Tervueren

Linkki........

7

783

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Faith

Mitä tuosta?

• ---

nIINPÄ...... OLI HAUSKAAA.......:) MITÄ V****A NOI ON OLEVINAAN....!!!!

• man-legally

belgit ja seefferit.sekä nöffit ja bison friseet

• Terveysmies

Oletko muuten tietoinen näyttelykoirien terveysongelmista. Näyttelykoirien luonneongelmat ovat myös erittäin yleisiä. Ne ovat usein arkoja, hermostuneita. Myös epilepsia on todellinen ongelma. Näyttelybelgeistä on äärimmäisen harvoin oikeiksi työkoiriksi. Ne eivät kestä edes tavallista elämää. Automatkoillakin ne oksentelevat ja läähättävät hermostuneesti. Miksi: ne ovat sairaita eli sukusiitosaste on liian korkea. Näyttelybelkin tulevaisuus on huono. Sairaudet lisääntyvät nopeasti, koska edes jalostuskoiria ei pätevästi testata. Kennelliiton luonnetesti ei ole auttanut tilanneta mitenkään eikä pevisa. Miettikkää tätä ennen kuin laitatte rahanne belgiin.

• hipsu
        Terveysmies kirjoitti:

Oletko muuten tietoinen näyttelykoirien terveysongelmista. Näyttelykoirien luonneongelmat ovat myös erittäin yleisiä. Ne ovat usein arkoja, hermostuneita. Myös epilepsia on todellinen ongelma. Näyttelybelgeistä on äärimmäisen harvoin oikeiksi työkoiriksi. Ne eivät kestä edes tavallista elämää. Automatkoillakin ne oksentelevat ja läähättävät hermostuneesti. Miksi: ne ovat sairaita eli sukusiitosaste on liian korkea. Näyttelybelkin tulevaisuus on huono. Sairaudet lisääntyvät nopeasti, koska edes jalostuskoiria ei pätevästi testata. Kennelliiton luonnetesti ei ole auttanut tilanneta mitenkään eikä pevisa. Miettikkää tätä ennen kuin laitatte rahanne belgiin.

näitä viestejä nyt taitaa tulla yhdeltä ja samalta katkeralta provoilijalta...

• terveysmies
        hipsu kirjoitti:

näitä viestejä nyt taitaa tulla yhdeltä ja samalta katkeralta provoilijalta...

Ei provo, vaan tilastolinen tosiasia. Näyttelybelkien sairaudet ovat jo hälyttävällä tasolla. Syynä ovat väärät jalostusvalinnat ja liian suuri sisäsiitosaste. (Aiheesta muuten tehty väitöstasoinen tutkimuskin). Ja jenkit ovat tutkineet belgien epilepsiaa. Sekin on jo räjähtänyt käsistä. Eli ostappa näyttelylinjainen belki, niin sinulla on suurempi todennäköisyys saada sairas, epilepinen koira kuin terve. Tarkoitan terveydellä myös luonteenominaisuuksia. Autotesti on hyvä. Geelarit huohottavat autossa hermostuneesti ja se kertoo geneettisestä rappiosta, jota näyttelykasvattajat ovat edelleen pahentaneet typerillä valinnoillaan ja arvoillaan. Belkin nykytila johtuu kasvattajien tyhmyydestä ja ammattitaidottomuudesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4659
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3195
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      272
      2376
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2247
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2079
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1642
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1289
    Aihe