Ei toivotun sähköpostin estäminen.

apuuva

Siis kuinka saan uudistuneeseen postiin tämän eston päälle tietylle email osoitteelle esim. minulle lähetetään postia jota en halua ja ennen olen pystynyt estämään kyseisen lähettäjän osoitten vaan nyt en enää löydä tätä toimintoa mistään. Siis saan ihmeellisiä posteja joita yritän estää toiminnolla subsribe me on the list.. ja kun painan tästä linkki ei toimi ja virustorjunta alkaa huutamaan sivuston laadusta.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Posti-Pate

      Asetukset-> Asetukset
      Valitse vasemmalta alhaalta 'edistyneet asetukset' jolloin asetuslistaan tulee
      Postisuodatin ->Lisää uusi sääntö

      Hieman sekava on tämä uudistettu, jonkulainen ohje löytyy
      Asetukset -> Ohje

      Tai tästä linkistä:
      http://www.suomi24.fi/opastus/sahkoposti

      • Tässä neuvo oiva

        Jos estotoimintaa olisi, olisi Suomi24 ja ajat sitten tällä foorumilla vastannut kymmeniin kyselyihin. Mutta kun ei toimi.

        Joten minä olen uuden postin kokonaan toiselle tarjoajalle. Suomi24 postiin laitoin automaattivälityksen ja sinne uuteen laatikkoon muokkasin estoja. Nyt roskaposti painuu heti roskalaatikkoon ja ne asialliset, jotka tulevat yhä Suomi24:n laatikkoon, välittyvät minulle. Kestää aina jonkin aikaa, kunnes muut oppivat uuden laatikkoni.


      • Posti-Pate
        Tässä neuvo oiva kirjoitti:

        Jos estotoimintaa olisi, olisi Suomi24 ja ajat sitten tällä foorumilla vastannut kymmeniin kyselyihin. Mutta kun ei toimi.

        Joten minä olen uuden postin kokonaan toiselle tarjoajalle. Suomi24 postiin laitoin automaattivälityksen ja sinne uuteen laatikkoon muokkasin estoja. Nyt roskaposti painuu heti roskalaatikkoon ja ne asialliset, jotka tulevat yhä Suomi24:n laatikkoon, välittyvät minulle. Kestää aina jonkin aikaa, kunnes muut oppivat uuden laatikkoni.

        Laita suomi24 postiin automaattivastaus jossa kerrot uuden postiosoitteen, oppiminen nopeutuu.


      • Posti-Pate
        Posti-Pate kirjoitti:

        Laita suomi24 postiin automaattivastaus jossa kerrot uuden postiosoitteen, oppiminen nopeutuu.

        Suomi24 postissa tämä automaattivastaus nimetty lomailmoitukseksi.


      • Miksi??
        Posti-Pate kirjoitti:

        Laita suomi24 postiin automaattivastaus jossa kerrot uuden postiosoitteen, oppiminen nopeutuu.

        Niin että uusi sähköpostiosoite heti täysjakeluun kaikille spämmilistoille??


    • apuuva

      Kiitos Posti-Pate, sain estettyä jo 2 lähettäjää. Toivottavasti toimii nyt.Tulee mainosviestejä ihan liikaa (kymmeniä päivässä) kaikkia ei pysty unskribaamaan. .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2033
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      255
      1722
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      249
      1660
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      61
      1639
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      106
      1472
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1413
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1207
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      287
      1203
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1193
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      45
      1156
    Aihe