Vellipeput tuomiolla

White trash

http://www.hs.fi/kotimaa/a1421291998550

Juntit sai edes jonkinlaisen tuomion vaikka vähällä pääsivät. No ehkä edes pikkuiset pa*kaväki sai ajattelun aihetta. Olisi jo aika että virkavalta lopettää näiden punaniskojen paapomisen ja alkaa keräämään junteilta aseet pois ja lopullisesti. Tyhmyys ja aseet eivät kuulu yhteen.

14

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikset ite tuu keräämään? Etkö uskalla? Siinä vaiheessa ku pikkasenkaan kansa saa hajua moisesta keräyksestä niin kaikki aseet katoaa välittömästi. Ja poof, miljoona laitonta asetta; tiiä mitä saattas tapahtua >:)

      • Et sitten älypää

        älyä sitä että näköjään niillä laillisillakin aseilla laittomuuksia 'harrastetaan'. Hyvänä esimerkkinä tuo Perhon roskaväen puuhat.


      • Et sitten älypää kirjoitti:

        älyä sitä että näköjään niillä laillisillakin aseilla laittomuuksia 'harrastetaan'. Hyvänä esimerkkinä tuo Perhon roskaväen puuhat.

        Voisit tutkia sitä suhdetta paljonko laittomuuksia tehdään laillisilla aseilla ja paljonko laittomilla. Ja mitalit noille perholaisille olis pitäny antaa! Metsäpeurojen ydinalueilla ei yhtään sutta nyt tarvita ku kanta kutistuu koko ajan petopaineen ja sisäsiittoisuuden takia.


    • sissipäällikkö

      Kyllä aseet laitetaan niin sanotusti varmaan jemmaan ,jos niitä aletaan keräilemään
      hyysäreitten toimesta, se on varma.

      • Joo, ei mahda

        asialle mitään, jos onkin käynyt varkaita asekaapilla kun itse on ollut poissa kotoa...


      • Tyypillinen vastaus

        tyypilliseltä rikolliselta suomijuntti petovihaajalta/metsästäjältä.


    • lukashi

      VELLIPEPUT OIKEUTTA JAKAMASSA

      Suomessa nämä kolmannen polven koirasuden jälkeläiset määrätään susiksi, toisin kuin Eurooppalainen määre, jossa vasta viidennestä polvesta susiksi muuttuvat.
      Alle viidennen polven sekulit Bernin sopimuksen mukaisesti pyritään pikimmiten poistamaan susikantaa saastuttamasta.

      Suomessa hyvät veljet puuhaa sekä korppi ei korpin silmää noki!

      • Vaikkakaan

        Metsästyksen vastustajat eivät kykene sekulien likvidointia ymmärtämäänkään, siitä on vastustelijoiden aatteelle suurta hyötyä: sekulit pois ja susi säilytetään sutena.

        Koiraihmisporsashan sekulin on luonut ja luontoon tuonut.


    • Heh heh, 12 hysteeristä sutta pelkävää apinaa. Hi hi hi.....märyperseet pelkäävät ja uikuttavat paniikissa. Huh ja heh, tuommoset velliperseet on häpeäksi koko yhteiskunnalle, heh heh.

    • Hienoa, kun

      kerrankin voi Susianalyytikon kanssa olla samaa mieltä.

      Tuommoiset oikeuslaitoksen edustajat todellakin ovat häpeäksi koko yhteiskunnalle.
      Siinä, missä yleiseurooppalaisesti viidennestä koirasusisukupolvesta alkaen otus määritetään sudeksi, Kokkolan istunnoissa jo kolmannesta!

      Näin oikeuslaitos päätöksillään on tuhoamassa suden.

      • Heh heh, kaikki voimme olle samaa mieltä siitä, jotta sinäkin olet mitä tyhmimmistä tyhmin pelkuriapina, säälittävä märyperse.


      • Susianalyytikko kirjoitti:

        Heh heh, kaikki voimme olle samaa mieltä siitä, jotta sinäkin olet mitä tyhmimmistä tyhmin pelkuriapina, säälittävä märyperse.

        Ei olla. Korjaa kannanottos.


    • Judge Dredd

      On siis totta,että rikollisia paapotaan. Vankilaan kuuluvat, nimet on tiedossa, näitä rangaistaan.

    • $kaiku

      No eipä näitä oikeudenkäyttäjiä tuosta tuomintaehdotuksesta koskaan vankilaan määrätä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1070
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      948
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      723
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      617
    7. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      48
      526
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      526
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe