Olen 15-vuotias ja noin 2kk sitten mun alapäähän alko kirvelee ja siihen sattu. En huomannu silloin vielä mitään esim. punoitusta yms... Välillä on kirvelly ja nyt kun tarkistin et mikä tääl nyt on, niin huomasin pienen haavan alapäässäni :( Mitä teen?
Haava alapäässä?
6
136
Vastaukset
- Apua!!!
Luin just äskö että vaaleanpunainen bepanthen auttais siihen, onko totta?
- Valistusta kansalle
Sitä pientä "haavaa" sanotaan pillluksi ja joskus se vuotaa vertakin.
- Apua!?
Taisit ymmärtää väärin... Tarkotan ihan haavaa ei sisällä tai keskellä vaan ylhäällä (vaikee selittää :D). Siis virtsaputken yläpuolella.
- äkkiä lääkärille!
Neekerisankkeri! Sen voi saada yleisistä vessoistakin.
- kuppa se on!
Ei, kupalta vaikuttaa. Senkin voi saada yleisistä vessoista. Tänä aikana kun maahanmuuttajia on paljon ja ne tuovat kaikenlaisia tauteja.
- Hiivaako?
Oiskohan hiivatulehdusta. Mene lääkärille näyttämään jos saisit jotain apua siihen. Rasvainen Bepanthen on alapään haavaumiin mutta jos on ollut pitempään niin olis hyvä näyttää lääkärille.
Tässä vanha keskustelu aiheesta. Voit saada vinkkejä.
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00948
http://keskustelu.suomi24.fi/node/797350
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741