Mitä hittoo, sain eilen puhelun ja numerona näkyi vain numerot 60 !!!!!!!!!!
Ei mitään muuta tietoa, eikä tohon tietystikkään pysty soittaan takasin kun näkyi vain 2 numeroa. Mitä toi on, onko kellään tietoa mistä vois olla soitettu ja miks numero näkyi noin?
Puhelu numerosta 60 ??????????
5
122
Vastaukset
- ihmeissään
Mulle tuli tänään samasta numerosta puhelu..saitko selville mikä mesta..
- pöhpöh
Höh, mullekin tuli äsken ja lauantaina tuli myös. Mikä ihme tuo numero 60 oikeen on? Jos saatte jotain selville, laittakaa tänne tietoa, kiitos.
- eimuidentartte
Ota itse selvää.
- Kumma_on_tyyppi
Saattaa olla sama tyyppi, joka soitteli miehelleni pari kertaa, sitten mieheni ei enää vastannut. Yritti vielä useita kertoja ja sitten lopetti. Kun vastasi, luurissa oli hiljaista. Numero ei ollut tuo 60????, mutta jokin johon ei myöskään voinut soittaa. Tästä numerosta oli myös muille soitettu, mies laittoi googleen numeron ja tuli näitä suomi24:n kirjoituksia.
- kaikkionnistuu
Kun puhelu tulee yrityksen keskuksen kautta niin sinne voidaan ohjelmoida ihan mitä tahansa. Siinä voi olla mikä tahansa numero mutta siinä voi lukea myös joku sana. Jos sinne keskukseen ohjelmoidaan jonkun numeron taakse vaikka nimi "Jumala" niin puhelimesi ruudulla lukee vain "Jumala soittaa" ;)
"Jumalalla" toki on joku numero josta soittaa mutta tilalle on ohjelmoitu näkymään nimi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?485978Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki623649Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t162800- 1862779
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132329- 362315
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/182117- 212049
- 1491418
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2841366