Tiedoksi:
STS KIELTÄÄ toimittajatahoilta kysymysten esittämisen infotilaisuuksissaan.
Maajohtaja Mira Silvonen ei ole infoissa vastaamassa, eikä tilaisuuksia pitävillä STSn edustajilla ole lupaa vastata STSn organisaatioita ja toimintaa koskeviin kysymyksiin! (Maajohtaja Mira Silvonen 14.1.2014)
Näissä julkisissa infotilaisuuksissa on siis tiedonsaanti STS:n toiminnasta hyvin tarkoin rajattu.
Rehelliseen bisnestoimintaan kuuluu avoin toiminta, jota STS Kielimatkat ei osoita.
STS KIELSI KYSYMYKSET
M.M.
3
100
Vastaukset
- Ridexxx
Jaahas, jotenkin niin tyypillistä sts touhua taas tämäkin! Ei jaksa yllättää!
Mikä helvatan infotilaisuus se on missä ei saa kysyä kysymyksiä? - Pupu pöksyissä
Menikö Miralla pupu pöksyyn?
Markkinoit infoanne tilaisuutena tiedonjanoisille.
Eikö olisi reilua, että olisit itse maajohtajana paikalla vastailemassa kysymyksiin sen sijaan että piileskelet taustalla..?! - Mare1
Näinhän se on, kun ei ole puhtaat jauhot pussissa, niin vältellään vastuuta ja vastaamista.
Olis voinu joku kysyä vaikka näistä rikostuomioista tai laittomuuksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2224266Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692745Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932421- 472353
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua421629Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5451377- 571330
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961324- 761311
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251196