Moi. Minkälainen paikka on United Bankers työnantajana. Eroaako Arvi lifestä tai Akselistä. Kyseessä olisi sijoitusneuvojan duuni.
UB duuni
5
1136
Vastaukset
- ???
Samanlaista se noissa kaikissa varmaan on. Mutta ihmettelen sitä, että miksi säkin haluat tehdä tuota jollukulle toiselle. Käytännössähän ainut vaikutus tosta sulle on se, että ne ottaa n 50% kaikista palkkioista. Noi sopimukset saa esim vakuutus- tai rahastoyhtiöiden kanssa aikaan ihan helpolla ja tulotaso tuplaantuu samantien työmäärän pysyessä samana.
- Anonyymi
Samaa paska eri paketissa. Pistävät sut myymään helvetin kalliitta rahastoja joiden tuottolupauksissa ei ole päätä eikä hännän alla olevaa persettä.
Terveisin, Kaikki asiakkaansa jumissa oleviin kiinteistörahastoihin upottanut ”asiantuntija”. - Anonyymi
Mee enemmin Finlandiaan. Samat tuotteet myynnissä Finlandialla ja paremmat palkkiot.
Ostajan kannalta tuotteen yhtä kalliita ja epäluotettavia molemmissa... - Anonyymi
Kannattaa sijoittaa rahat muualle kun rahastoihin. Näissä rahastonhoitajat vetää aina välistä ja koittaa vaan kerryttää itselle rahaa vaikka rahasto ei tuota.
- Anonyymi
Kiitokset vinkeistä. Päädyinkin lopulta Nordealle. Aika hätäisiä oli kuulemma kyseisen talon touhut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743497Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1371905Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3011641- 801489
- 871483
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531186Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001150Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois711071- 631031
- 221017