Eli oon menos lauantaina mg keikalle ja sisään ei pääse jos puhaltaa yli nollat. Mut oltais menos keikan jälkeen johonki tunnin jatkoille. Keikka loppuu siis vasta ilta ysiltä. Mut tartteisin jotain juomaa mitä sit joisin niil jatkoil en nyt oo siis juomaa kännei enkä edes hiprakkaan mut oon alaikäinen ja en tiiä mistä hommaan juomat eli mitä mä sut teen ku vanhemmat ei juo viinaa tai mitää joskus ostavat sauna siiderit mut ne huomais jos ottaisin yhen viddu...
Lauantain bileet
5
174
Vastaukset
- Mävaan...
Haluisin pikku hiprakassa sit antaa kaikille pimpsaa.
- Mävaan...
Oo jos oon jätkä miten voin antaa ja ei tarvii tulla mun nimel tääl laittaa paskaa kiitos.
- Mävaan...
Mävaan... kirjoitti:
Oo jos oon jätkä miten voin antaa ja ei tarvii tulla mun nimel tääl laittaa paskaa kiitos.
Olen jätkä ja minulla on pimpsa
- tipaton tammikuu
Parempi unohtaa vain koko juttu ja olla selvin päin.
- Mäkivaan
haluut juoda mutta et tulla känniin etkä edes hiprakkaan :DDDD miks sit edes juot? ja "maun takia" ei sovi oikeen vastaukseks koska jos et ees tiiä mistä saat juomia ni tuskimpa oot ikinä juonu :D unoha koko juttu ja btw mg on vitun homo :-DDDDDDDDDDDDDDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1674623Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.392532Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1542206Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k72180Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet331348- 701204
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711122Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751111En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on391023- 53953