Uuden kovalevyn johdosta piti asentaa Hl2 uudestaan. Nyt tätä ei sitten pääse pelaamaan ellei joka kerta oo yhteudessä steamiin. tää oon aika ppppeeeessstttää.
Vastaukset 4
Siis sitähän mennään pelaamaan steamin games listasta??
- wtf11
Aikaisemmin mun ei tarvinnut mennä steamin game listaan pelatakseni hl2:sta, mut nyt ilmeisesti pitää.
- Vapaasielu
wtf11 kirjoitti:
Aikaisemmin mun ei tarvinnut mennä steamin game listaan pelatakseni hl2:sta, mut nyt ilmeisesti pitää.
hä?!? ainahan se käynnistää sen steamin kautta..vaik käynnistääkin työpöydän kuvakkeella nii steamin kautta se sen aukasee...
- wtf11
Niinpä näyttää tekevän.
Tällä rekisteröimis systeemillä yritetään päässä eroon pirateista, mutta nyt hl2 näkyy olevan dc :ssa jaossa. hyi hävetkää kräkkerit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4512006- 1541291
- 941193
- 741183
- 1141147
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku1831069- 100793
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.54739- 45711
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57674