Siis kuinka saan uudistuneeseen postiin tämän eston päälle tietylle email osoitteelle esim. minulle lähetetään postia jota en halua ja ennen olen pystynyt estämään kyseisen lähettäjän osoitten vaan nyt en enää löydä tätä toimintoa mistään. Siis saan ihmeellisiä posteja joita yritän estää toiminnolla subsribe me on the list.. ja kun painan tästä linkki ei toimi ja virustorjunta alkaa huutamaan sivuston laadusta.
Ei toivotun sähköpostin estäminen.
6
87
Vastaukset
- Posti-Pate
Asetukset-> Asetukset
Valitse vasemmalta alhaalta 'edistyneet asetukset' jolloin asetuslistaan tulee
Postisuodatin ->Lisää uusi sääntö
Hieman sekava on tämä uudistettu, jonkulainen ohje löytyy
Asetukset -> Ohje
Tai tästä linkistä:
http://www.suomi24.fi/opastus/sahkoposti- Tässä neuvo oiva
Jos estotoimintaa olisi, olisi Suomi24 ja ajat sitten tällä foorumilla vastannut kymmeniin kyselyihin. Mutta kun ei toimi.
Joten minä olen uuden postin kokonaan toiselle tarjoajalle. Suomi24 postiin laitoin automaattivälityksen ja sinne uuteen laatikkoon muokkasin estoja. Nyt roskaposti painuu heti roskalaatikkoon ja ne asialliset, jotka tulevat yhä Suomi24:n laatikkoon, välittyvät minulle. Kestää aina jonkin aikaa, kunnes muut oppivat uuden laatikkoni. - Posti-Pate
Tässä neuvo oiva kirjoitti:
Jos estotoimintaa olisi, olisi Suomi24 ja ajat sitten tällä foorumilla vastannut kymmeniin kyselyihin. Mutta kun ei toimi.
Joten minä olen uuden postin kokonaan toiselle tarjoajalle. Suomi24 postiin laitoin automaattivälityksen ja sinne uuteen laatikkoon muokkasin estoja. Nyt roskaposti painuu heti roskalaatikkoon ja ne asialliset, jotka tulevat yhä Suomi24:n laatikkoon, välittyvät minulle. Kestää aina jonkin aikaa, kunnes muut oppivat uuden laatikkoni.Laita suomi24 postiin automaattivastaus jossa kerrot uuden postiosoitteen, oppiminen nopeutuu.
- Posti-Pate
Posti-Pate kirjoitti:
Laita suomi24 postiin automaattivastaus jossa kerrot uuden postiosoitteen, oppiminen nopeutuu.
Suomi24 postissa tämä automaattivastaus nimetty lomailmoitukseksi.
- Miksi??
Posti-Pate kirjoitti:
Laita suomi24 postiin automaattivastaus jossa kerrot uuden postiosoitteen, oppiminen nopeutuu.
Niin että uusi sähköpostiosoite heti täysjakeluun kaikille spämmilistoille??
- apuuva
Kiitos Posti-Pate, sain estettyä jo 2 lähettäjää. Toivottavasti toimii nyt.Tulee mainosviestejä ihan liikaa (kymmeniä päivässä) kaikkia ei pysty unskribaamaan. .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107020- 954521
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524257Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493617- 513598
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242999- 492589
- 131964
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191882