Puhelu numerosta 60 ??????????

ruhtinatar88

Mitä hittoo, sain eilen puhelun ja numerona näkyi vain numerot 60 !!!!!!!!!!
Ei mitään muuta tietoa, eikä tohon tietystikkään pysty soittaan takasin kun näkyi vain 2 numeroa. Mitä toi on, onko kellään tietoa mistä vois olla soitettu ja miks numero näkyi noin?

5

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmeissään

      Mulle tuli tänään samasta numerosta puhelu..saitko selville mikä mesta..

    • pöhpöh

      Höh, mullekin tuli äsken ja lauantaina tuli myös. Mikä ihme tuo numero 60 oikeen on? Jos saatte jotain selville, laittakaa tänne tietoa, kiitos.

      • eimuidentartte

        Ota itse selvää.


    • Kumma_on_tyyppi

      Saattaa olla sama tyyppi, joka soitteli miehelleni pari kertaa, sitten mieheni ei enää vastannut. Yritti vielä useita kertoja ja sitten lopetti. Kun vastasi, luurissa oli hiljaista. Numero ei ollut tuo 60????, mutta jokin johon ei myöskään voinut soittaa. Tästä numerosta oli myös muille soitettu, mies laittoi googleen numeron ja tuli näitä suomi24:n kirjoituksia.

    • kaikkionnistuu

      Kun puhelu tulee yrityksen keskuksen kautta niin sinne voidaan ohjelmoida ihan mitä tahansa. Siinä voi olla mikä tahansa numero mutta siinä voi lukea myös joku sana. Jos sinne keskukseen ohjelmoidaan jonkun numeron taakse vaikka nimi "Jumala" niin puhelimesi ruudulla lukee vain "Jumala soittaa" ;)
      "Jumalalla" toki on joku numero josta soittaa mutta tilalle on ohjelmoitu näkymään nimi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5534
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2476
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      55
      1694
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe