No hei olen 15-vuotias tyttö ja en tiedä, kumpi reikä on emätin ja kumpi virtsaputken suu. Olen kokeillut asiaa sukkapuikolla siten, että olen työntänyt vähän sisään kumpaankin reikään. Vitsi tää on noloo kysyy tätä!
Nolo kysymys
13
923
Vastaukset
- dfesg
Virtsaputkeen et saa työnnettyä mitään.
- Nea1
Kyl se vähän meni, onkohan mulla jotenkin löysä virtsaputki?
- manaaddi
Nea1 kirjoitti:
Kyl se vähän meni, onkohan mulla jotenkin löysä virtsaputki?
http://fi.m.wikipedia.org/wiki/Emätin
Sieltä tutkimaan! Ja sulla ei mahdu mitään virtsaputkeen...
- kölkk
ettet olis vaan tunkenut sukkapuikkoa pakoputkeen ;)
- hoitsuksi opiskeleva
Tiedän että tämä saattaa kuulostaa uskomattomalta, mutta useat toisistaan riippumattomat ja täysin varmat havainnot kertovat, että virtsaputki on se pieni aukko josta virtsa tulee. Kumarru katsomaan pissiessäsi niin voit havaita asian omin silmin.
Sukkapuikko ei ole mahdoton kapine virtsaputkeen työnnettäväksi ja jotkut naiset tyydyttävät itseään silläkin tavalla. Älä käytä liian lyhyttä kapinetta, se voi lipsahtaa kokonaan rakkoon ja sitten on asiaa poliklinikalle. Äläkä käytä likaista kapinetta, siitä voi tulla tulehdus ja se ei ole hauskaa.
Sinun iässäsi kuukautisetkin ovat varmaan jo alkaneet ja se vuoto tulee emättimestä. Se on alempana kuin virtsaputki ja todennäköisesti sormen mentävä. Kokeile niin huomaat, siellä sisällä tuntuu hyvältä kun sormeilee.
Ja ylimpänä häpyhuulten välissä eli pissivaossa on pieni herkkä häpykieli. Hyväile sitä, hiero kevyesti, se tuntuu hyvältä ja johtaa usein orgasmiin.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Häpykieli
Jos nyt oletetaan että olet tosissasi. Minä olen.- JP Roos
No siis tuohan ei pidä paikkaansa ja jokainen vähääkään fysiologiaa opiskellut tietää sen. Aivan huuhaata.
- ottaisin osaa mutta
JP Roos kirjoitti:
No siis tuohan ei pidä paikkaansa ja jokainen vähääkään fysiologiaa opiskellut tietää sen. Aivan huuhaata.
No niin, kerrohan mikä ei pidä paikkaansa.
- JP Roos
ottaisin osaa mutta kirjoitti:
No niin, kerrohan mikä ei pidä paikkaansa.
Se, että virtsa tulisi virtsaputkesta. En tiedä oletko tosissasi. Minä olen. Itselläni tosin virtsa on pakkautunut päähän koko ikäni.
- ottaisin osaa mutta
JP Roos kirjoitti:
Se, että virtsa tulisi virtsaputkesta. En tiedä oletko tosissasi. Minä olen. Itselläni tosin virtsa on pakkautunut päähän koko ikäni.
Ahaa, nyt ymmärrän. Oletkin poika, ja pojilla virtsanpoistojärjestelmä onkin aivan erilainen kuin tytöillä.
- JP Roos
ottaisin osaa mutta kirjoitti:
Ahaa, nyt ymmärrän. Oletkin poika, ja pojilla virtsanpoistojärjestelmä onkin aivan erilainen kuin tytöillä.
Juuri tuollaisista yleistyksistä pidän! Korostaisin, että minulla ei ole mitään virtsanpoistojärjestelmää. Sen sijaan olen pessimistinen stalinisti.
- huara
mietis nyt lapsonen mitä päästät suustasmitä veikkaat saatko turpaas kun nään sut kun tuut tollasta selittäänsul on ainaki ******* liian isot luuloot itsestäs se on 1 juttuluulin sua fiksuks kaveriks mut oot sellanen pikku neiti kikattelemassasulle tulee käymää vielä huonosti aika paljonkin
- rwqqw
Tuutsä vittuileen pelle piripää, hilaa ittes ajankuluks kiikkuun mulkku
- ottaisin osaa mutta
KUKA TÄÄLLÄ KIRJOITTAA NIMIMERKILLÄNI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361