Cartrophen

Hintoja

Täällä Helsingissä Cartrophen-pistos maksoi 35 euroa, sisältäen klinikkamaksut ym. Itse pistos vajaa 7 euroa. Koko neljän piikin kuuri maksaa siis noin 140 euroa.
Pistos annetaan neljä kertaa kuukaudessa, jonka jälkeen tulee taukoa 3-6 kuukautta. Ja stten uudestaan neljän pistoksen kuuri. Tai sitten esimerkiksi pistos kerran kuussa.

Hain itse kovasti yksityiskohtaisempaa tietoa ja hintatietoja ja kokemuksia Cartrophenista, mutta mitään ei juuri löytynyt. Jospa tämä aihe saavuttaisi joskus jonkun tietoa hakevan.

10

20853

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riitta Vainiontaus

      Olen -90 luvun alusta saakka käyttänyt ainetta. Alussa se oli testausta ja tuote oli erikoislupavalmiste. Tänäpäivänä neidon koirat saavat aina 8 vuoden jälkeen kuurona 2x vuodessa. Antaa laadukasta vanhuutta terveemmillä nivelillä. Jos koiralla todetaan vähänkään luistossa sanomista mikä voisi aiheuttaa nivelrikkoa tai sillä on jo rikkoa näkyvissä, kuuri myös 2xvuodessa oli ikä mikä hyvänsä. Todella halpa ja hyvä aine. Pistosten hinnat vaihtelevat. Jos hoitaja pistää saattaa saada muutamalla kympillä, jos itsellä on oikeus pistää niin eläinlääkäriä voivat antaa piikit kotiin. Maksaa myös silloin muutamia kymppejä. Itse aine on todella edullinen. Hinnat siis eri puolilla suomea 20-150€ välilä/kuuri

      • Huolissaan

        Minulla on vuoden ikäinen skotti ja eläinlääkäri oli määrännyt 4 x Cartrophen pistos sarjan 4x eli 6.7, 13.7, 20.7, 27.7 , nyt haluunki kysyä et onko normaalia et noin usein annetaan vuoden ikäiselle pennulle? Ja samalla luin haittavaikutukset lääkkeestä niin alan kyll miettiä uudestaan et koirani ei tarvitse tuota pistosta. Osaako kukaan neuvoa?


    • Koira5555

      Aikaa on kulunut viestiketjun aloituksesta, mutta kerron kokemukseni lääkkeestä: Synnynnäisesti lonkkavikainen koira, jonka sain sen ollessa 6 v, ontui aina aamuisin ja pitkien lenkkien jälkeen. Koira käveli selkä pyöreänä, eikä istunut normaalisti. Cartrophen- pistossarjan (4 pistosta viikon välein) jälkeen koira muuttui silminnähden: selkä oikeni, istuminen normaalisti lonkillaan onnistui ja ontuminen hävisi. Hoitoa jatketaan 1pistos/kk. Sivuvaikutuksia ilmenee harvoin. Hintaa kannattaa kysyä eläinlääkäriltä.

    • HintaHelsingissä

      Tänään juuri käytiin hakemassa koiralle ensimmäinen Cartrophen pistos ja saatiin samalla mukaan 3 seuraavaa piikkiä. Pistetään ne itse viikon välein. Maksoi yhteensä 36€. Lääkkeen hintaanhan vaikuttaa koiran paino. Meillä 30kg. Ekan pistoksen anto ei maksanut mitään, kun yhdistettiin se ilmaiseen tikkien poisto käyntiin :)

      • wegefare

        hei, missäs noin edullisesti saa nuo pistokset?


    • HintaHelsingissä

      Minäkin kysyn että missä noin halvalla saa minä kävin Porvoon eläinlääkäri asemalla mestarintiellä 1 pistos maksoi 86,40 eläinlääkäri laittoi tosin kuunteli keuhkot ja sydämen ja tarkasti muutenkin menen viikon päästä uudelleen saa nähdä onko hinta taas sama ja onko joka kerta en hoksannut kysyä kun vuosi taakse päin otimme niin silloin maksoi 109,00 e neljä pistosta

    • Pufi13

      Mulla 13vuotias sekasotuinen 36kg narttu koira, jolla nyt 3mas pistos kuuri menneillään, joka kuurin jälkeen koira suorastaan laukkaa ja haluaa leikkiä muiden koirien kanssa taas. Sitten ennen kun seuraavan piikin aika niin vauhti hidastuu eikä enää leiki muiden kanssa, tervehtii ja laukkaa pari askelta. Eli meillä hyviä kokemuskia, eläinlääkäri sanoi samaa. Mutta myös että joillekin koirille ei aita noin selvästi.

    • Bordercollie

      Meillä maksaa 25€ pistokset. Eka pistettynä ja loput kotona 😊 - Ulvila

      • Anonyymi

        Hei,
        kenellä eläinlääkärillä olet käynyt?


    • Koirulin.äippä

      Osaisiko joku sanoa, paljonko Euthasol-pistos maksaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2184
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      50
      1714
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      35
      1537
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1456
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe