Se tunne kun paras kaveri on "suosittu"

Argh ärsyttää

Ärsyttää kum mun paraskaveri on aika suosittu, varsinki poikien keskuudessa, mut mua ne ei ees huomaa... En oo mitenkää erityisen ujo tai mitää et yritän olla sosiaalinen ja sillee. Ois kiva saada poikia ees kaveriks tai sit jotai enemmän

28

1562

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+11

Tiedän tunteen, olen kylläkin itse poika. Paras kaverini on se oikein suosittu tyttöjen keskuudessa, vaikka hän puhuu kokoajan heistä paskaa ja heittää surkeeta läppää. Itse taas yritän olla ja olenkin "parempi" ihminen, en puhu paskaa, kehun tyttöjä, ja kun heitän läppää, saan heidät kaikki nauramaan, mutta silti kaikista asioista he puhuvat mieluummin tälle kaverilleni. Todella omituista..

• 14v

Joo oon ite kyl tyttö, mut mulla on just samanlaine tunne. Se mun kaveri sitäpaitsi aina vaan esittää, ja sen elämässä tärkeintä on olla suosittu. Sen ihastus on tosi suosittu mut jos ei yhtäkkiä oliskaan, niin ei 100% varmasti alkais sen kaa. Niin ärsyttävää!!

• thyttö

Tuttu tunne :/ oon siis tyttö ja mun paras kaveri on tosi suosittu varsinki poikien suhteen 8) se johtuu varmaa vaa sitä koska hän on älyttömän kaunis, muutenkin aivan surkea koulussa ja massateini. Onks se joteni cool? Ite uskallan ainaki olla erilainen :3

• HOMO

MUN KHIRJHOITHUS THYYLIH! SENKI APINA!

• olettekauniita

Älkää te nuoret ajatelko itseänne sen kaverin tai hänen suosionsa kautta. Itseasiassa,tuo suosio estää ystäväänne näkemästä sitä,mikä on elämässä oikeasti tärkeää,kuten vaikkapa Jeesuksen opetus lähimmäisen ja itsensä rakastamisesta. Kun kasvatte hiukan,huomaatte,ettei ihmissuosio ole KOSKAAN kuin hetken kestävää ja röyhkeimmät hyötyvät siitä aineellisesti ja useimmiten satuttavat toisia ja samalla itseään lopulta perinpohjin. Etsikää te,jotka ette tunne olevanne yhtä "suosittuja" parempaa seuraa! Sillä vain henkisesti epäkypsät ihmiset ovat ihmisten palvojia. Te olette jo siinä viisaammat,että näette vaikkapa tuon ulkokuoren lisäksi tärkeämpiä arvoja-ette ole yksin,hakeutukaa arvomaailmaltaan kehittyneempien pariin ja varmasti nauratte vielä noille onnettomille,joita muut niin kovin ihastelivat aikoinaan :) Jokainen on oman onnensa seppä ja yläkerralta voi pyytä avitusta kun sitä tarvitsee.

• Tuttu tunne :/ oon siis tyttö ja mun paras kaveri on tosi suosittu varsinki poikien suhteen 8) se johtuu varmaa vaa sitä koska hän on älyttömän kaunis, muutenkin aivan surkea koulussa ja massateini. Onks se joteni cool? Ite uskallan ainaki olla erilainen :3 tämä mitä thyttö sano nii yleensä ne kauniit on semmosia jotka vaa yrittää saaha poikien huomiok ja olla supermodel ja pelaa gosupermodelia joka päivä ja sitte teininä on meikit naamassa ja isot korvikset. Yleensä ne "kauniimmat" on vittumaisia jotka luulee olevansa parjaita

• miksiii

mistä lähtien suomi24:ssa on puhuttu jeesuksesta???

• Anonyymi

Ite arvostan suuresti, jos uskaltaa olla oma itsensä ja erilainen

• Anonyymi
        miksiii kirjoitti:

mistä lähtien suomi24:ssa on puhuttu jeesuksesta???

Sitä määkin

• jokutyttö

Mulla on sam ongelma! Mun yks parhaista kavereista on erittäin suosittu tyttöjen sekä poikien keskuudessa. Johtuu varmaanki siitä että hän on erittäin mukava, kaunis, hyvät numerot ja kaikilla muillakin tavoilla täydellinen.

• jaaaaaaah

Mua ei haittaa yhtään jos pojat tykkää niistä tytöistä jotka on oikeest kivoi ja nättei, mut meidän entisellä luokalla on semmonen tyttö joka on ylipainoinen, epäkohtelias, epäsopusuhtainen, noooh ruma, kovisteleva (polttaa tupakkaa jne) saa aivan sairaasti poikien huomiota jne. Eipä se minulta ole pois, mutta outoa vain
        ...

• samatääl

Meiän koulussa on just samanlainen. En oo ikinä kuullu sen olevan kiltti kellekää, mut se on silti suosittu...

• Ropsu1202

No. Tiedän tunteen. Mun entinen paras kaveri alotti mun kaa juttelemisen kun oltii molemmat viel ujoi ja hiljasii pikkutyttöi. Nyt vaik me ei kumpikaa olla mitenkää erityisen hiljasii niin kaikki sekä tytöt että pojat pitävät hänestä enemmän. Poikkeus on vaan muutama ihminen. Mielestäni hän ei ole erityisen kaunis mutta näköjään muitten mielestä on sillä olemme jostain syystä ottaneet kavereitten kaa kauneus äänestyksii. Hän ja toinen suosittu kaverini pääsevät aina ensimmäisiksi. Ja minä viimeseks tai tokavikaks. Mutta siis jatketaampa. Luonteeltaan hän on pissismäinen ja ihan kiva jos kunnol on kaveri mut siis nykyään liian semmone pissis. Joka päivä kyläl ja puhuu oudost nio etten ymmärrä. Joten hän ei myöskää halua enää olla paras kaverini vaan puhuu musta paskaa. Mut tässäpä tää. Puhuu siis muistaki paskaa

• Anonyymi

Tiedän tunteen. Niin raivostuttavaa😡

• murunamjj

Jooh, sama juttu täällä. Kyllähä se joskus vihaks pistää, et joskus esitetään vähä liikaaki. Mut silti oon onnekas että en oo hirveen "suosittu", saan tehdä opiskelut rauhassa, olla oma itseni. Ja kuulkaas tytöt, nämä pojat jotka haluavat vain sellaisen tytön joka on suosittu, eivät oikeasti ole mitään. Se poika joka sut huomaa, ja hyväksyy sellasena millane oot, eikä havittele suosittuna olemista, on se oikea poika just sulle. Yleensä nämä suositut pojat ovat täynnä itserakkautta, ovat ylimiellisiä, ja yrittävät iskeä kaikkia ketä vastaan tulee. Sori mut niillä pojilla on noussu vaa se päähä et ollaa nii suosittuja. Minun oma mieli piteeni..! :) Olkaa sellasia ku ootte, ja älkää esittäkö sitä mitä ette oikeesti ole. Kiitos ja aamen.

• tyttöne1

Poikien on jotenkin helpompaa olla sellasten esittäviensuosittujenpakkelinaama tyttöjen kanssa kuin järkevämpien ja rauhallisempien, mutta silti mukavien tyttöjen kanssa.
      Mutta sanoisin että pojat silti tykkää enemmän näistä einiinsuosituista tytöistä, niihin on vaan ns. "hankala tarttua".

Kertokaa pojat, pitääkö mun analyysi paikkaansa?? :)

• Olet kyllä aika oikeassa tällä väitteellä, ainakin mun kokemuksien mukaan.

• Yleensä "suositut" on kusipäitä. Kerran ku yhen "suositun" oltiin parhait kavereita nii sitte jonku ajan päästä se vaa yhtäkkiä alko haukkuu mua ja sillee nii mul ei oo nyt ku 1 kaveri koska se vitun "suosittu" alko haukkuu mua. Yleensä muut matkii niitä "suosittuja" joten älä kaveeraa suosittujen kaa jos ne alkaa olee kusipäitä. Miks mä ees laitoin aina " noihin

• khjjhkjhkj

Katkeran tilitystä. Suositut on joskus kusipäitä, mutta ihan yhtälailla ne vähemmän suositutkin osaa olla kusipäitä. Ei kai se niiden "suosittujen" vika ole, että he ovat muiden mielestä kiinnostavia tyyppejä? Pitäisikö heidän katkaista välit kaikkiin ja kyyhöttää suomi24:ssä kitisemässä?

• osuomaannilkkaan
        khjjhkjhkj kirjoitti:

Katkeran tilitystä. Suositut on joskus kusipäitä, mutta ihan yhtälailla ne vähemmän suositutkin osaa olla kusipäitä. Ei kai se niiden "suosittujen" vika ole, että he ovat muiden mielestä kiinnostavia tyyppejä? Pitäisikö heidän katkaista välit kaikkiin ja kyyhöttää suomi24:ssä kitisemässä?

Tämän kirjoittaja on selvästikkin suosittu =)

• Mminä

Mulla ei oo tollasia ongelmia, koska ystäväni eivät ole erityisen suosittuja kuten en itsekkään, mutta meillä on maailman paras porukka, jossa ei kukaan ole suositumpi kuin toinen. Tämä porukka kuitenkin ei ole koulussa vaan rippikoulusta saatuja kavereita. Koulussakaan kaverini eivät ole hirveän suosittuja, mutta eivän silti mitään ns. pohjasakkaakaan.

• dsfdfsdf

Nää on aika hauskoja nämä "oon 100x parempi ja hauskempi tyyppi, suosittu kaverini on tyhmä ja tylsä"-avautumiset. Jos kaverinne on teitä suositumpi, niin kyllä siihen on syynsä. Taidatte kuvitella itsestänne liikoja.

• Bigirlfromfinland

Niin, minullakin kaveri todella suosittu poikien keskuudessa. Kyllä itseänikin kiinnostaisi puhua muiden ihmisten kanssa, mutta eipä niitä juttu minun kanssa kiinnosta :D Noh, ehkä joku päivä sattuu kohdalle ihana ihminen, joka sitten minusta välittää <3 Siihen asti vietän elämääni nykyisten ystävieni kanssa :)

• fsdfds

No ei varmasi kiinnosta, koska ET PUHU. Miksi kenenkään pitäisi kiinnostua henkilöstä, joka ei itsekään näytä kiinnostuksen merkkejä tai vaivaudu tekemään asialle mitään? Ja mistä sitä tietää, vaikka hekin ajattelevat samalla tavalla kun sinä? "Ei toi osota mitään kiinnostusta, eli ei se meidän kanssa halua hengailla".

Ei ne suositutkaan suosituiksi ole hiljaa nurkassa istumalla tulleet.

• munakarva36

Haha teitä taitaa vituttaa kun ite ette oo "suosittuja" :D Kateeliset valittaa täällä. :d No ite oon iha suosittu joten voi voi ja kättä housuun.

• llol

XD XD

• Anonyymi

Jos ei parempaakaan sanomista oo niin oo hiljaa

• Anonyymi

Tiedän tunteen. Oon ite tyttö. Paras kaverini yrittää miellyttää kaikkia (varsinkin poikia), kun taas itse elän mielestäni ihan "perus tavalla". Kaverini on kyllä kaunis ja liikunnallinen, ja itsekin harrastan liikuntaa, mutta on se silti vähän ärsttävää kun kaveri on kuin toinen ihminen koulussa kuin kotona.Niin oisko mitään vinkkejä tulla suositummaks?
      JA ASIALLISIA KOMMENTTEJA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2701
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      156
      1304
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1155
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1018
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      980
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      956
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      879
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      875
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      865
    Aihe