Kuinka päätteen sisälä olevan tekstin voi printata?
Linux Mint päätteeltä kirjoitus
4
130
Vastaukset
- ====
Maalaa, kopioi, ja liitä johonkin tekstinkäsittelyyn, ja printtaa.
Mistä moinen printtaustarve?- ville-karhu
Päätteeseen tulee usein paljon tekstiä.Olisi mukava tutkia käskyjen vastauksia vaikka kone olisi kiinni.En ole saanut tekstejä siirtymään päätteeltä Libre Officeen. Vaikka olen maalannut,kopioinut ja liittänyt (Ctrl C ja Ctrl V sekä napsautus hiirellä Libre Officeen) Muualta teksti siirtyy hyvin mutta ei päätteeltä.Minulla on Linux Mint 17 Qiana.
- ville-karhu
ville-karhu kirjoitti:
Päätteeseen tulee usein paljon tekstiä.Olisi mukava tutkia käskyjen vastauksia vaikka kone olisi kiinni.En ole saanut tekstejä siirtymään päätteeltä Libre Officeen. Vaikka olen maalannut,kopioinut ja liittänyt (Ctrl C ja Ctrl V sekä napsautus hiirellä Libre Officeen) Muualta teksti siirtyy hyvin mutta ei päätteeltä.Minulla on Linux Mint 17 Qiana.
Sain homman pelaamaan jollain tekstin käsittely ohjelmalla jonka loysin Linux Mintistä.Homma ei toiminut Libre Officella.Kiitos vastaajalle sekä hyvää jatkoa toivoo ville-karhu
- ====
ville-karhu kirjoitti:
Sain homman pelaamaan jollain tekstin käsittely ohjelmalla jonka loysin Linux Mintistä.Homma ei toiminut Libre Officella.Kiitos vastaajalle sekä hyvää jatkoa toivoo ville-karhu
Libre Officen Writerillä onnistuu aivan samoin, kuin muillakin tekstinkäsittelyillä, vaikka Plumalla.
Käytän hiirtä.
Maalaus päätteessä > klikkaus hiiren oikealla > vasemmalla valikosta "kopioi"
Writer auki > vapaata kenttää hiiren oikealla > vasemmalla valikosta "liitä"
Siinä kaikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j634423Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all492464Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔622130- 741330
- 681130
Helena Ahti-Hallberg laukoo suorat sanat - Tämä voi olla ongelma uudella TTK kaudella: "Jos on..."
Helena Ahti-Hallberg - tuo upea ja vaativa TTK-tuomari! Tanssii Tähtien Kanssa suosikkiohjelma starttaa syksyn iloksi ja221120- 281075
Ihmisen todellinen tarkoitus, dharma on tehdä tietoinen valinta toimia muiden hyväksi.
Tällä polulla ei ole tappioita eikä häviöitä. Vaikka ihminen ei pääsisi tällä polulla loppuun asti, hän ei menetä mitä417994- 67857
- 64788