Firefox / kirjanmerkkipalkki

foxer

Mitenkäs tuohon Firefoxin Bookmarks Toolbariin saa linkkejä näkyviin? Tuo palkki on kyllä näkyvissä mutta tyhjänä. Poistin aluksi siinä valmiina olleet kaksi linkkiä ja nyt en saa siihen näkyviin mitään linkkejä. Esim. valitsemalla Bookmarks Managerista jollekin kansiolle "Edit / Set as Bookmarks Toolbar Folder" ei tapahdu mitään.

9

3061

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuso

      Näppää hiiren kakkosta siinä palkin kohdalla ja valitse uusi kirjanmerkki...

    • toimii

      Siirrä haluamasi linkit/linkkikansiot kansioon Bookmarks Toolbar Folder. Semmoinen kansio pitäisin olla ihan valmiina, ja kuvauksessakin lukee "Add bookmarks to this folder to see them displayed on the Bookmarks Toolbar". Elikkä sen kansion sisältö tulee näkyviin. Firefoxin parhaita puolia mielestäni..

      • foxer

        Niinhän sitä luulisi, mutta kun ei toiminut tuolla tavalla. Sain kyllä lisättyä kirjanmerkkejä ko. kansioon mutta ne eivät näkyneet palkissa, ainoastaa valikon kautta.

        Toinenkaan vinkki ei valitettavasti auta koska kun klikkaa hiiren kakkosella kirjanmerkkipalkkia tulee vain sama valikko kuin navigation tai valikkopalkkia klikatessa - eli ei vaihtoehtoa uuden kirjanmerkin lisäämiseksi.

        Pitäisköhän poistaa ja asentaa koko FF uudelleen? Mahdollisesti ongelma myös vanhempi käyttis, Win98SE?


      • siinä on
        foxer kirjoitti:

        Niinhän sitä luulisi, mutta kun ei toiminut tuolla tavalla. Sain kyllä lisättyä kirjanmerkkejä ko. kansioon mutta ne eivät näkyneet palkissa, ainoastaa valikon kautta.

        Toinenkaan vinkki ei valitettavasti auta koska kun klikkaa hiiren kakkosella kirjanmerkkipalkkia tulee vain sama valikko kuin navigation tai valikkopalkkia klikatessa - eli ei vaihtoehtoa uuden kirjanmerkin lisäämiseksi.

        Pitäisköhän poistaa ja asentaa koko FF uudelleen? Mahdollisesti ongelma myös vanhempi käyttis, Win98SE?

        Tarkistapa vielä sieltä managerista edit -> properties ettei sen kansion nimi ole päässyt vaihtumaan. Sieltä voi näköjään valita minkä kansion sisällön haluaa näkymään.


      • foxer
        siinä on kirjoitti:

        Tarkistapa vielä sieltä managerista edit -> properties ettei sen kansion nimi ole päässyt vaihtumaan. Sieltä voi näköjään valita minkä kansion sisällön haluaa näkymään.

        Niin saa ja olen kokeillut eri kansioiden valitsemista palkkiin mutta se ei auta. Koko bookmark manager näyttää tökkivän muutenkin, valikoissa on välillä valittavissa vain osa toiminnosta (eli muut harmaina) ja toisen kerran kun koittaa samalle kansiolle tai kirjanmerkille niin muutkin vaihtoehdot on valittavissa.

        No, mutta homma selvis: klikkasin työkaluriviä hiiren vasemmalla ja sieltä Customize ja Restore Default Set. Mä olin järjestelly työkalurivejä oman maun mukaan ja sen takia ei ilmeisesti kirjanmerkkipalkki toiminut niin kuin piti. En kyllä silti oikeen ymmärrä mikä siinä oli vikana koska kun työkalurivejä klikkaa hiiren vasemmalla saa valikon josta voi valita näkyviin Navigation Toolbar ja Bookmarks Toolbar ja vaikka sieltä oli valittuna tuo bookmarks niin näkyviin tuli vain harmaa tyhjä palkki. No mut nyt kuitenkin toimii taas!


    • bertie

      Avaa näytä - > työkalupalkit -> muokkaa, ja avautuneelta lehdeltä raahaat " kirjanmerkit " nimisen kuvakkeen (kuvake ei välttämättä näy, mutta teksti löytyy) siihen kirjanmerkkipalkkiin, jonka jälkeen kansiossa olevat merkit näkyvät myös palkissa.

      • sama

        Näkyi löytyvän kaksi kirjanmerkit -nimikettä, tarkoitin sitä, missä ei ole kuvaketta.


      • kkjjj
        sama kirjoitti:

        Näkyi löytyvän kaksi kirjanmerkit -nimikettä, tarkoitin sitä, missä ei ole kuvaketta.

        moi
        ei nää juntit edes tiedä mitä tarkoitat!
        tsekkaa näiltä sivuilta kohta LIVE BOOKMARKS, niin selviää..


    • jeps1

      jes, kiitos vinkistä. ja toimii näin 10 vuoden päästäkin :) Näin
      Siirrä haluamasi linkit/linkkikansiot kansioon Bookmarks Toolbar Folder. Semmoinen kansio pitäisin olla ihan valmiina, ja kuvauksessakin lukee "Add bookmarks to this folder to see them displayed on the Bookmarks Toolbar". Elikkä sen kansion sisältö tulee näkyviin. Firefoxin parhaita puolia mielestäni..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe