mahdollisuuksista ;)
"Unelma Suolle"
Tarviiks mun sit parantua?
En suostu, vaikka mitä tekisit.
Tai...no...
H.- Unelma Suolle
hunksz kirjoitti:
"Unelma Suolle"
Tarviiks mun sit parantua?
En suostu, vaikka mitä tekisit.
Tai...no...
H.Ei sun tarvii parantua, ole vaan meidän kaikkien oma halinalle hanibeibi ;) Mä en tee mitään, kun en haluu tollasta yhteishyvää.
Se ja sama,
kunhan kirjoitellaan...
Toivottavasti laittavat sen ruksin, että kun sivun aukaisee niin aina on kirjautuneena,
voihan se jossain jo nytkin olla, vaan näillä rilleillä ei tahro kaikkia ruksattavia huomata.- etsilleen....
Loppuu ainakin Luotsilta työt joksikin aikaa, sekin on ilmoitettu.
Joten kohta saa paloma/korppis/tiinuska ottaa vastaan kaikki ilkeydet ja haukkua
moderaattoreita eikä luotsia.voi
mää oon unohtanu jo ne ilkeydet
kun oon täällä niin vähän ollu kommentoimassa
mutta kiva kun muistutit ettei mikään oo muuttunu
elikkä ihan tervetullut uudistus olis niin
tietäs kuka aina on ilkeyksien takana :(ai niin ja pitäsköhän nyt ruveta huuteleen
luotsia apuun
täällähän ei saa kirjoitaa
kenestäkään mitään nimimerkillä
eiks se ollu yks sääntö.tiinainen kirjoitti:
ai niin ja pitäsköhän nyt ruveta huuteleen
luotsia apuun
täällähän ei saa kirjoitaa
kenestäkään mitään nimimerkillä
eiks se ollu yks sääntö.Tiina sulla kun on aikaa (jos on) niin etsippä mulle linkki tohon sääntöön.
Paloma.se.co kirjoitti:
Tiina sulla kun on aikaa (jos on) niin etsippä mulle linkki tohon sääntöön.
mää en osaa linkittää :(
- länki
tiinainen kirjoitti:
Opettele nyt jo se linkitys lopultakin.
tiinainen kirjoitti:
Sanoppa tiina ihan rehellisesti,yrititkö eres niillä mun ohjeilla? jos koitit niin mihin se tökkäs?
koti-kiusattu kirjoitti:
Sanoppa tiina ihan rehellisesti,yrititkö eres niillä mun ohjeilla? jos koitit niin mihin se tökkäs?
ihan rehellisesti sanottuna en
olis pitäny kirjoittaa paperille
ja sen mukaan sit tehdä
mutta jäi kirjoittamatta ja tekemättä :)länki kirjoitti:
Opettele nyt jo se linkitys lopultakin.
onko pakko
jos ei haluu
ja pärjää ilmankin...- ??????
tiinainen kirjoitti:
onko pakko
jos ei haluu
ja pärjää ilmankin...Vai etkö vaan opi?
- plänki
tiinainen kirjoitti:
ihan rehellisesti sanottuna en
olis pitäny kirjoittaa paperille
ja sen mukaan sit tehdä
mutta jäi kirjoittamatta ja tekemättä :)Löytyy ne ohjeet googlestakin, ja opettele käyttämään myös verkkopankkia.
?????? kirjoitti:
Vai etkö vaan opi?
niin paljon muutakin hommaa
kun linkittäminen
en oo muuten koskaan kokeillukkaan
eiks tää oo keskustelupalsta
eikä linkityspalsta ;)plänki kirjoitti:
Löytyy ne ohjeet googlestakin, ja opettele käyttämään myös verkkopankkia.
en opettele
sit vasta kun on pakko
ihan tarpeeks näitten koneiden kanssa pelannu
ensin 19 vuotta toisen palveluksessa
sit 17 vuotta itseni palveluksessa
tää on mulle vaan aikuisen naisen lelu :)- ihmeliini
tiinainen kirjoitti:
en opettele
sit vasta kun on pakko
ihan tarpeeks näitten koneiden kanssa pelannu
ensin 19 vuotta toisen palveluksessa
sit 17 vuotta itseni palveluksessa
tää on mulle vaan aikuisen naisen lelu :)Jos ihminen on ollut kauppias, ja noinkin pitkään, miten voi selvitä käyttämättä verkkopankkia?
Niitä verkkopankkitunnuksiahan tarvitsee moneen muuhunki asiaan. tiinainen kirjoitti:
niin paljon muutakin hommaa
kun linkittäminen
en oo muuten koskaan kokeillukkaan
eiks tää oo keskustelupalsta
eikä linkityspalsta ;)Olenhan minä yrittänyt linkitystä sinulle opettaa, ihan kädestä pitäen, ilmeisesti olen huono opettaja. :)
Luotsin virkaa voisi kehittää edelleen täysvaltaiseksi moderaattoriksi. En ole koskaan "haukkunut" luotsia; ainoastaan halunnut keskustelua luotsin tehtävien kehittämisestä. Jos ei ymmärrä eroa näiden kahden asian välillä niin syy on varmaa lukijan; en osaa asiaa paremmin selittää.
En minäkään puolla sitä että ainoastaan rekisteröityneet saisivat kommentoida: tämä oikeus tulisi kuulua myös vakituisesti samaa nikkiä käyttäville, esim. heikku, pirre ja siilirouva kuuluvat tähän kaartiin. Nikit pitäisi pystyä varaamaan itselleen silleen että muut ei voisi käyttää niitä. Kaikki puskaileminen jos on rekisteröitynyt tai varannut nikin ja kirjoittaa useammilla pitäisi ilman muuta eliminoida tai siis tehdä mahdottomaksi.- bessie*
Jos palstalle kaivataan lisää osallistujia, niin oikeus kirjoittaa rekisteröitymättömänä tai 'tilapäisellä' nimimerkillä pitää olla. 'Haaveilen' tavallisesta keskustelupalstasta, jossa kirjoittajia yhdistää saman ikäisyys noin kymmenen vuoden tarkkuudella.
"Tavallisella" palstalle usein kirjoitellaan mielipiteitä ajankohtaisista asioista, joten mahdollisuus osallistua spontaanisti olisi mielestäni oltava.
Mahdollisuus itse poistaa omat viestinsä pitäisi ehdottomasti poistaa. - 60-70 palsta
bessie* kirjoitti:
Jos palstalle kaivataan lisää osallistujia, niin oikeus kirjoittaa rekisteröitymättömänä tai 'tilapäisellä' nimimerkillä pitää olla. 'Haaveilen' tavallisesta keskustelupalstasta, jossa kirjoittajia yhdistää saman ikäisyys noin kymmenen vuoden tarkkuudella.
"Tavallisella" palstalle usein kirjoitellaan mielipiteitä ajankohtaisista asioista, joten mahdollisuus osallistua spontaanisti olisi mielestäni oltava.
Mahdollisuus itse poistaa omat viestinsä pitäisi ehdottomasti poistaa."Kirjoittajia yhdistää samanikäisyys noin kymmenen vuoden tarkkuudella", niinpä kun täälläkin kirjoittaa alle viiskymppisiä ja yli sietsemänkymppisiä. Milläs heidät pois häädät.
- 60-70 palsta
60-70 palsta kirjoitti:
"Kirjoittajia yhdistää samanikäisyys noin kymmenen vuoden tarkkuudella", niinpä kun täälläkin kirjoittaa alle viiskymppisiä ja yli sietsemänkymppisiä. Milläs heidät pois häädät.
Seitsemänkymppisiä ellei kahdeksankymppisiäkin.
- bessie*
60-70 palsta kirjoitti:
"Kirjoittajia yhdistää samanikäisyys noin kymmenen vuoden tarkkuudella", niinpä kun täälläkin kirjoittaa alle viiskymppisiä ja yli sietsemänkymppisiä. Milläs heidät pois häädät.
Miksi ketään pitäisi pois häätää?
- 60-70 palsta
bessie* kirjoitti:
Miksi ketään pitäisi pois häätää?
Jessus että sää oot tyhymä, just itse haaveilet kymmenen vuoden ikärajan sisään sopivasta kirjoittajaryhmästä. Tää palsta ei tuota kriteetiä täytä.
- bessie*
60-70 palsta kirjoitti:
Jessus että sää oot tyhymä, just itse haaveilet kymmenen vuoden ikärajan sisään sopivasta kirjoittajaryhmästä. Tää palsta ei tuota kriteetiä täytä.
Kirjoitin näin: " 'Haaveilen' tavallisesta keskustelupalstasta, jossa kirjoittajia yhdistää saman ikäisyys NOIN kymmenen vuoden tarkkuudella.
Kenenkäänhän ei tarvitse henkkareita näyttää, mutta siitähän sitä kai lähdetään että 60-70 vuotiaille nimetylle palstalle nimenomaan tullaan keskustelemaan suunnilleen saman ikäisten kanssa, joten 'pelkästä' iästä ei tarvitse erikseen vielä 'keskustella'.
Oman nuoremmuutensa julkituominen on useimmiten turhaa ja aika moukkamaistakin, samoin iänikuinen 'pohtiminen' tyyliin ovatko 60 ikäiset vanhuksia vaiko eikö. - kuinka sen sanoisin?
bessie* kirjoitti:
Kirjoitin näin: " 'Haaveilen' tavallisesta keskustelupalstasta, jossa kirjoittajia yhdistää saman ikäisyys NOIN kymmenen vuoden tarkkuudella.
Kenenkäänhän ei tarvitse henkkareita näyttää, mutta siitähän sitä kai lähdetään että 60-70 vuotiaille nimetylle palstalle nimenomaan tullaan keskustelemaan suunnilleen saman ikäisten kanssa, joten 'pelkästä' iästä ei tarvitse erikseen vielä 'keskustella'.
Oman nuoremmuutensa julkituominen on useimmiten turhaa ja aika moukkamaistakin, samoin iänikuinen 'pohtiminen' tyyliin ovatko 60 ikäiset vanhuksia vaiko eikö.bessie*
Olet mielestäni samanhenkinen, kuten minäkin, mutta en koskaan tohdi osallistua kirjoittamaan vastausta mihinkään ja nyt surettaa tuo sinunkin "mollaaminen".
Koskaan en itsestäni toivoisi sanontaa, että Jessus, olet tyhmä....tarkastin...sää oot tyhymä?
Koska itse olen "pyöriskellyt" täällä jo Sirkuksen ajoista, jolloin lapseni (oli Sirkuksen palveluksessa) ja kyseli minulta "ohjeita" , kuinka minun ikäiset ymmärtävät heidän ohjeensa?
No, enempää en kirjoitakkaan tuosta, koska täällä on toinenkin "Sirkuslainen", joka ilmeisesti on luonut koko systeemin?
Ymmärrän hyvin, mitä tarkoitat tuolla "noin suurinpiirtein", koska esim. nämä 50-60-70- palstat ovat hyvin erilaisia, jotka voivatkin kirjoitella "ristiin", mutta näihin palstoihin en toivoisi jotain 30 opastamaan meitä.!!
Yhden kysymyksen esittäisin sinulle? Jos sinulla olisi ladattu ase, ilman kypärää ja kohtaisit somalin, joka juuri on tappanut kaksi ihmistä kirveellä', niin ampuisitko heti kuolettavan laukauksen? - bessie*
kuinka sen sanoisin? kirjoitti:
bessie*
Olet mielestäni samanhenkinen, kuten minäkin, mutta en koskaan tohdi osallistua kirjoittamaan vastausta mihinkään ja nyt surettaa tuo sinunkin "mollaaminen".
Koskaan en itsestäni toivoisi sanontaa, että Jessus, olet tyhmä....tarkastin...sää oot tyhymä?
Koska itse olen "pyöriskellyt" täällä jo Sirkuksen ajoista, jolloin lapseni (oli Sirkuksen palveluksessa) ja kyseli minulta "ohjeita" , kuinka minun ikäiset ymmärtävät heidän ohjeensa?
No, enempää en kirjoitakkaan tuosta, koska täällä on toinenkin "Sirkuslainen", joka ilmeisesti on luonut koko systeemin?
Ymmärrän hyvin, mitä tarkoitat tuolla "noin suurinpiirtein", koska esim. nämä 50-60-70- palstat ovat hyvin erilaisia, jotka voivatkin kirjoitella "ristiin", mutta näihin palstoihin en toivoisi jotain 30 opastamaan meitä.!!
Yhden kysymyksen esittäisin sinulle? Jos sinulla olisi ladattu ase, ilman kypärää ja kohtaisit somalin, joka juuri on tappanut kaksi ihmistä kirveellä', niin ampuisitko heti kuolettavan laukauksen?Vastaus kysymykseen.
Ampuisin tuollaisessa tilanteessa kenet tahansa, ihonväriin katsomatta, ja vasta viimeisen pakon edessä ja saadakseni pysähtymään ja vaarattomaksi. Ehkä kuolee, ehkä ei, harkittuun "kuolettavan laukauksen" ampumiseen ei varmaan riitä edes taidot. Parempi olisi jos ei kuolisi. - kel onni tai ikä on
bessie* kirjoitti:
Vastaus kysymykseen.
Ampuisin tuollaisessa tilanteessa kenet tahansa, ihonväriin katsomatta, ja vasta viimeisen pakon edessä ja saadakseni pysähtymään ja vaarattomaksi. Ehkä kuolee, ehkä ei, harkittuun "kuolettavan laukauksen" ampumiseen ei varmaan riitä edes taidot. Parempi olisi jos ei kuolisi.'60-70-palsta' ym.
Jopas menee nipottamiseksi. Olihan täällä joskus ennenkin (?) tyyppi joka oli aina häätämässä pois sellaisia joiden krijoitukset ei hänen mielestään olleet "samanikäisten" kirjoittamia.
Ajatellaanpas: olet 61. Tulet palstalle. se ON KIELLETTY (joidenkin pikkuaivojen toimesta) kaikilta jotka ovat yli vuoden sinua nuorempia.Kijroitat siis pelkästi sinua vanhempien mutta et nuorempien kanssa.
Tietysti sama myös tuolla yläpäässä. Jos olet 69 niin keskustelet miltei pelkästään nuorempiesi kanssa.
Sitten vielä tuo henkinen ikä ja vireys on ihan eri planeetalta jopa saman ikäisten kanssa. Siksi kannatan kovasti bessin kannan ottoa, ei helvata soikoon kannata ruveta rajoittamaa pilkun tarkasti ikävuosien mukaan.
Penskat on sitten ihan eri juttu.Mutta heitä ei usein näy täällä luojan kiitos.
esittää asiattomia ja loukkaavia kommentteja
muista käyttäjistä
mm näin sanotaan säännöissä.Just. Näin sen oletin olevankin. Kyllä toisten nimimerkkejä saa mainita kunhan ei tee sitä asiattomasti ja loukkaavasti. Kiitos vaivannäöstä.
Paloma.se.co kirjoitti:
Just. Näin sen oletin olevankin. Kyllä toisten nimimerkkejä saa mainita kunhan ei tee sitä asiattomasti ja loukkaavasti. Kiitos vaivannäöstä.
ja mun mielestä ton etsilleen nimimerkin
kirjoitus oli vähän siinä ja tässä...
- Ei pakkoa
Lukekaa Elinan korostettu vastaus, selaatte hieman alaspäin.
- rauha maahan
Ei pakkoa kirjoitti:
Lukekaa Elinan korostettu vastaus, selaatte hieman alaspäin.
No niin, kaikki vastarannankiisket ja muut vänkyrät voivat rauhoittua, puskista voimme kirjoittaa edelleenkin.
- siilimuori
rauha maahan kirjoitti:
No niin, kaikki vastarannankiisket ja muut vänkyrät voivat rauhoittua, puskista voimme kirjoittaa edelleenkin.
Niin arvelinkin.
- kohta tuulee
rauha maahan kirjoitti:
Milloin Ylläpidolta on saatu muka asianmukaista tietoa palstojen tilanteesta?
Ja miksi pitää olla jokin "korostettu vastaus"?
Olisi luullut normaalin ilmoituksen riittävän.
Kohta teitä viedään taas kuin sammakkoa äkeen alla.
Tai litran piimäpurkkia.
Näyttää olevan vastenmielistä se yhdellä nikillä kirjoittaminen. - voi sentään
kohta tuulee kirjoitti:
Milloin Ylläpidolta on saatu muka asianmukaista tietoa palstojen tilanteesta?
Ja miksi pitää olla jokin "korostettu vastaus"?
Olisi luullut normaalin ilmoituksen riittävän.
Kohta teitä viedään taas kuin sammakkoa äkeen alla.
Tai litran piimäpurkkia.
Näyttää olevan vastenmielistä se yhdellä nikillä kirjoittaminen.Monestiko olet tuolla samalla nikillä kirjoittanut?
rauha maahan kirjoitti:
Heti helpotti.
- Ei pakkoa
Matala kynnys sitä halutaan.
- €--
Turha on odottaa muutoksia, palstojen määriä on niin iso ei onnistu
- Ei pakkoa
€-- kirjoitti:
Turha on odottaa muutoksia, palstojen määriä on niin iso ei onnistu
Muutama äänekäs on ottanut asiakseen ajaa meidät anonyymit pois tai ainakin pakottaa käyttämään yhtä tiettyä nimimerkkiä ja halveksia meitä puskalaiseksi. Palsta on hyvä ja luotsi yhtä hyvä myös. Olen tyytyväinen. Pakkoa en kannata missään asiassa.
- voi sentään
Tyhjästä sait aikaan turhan ketjun.
- muka-tietoa
Joku kirjoitti:
>Häiriköijät bannataan kuten tähän asti
Höpö, höpö. Vakiotrollit tulee aina eri ip-osoitteen kautta, jne. Niitä ei voi ylläpito bannata.
En usko rekisteröintipakkoon. Suoli24 perustuu loanheittoon ja ainoa, jota mitataan, on viestimäärät. - t.l.
Se on sitten sama kuin chatissaki, mut ei haittaa, tuol se on uusvanha nikki, en vaan viitti kirjautua. Onhan se toisaalta hyväkin, "tietää kenen kans" juttelee. Tai ainakin on tietävinään.
- henrjii
Toivossa on hyvä elää KattiKarvinen, tai tuohikuun likka
- t.l.
henrjii kirjoitti:
Toivossa on hyvä elää KattiKarvinen, tai tuohikuun likka
Heh, juuri niin. Mistä kummasta....
- viestimäärää
Rekisteröintipakkoa ei voi koskaan tulla suoli24-sivuille. Koko juttu on pitkälti idioottimaista oksennusta nimimerkin takaa. Tavallaan kyseessä on joko sananvapauden irvikuva tai sen koko kuva.
- trolliroskaa
Avaus on puhdas trolli. Mitään todenperäisyyttä ei edes minimaalisesti asiaan ole koskaan liittynyt.
- olet oikeassa
trolliroskaa....
Lueskelin aloituksen moneen kertaan ja todella olen edelleen ihmeissäni, mitä hän todellakin tarkoittaa? Itsekkin "puskasta" kirjoittaa, mutta onko hän itse jotenkin peloissaan, että hänet tunnistetaan joskus, kun netti yleistyy?
Kun itse "rekisteröidyin" tänne henkkareillani, niin silloin olisi jo pitänyt jonkinlaiset "kellot soida"? Ei kuulunut, koska olin niin "stubit"!
Olisi omituista, että tämä Suomi24.fi olisi saanut oikeuden keräillä liittymien tietoja henk.tunnuksien muodossa ja myös osoieet?
Itse olen ihmetellyt sitä, miksi kaikkien pitäisi tietää jokaisen vastaajan "taustat"? Onko nämä peruja jostain maalaiskylistä, josa oli tarve tietää kaikki?
Mietin vaan tässä että koska tietämäni mukaan yhteisö lopetetaan niin mitä varten sitten tarvitaan henkilötietoja ja rekisteröintejä yleensäkään?
Luin juuri näistä uudistuksista ja yhteisön tilalle tulee vain jonkinlainen rekisteri jossa on profiilikuva, nimimerkki ja jotkut perustiedot. Ei valokuvia, ei vieraskirjaa, ei listaa osallistumisesta keskusteluihin jne. Mahdollisuus yksityisviesteihin tulee joskus myöhemmällä takaisin.
Taidan lähteä minäkin puskan oksalle livertelemään. Vaikinikillä tosin. Ettei kukaan vai vahingossa luule keneksikään muuksi.m Heh. Niinkun sellanen vaara olisi.- toiveajattelua2
Loppuu ja ei, kuka asian mitenkin tulkitsee.
Erittäin mielenkiintoiseksi menee saman kirjoittajan rekatut työnikki ja kotoa kirjoittava kotiminä-nikki, puhumattakaan muista koneista tekaistut nikit.
Kiva todellakin nähdä, kuinka paljon eri vuorokauden aikana rekatut nikit soluttautuvat uudistettuun palstaan.
:DEn lukenut koko juttua kauheen tarkkaan. Minulla ei todellakaan ole koskaan ollut mitään muuta nikkiä kuin tää rekattu ja aivan alussa kirjoittelin pelkkänä palomana. Eli jos menen puskaan niin menen sinne palomana.
Voin pelastaa sut tilastoinnin vaivalta kertomalla et huruukko kiusattu ja sen ankaran asiallinen piikkiö nikki noudattaa määrttyä kaavaa.
Kiusattu on aamust iltaan ja piikkiö ehtoolla jos muistaa kirjautua voi ne olla yht aikaakin rekkautumattomana mut ittinään ilman sinist väriä.- nikkrikikkari
Mielenkiintoista! En olisi uskonut, että useisiin nickeihin tarvitaan peräti eri koneet. Vaatiiko Suomi24 tästä lähtien niin?
- hapatusta
Anonyymiverkon kierto olisi ryhtiliike. Tuskin näemme.
- märät säpikkäät
.mollis
Tiietää tiietään. Meillä meni lujaa, kiitos siitä, mukavoo, nunnuka nunnuka... ;)
Ootko takaisin Intiasta? Yleensä linjoilla, FB:ssä ei mittää :( - S-Sanoo
Kuulostaa ihan järkevältä uudistukselta.
Toivottavasti palsta siistiintyy uudistuksen myötä.
Sanoo_suttura - Pässiä touhua
Jaksaako sitä enää taas ruveta opettelemaan jotain uutta? Siis ne uudistajat uudistavat ihan uudistamisen ilosta. Kokeilevat kaikkea mielestään jännää toimintoa ja meidän pitäis jatkuvasti innostua niistä vai, siis jos meinaa tällä palstalla olla?
Nyt loppuu hauskuus tältä palstalta, kun käväsen joskus vain vilasemassa mutta mun supertuotokseni jää pois täältä. Monta mun aloitustani on päässyt yläpalkillekin, mutta aikansa kutakin..... - onnea teille
Jos loppuu niin tälle palstalle olisi tehty aloituksia tänä vuonna vain viiden henkilön toimesta:
kuningas hunksz
sekä perintöprisessat ja -prinssi
palomaseko
tiinainainen
yleismies
irina- onnea teille
tiinainen kirjoitti:
niin just ja mää oon tehny ihan yhden aloituksen...
Sinä oletki perintöprinsessa ja hunks kuningas.
Turboava maailma pakottaa palstammekin muuttumaan.
On uskoa, politiikkaa ja kirjallista maailmaa.
Kuvaannollisestikin pelko kasvaa mitoiltaan.
Valtiotkin vaativat yhä enemmän tunnus-lukuja, kirjautumista ja likaisia sormen-
päitä.
Etenkin likaisilta mieliltä.
Minua on kutsuttu palstan lellikiksi, pasha-pääksi, pershe-reiäksi, jopa
kuninkaaksi.
Mielelläni miellän nuo kohteliaisuudet johtuvaksi rohkeudestani olla täydellisen
aito.
Rakkaudesta ihmisiin, jotka minulle arvo-nimiä antavat.
Jokaiseen heistä.
Jos tuo uudistus toteutuu, on se monille mahdollisuus tutkia sisintään.
Kuinka iso rosvo haluan lopulta olla, ja kuinka vanhaksi.
H.- ........
"hunksz"
Reikäpää unohtui.
Pyyhi nenäsi ja nosta housujasi.
Käyttäydy kuin muutkin ihmiset.
- huono muutos
Uskottelet etteivät rekkautuneet osaa sotkea ja huudella ketjuissa?!
Nähty on että osaavat ja niin tekevätkin."huono muutos"
Noin tietysti.
Onpahan kuitenkin niin rehellistä kun olla voi.
Parempaan pitäisi sitten olla pankki-tunnukset.
Nekin sopisivat minulle hyvin.
Rehellisen maan kun olen perinyt.
Ja siinä hyvin kasvanut.
H.
- mimmimummi*
Rekisteröity ...tai ei...sillä ei ole mitään tekemistä rehellisyyden kanssa...
Aivan kuin syyllistetään ....jos jostakin syystä ei halua rekisteröityä...tänne."mimmimummi"
"Jos tuo uudistus toteutuu, on se monille mahdollisuus tutkia sisintään."
Kuinka haluatte.
H.- samotaim
hunksz kirjoitti:
"mimmimummi"
"Jos tuo uudistus toteutuu, on se monille mahdollisuus tutkia sisintään."
Kuinka haluatte.
H.'Kuinka haluatte'
Voi miten tekopyhää henkilöltä joka toistaa samaa mantraa jokaisessa aloituksessa, jonka on tehnyt muu kuin hän itse.
Tuolloin rekkautuneet eivät joutuisi tutkimaan sisintään vaan pääsisivät kukkoina tunkiolla tepastelemaan.
- hyvä homma
Hyvä kysymys. Vastaan että loppuu ja samalla loppuu s24. Tilalle tule nato24 tai eurooppa24.
- Viaton sivullinen
Tärkeintä on mitä kirjoittaa, tietysti pitäisi pysyä ihmisenä, normaalit käytöstavat
kuten muussakin kanssakäymisessä, toisia kohtaan. Kyllähän mielipiteet saavat
olla värikkäitä ja persoonallisia, minä ainakin pidän sellaisesta.
En ole mikään ketään neuvomaan, olisi kiva jos tämä palsta jotenkin edistyisi
mukavaan suuntaan. Minä olen vain "viaton sivullinen." En mikään muu.
Meinaan pitää saman nimmarin niin kauan kun olen täällä, jos vaihdan,
ilmoitan siitä enkä "lusmuile"
Minulle tämä on harrastelua, tunteita monenlaisia on tämä mokoma palsta
saanut liikkeelle:) Sikamagee muutos, jos yht´äkkiä rekisteröintipakko olisi totta. En usko, ennenku näen.
- puskasta soi
Niin huvittavaa toi teidän itku rekkautumispakosta.
Nin kauan kun ihmisellä on monta postiosoitetta (niinkuin monellakin on jo työnsä puolesta siviilimaailman postiluukut) niin niin monta nikkiä tänne pystyy luomaan.
Aina kun luot nikin, voit käyttää sen mukana tulevaa postilaatikkoa luodaksesi uuden ;)
Samoin pystyy lopettamaan yhden ja muuttamaan sen toiseksi ;)
Yhden päivän aikan voisin luoda tänne 50 nimimerkkiä jos viitsisin vaivautua.
En kuitenkaan viitsi.
Ainoa asia joka teitä estää toimimasta noin on mielikuvitus ;)
Ajastanne jääneet hölmöt höppänät- äitemuori*
Mulle tällä palstalla vierailu on ajankuluksi, en ole koskaan kirjautunu mihinkää enkä tee sitä nytkään. Tulkoo sit mitä on tulos. Onhan noita sivuja netti täynnä, melkee jokases sanotaan, et kirjaudu, mut silti niihin voi osallistua.
Mä mitään rekkautusmispakosta itke, mut tästä sivusta on menny mielenkiinto ja siks aika harvoin kurkkaan tänne.
Kyl kai sitä vanhemmiten tulee hölmöks höppänäks kukin, mut onks se tarpeen olla ain niin "terävä"? Muut asiat tulee tärkeimmiks ku joku netti. En viitti joka päivä edes avat konetta. äitemuori* kirjoitti:
Mulle tällä palstalla vierailu on ajankuluksi, en ole koskaan kirjautunu mihinkää enkä tee sitä nytkään. Tulkoo sit mitä on tulos. Onhan noita sivuja netti täynnä, melkee jokases sanotaan, et kirjaudu, mut silti niihin voi osallistua.
Mä mitään rekkautusmispakosta itke, mut tästä sivusta on menny mielenkiinto ja siks aika harvoin kurkkaan tänne.
Kyl kai sitä vanhemmiten tulee hölmöks höppänäks kukin, mut onks se tarpeen olla ain niin "terävä"? Muut asiat tulee tärkeimmiks ku joku netti. En viitti joka päivä edes avat konetta."äitemuori*"
Jaa, sinulle ei kukaan ole vastannut.
Kummallekaan nimmarillesi.
Minä vastaan sitten.
Muista pitää lupauksesi.
Sekä peri-aatteesi.
H.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2592884Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1052398Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121980- 731483
Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki851434Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181330TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161148Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos431014- 71983