Tiedoksi:
STS KIELTÄÄ toimittajatahoilta kysymysten esittämisen infotilaisuuksissaan.
Maajohtaja Mira Silvonen ei ole infoissa vastaamassa, eikä tilaisuuksia pitävillä STSn edustajilla ole lupaa vastata STSn organisaatioita ja toimintaa koskeviin kysymyksiin! (Maajohtaja Mira Silvonen 14.1.2014)
Näissä julkisissa infotilaisuuksissa on siis tiedonsaanti STS:n toiminnasta hyvin tarkoin rajattu.
Rehelliseen bisnestoimintaan kuuluu avoin toiminta, jota STS Kielimatkat ei osoita.
STS KIELSI KYSYMYKSET
M.M.
3
143
Vastaukset 3
- Ridexxx
Jaahas, jotenkin niin tyypillistä sts touhua taas tämäkin! Ei jaksa yllättää!
Mikä helvatan infotilaisuus se on missä ei saa kysyä kysymyksiä? - Pupu pöksyissä
Menikö Miralla pupu pöksyyn?
Markkinoit infoanne tilaisuutena tiedonjanoisille.
Eikö olisi reilua, että olisit itse maajohtajana paikalla vastailemassa kysymyksiin sen sijaan että piileskelet taustalla..?! - Mare1
Näinhän se on, kun ei ole puhtaat jauhot pussissa, niin vältellään vastuuta ja vastaamista.
Olis voinu joku kysyä vaikka näistä rikostuomioista tai laittomuuksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53907
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64657- 55650
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli46589Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33563En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32528Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk5523- 75457
- 37446
- 33435