Missä Joensuun lähialueen leidit on? Oletteko piilossa jossain?
Joensuu
23
457
Vastaukset
- Sonne
Joensuun torilla oli jotkin pippalot viime kesänä. Se oli tajuttoman kuuma päivä, kun siinä ahmin oikeita hampurilaisia pää savussa, sillä ne paistettiin jollain kenttäkeittiöllä parin tyypin toimesta, jotka eivät olleet kotoisin ihan sieltä suunnalta, ja mä istuin siinä jossain tuulen alla, kun nämä heittelivät halkoja pesään.
Ei siellä kyllä paljon tuullut.
(reps)- Sonne
Muutenkin mä rakastan sitä öökköpä pöökköpä -murretta.
(naurua)
- randomiJNS
Täällä! :D
- mietäällä
Yliopistolla, urheiluharkoissa...
- Aloittaja1
Mahtavaa! Olisi kiva nähdä teitä :) mulla ei oo huomenna mitään ihmeellistä. Ens viikko käy myös. Pitäis vaan sopia aika ja paikka.
- ????
Aloittaja1 kirjoitti:
Mahtavaa! Olisi kiva nähdä teitä :) mulla ei oo huomenna mitään ihmeellistä. Ens viikko käy myös. Pitäis vaan sopia aika ja paikka.
Niin että saatasko jonkinlaista näkemistä aikaseks? Vai ajattelitteko jatkaa vielä piilossa pysymistä? ;)
???? kirjoitti:
Niin että saatasko jonkinlaista näkemistä aikaseks? Vai ajattelitteko jatkaa vielä piilossa pysymistä? ;)
Mulle käy asun Joensuussa Niittylahes
- randomiJNS
Joo, no mie oon kaapissa ;D Sori.
- Aiiiijaaa
No ei siinä mitään :) kerro kun tulet ulos sieltä kaapista. Entäs Mietäällä? Oletko sinäkin kaapissa???
- No tuota
Aiiiijaaa kirjoitti:
No ei siinä mitään :) kerro kun tulet ulos sieltä kaapista. Entäs Mietäällä? Oletko sinäkin kaapissa???
Tai muotoillaan paremmin: Olisi kiva nähdä? Minä en ole pelottava enkä pure ;)
- hd hjod jonesuu
No tuota kirjoitti:
Tai muotoillaan paremmin: Olisi kiva nähdä? Minä en ole pelottava enkä pure ;)
Elä ole noin naisenkippee tyrkky.
- Väliljoensuulainen
Kandee kattoo qruiserista, joensuustakin löytyy tyyppei :)
- fdfddf
Joensuussa se menee niin, että kun löydät yhden, löydät kaikki. Tuppaavat liikkumaan laumassa.
- Hgyhhsjhf
Nauratti ajatus lesbolaumasta joensuun torilla:D
- erakkoilija
Mie en oo siinä laumassa, kyllä meitäkin on, jotka ei pyri laumaan.
Täällä olisi yksi joensuulainen! :)
- kaapissamutihasama
Onko ikärajaa? Mä oon 15v.
- jaikss
on olemassa semmosiakin keimoja jotka karttaa lepakkolaumoja, nimimerkillä.. :D
- Tyyttönen
Jotkut on niin hyvin piilossa että en itsekään löydä :D itse 18-v tyttönen
- Piilossaitsekkin
En itekkää meinaa löytää, pitäisi vissii paremmin ettii :D - 19-v tyttönen
- Tyyttönen
Nyt on asiat huonosti :D
- Piilossaitsekkiiin
Niimpä:d
- Tarviinmuijan
15 bi joensuust mut ei vaa löydy bi tai lesboja täält päi
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931738
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581159Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181158- 941019
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam34783Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6724- 46706
Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42670