Millä saa ikävät rasvatahrat pois läppärin näytöltä, ostanko jonkun läppärille suunnatun puhdistussetin vai onnistuuko kotikonsteilla vahigoittamatta näyttöä...
näytön puhdistus
7
870
Vastaukset
- Kiki
Yksikin hipaisu näyttöön niin se on paskana siltä kohdalta.
Koska kannettvaien näytöthän on vaan pari senttiä paksuja joten yksi suojakerros puuttuu kokonaan.
Kannattaa käyttää sprayta ja silloinkin pitää näyttö pois päältä!- tumppu
..ja sido tiukka solmu kaulaasi. Tai ainakin jätä paljastamatta tietämättömyytesi tietokoneista. Et ole tähän mennessä onnistunut arvaamaan ainoatakaan oikeaa vastausta, ääliö!
Mikä suojakerros? mikä spray? miksi pois päältä? Minäpä kerron sulle vastauksen, jauhopää, se päällimmäinen kerros on lasia. Eikä tosiaankaan ole kahta senttiä paksuja, kaikkine komponentteineen lasi mukaan luettuna 3-5 mm.
-T
- semmoinen
läppäreille tarkoitettu puhdistussarja nimenomaan kunnollisesta tietokoneliikkeestä. Ne tietää mitä ne myy, kaiken maailman cittarit ja mustatpörssit vaan myy tietämättä mitä ne myy. Joudut kuitenkin pyyhkimään pois sen mitä sitten pruuttasitkin siihen näyttöön niin muista ettei saa painaa. Ei edes hiukkaakaan.
- 1stMacFinn
on hyvä. Kuivana putsaa pölyt ja kosteana (lähes kuivana) puhdistaa hyvin. Siis pelkkä vesi kostuttajana. Minä on pistä mitään pesuaineita.
Ja hellävarainen kosketus. - Ettei saa koskea?
Olen nimittäin koskenut monestikin.. Pyyhkinyt pölyjä, jopa kostutetulla luutulla. Nii.. Näyttö on aivan täysin kunnossa edelleen.
- coodekki
vidamic,vidaclean sensitive dry,kertakäyttöisiä pyyhkeitä suosittelen...juuri kannettaville suunniteltu
- LCD
vedellä kostutettuna. Ei missään nimessä ikkunanpesuaineita, niissä on ammoniakkia joka pilaa näytön muuttamalla sen keltaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624282Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1541812Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141513Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351278Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681063- 56914
- 78904
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.167829Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781