Auton vuokraus Miamin kentältä

Kyselevä

Pitääkö / kannattaako ostaa noita lisävakuutuksia, 24h hinauspalvelua yms. Onko niin, että jos ei ole maksettu lisäkuljettajasta niin silloin ainoastaan vuokraa itse saa ajaa vai saako muutkin ajaa jos vuokraaja on autossa ja kuljettajalla tietenkin ajolupa?

6

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos olet vuokrannut auton etukäteen Suomesta esimerkiksi Rentalcarsin kautta, kuten itse olen useimmiten tehnyt, niin vuokraukseen kuuluvat vakuutukset ovat mielestäni riittävät. USAn puolella sitten vuokraamo, mistä auton haet saamallasi voucherilla, voi olla mikä tahansa ja lisävakuutuksia tarjoillaan, mutta mielestäni niitä ei tarvita, jos sinulla on normaali matkavakuutus omasta puolestasi. Lisäkuljettajasta joutuu aina maksamaan ja olen ymmärtänyt, että jos joudut onnettomuuteen ja autoa on ajanut joku muu, jota ei ole rekisteröity lisäkuljettajaksi, niin vakuutukset eivät välttämättä ole voimassa. En ole joutunut koskaan tällaiseen tilanteeseen ja tämä on vain "mutu" tuntua, mutta ottakaa huomioon. Joku näistä vakuutusasioista oikeasti tietävä voisi heittää kommentin tähän kysymykseen.

    • Hertz MIA

      Autoa ei saa ajaa kukaan muu kuin se jonka nimi on vuokrasopimuksessa. Lisäkuljettajat pitää siis myös olla merkattu vuokrasopimukseen. Perusvakuutukset, mitä esim Hertz ja Avis tarjoavat varatessa ovat ne riittävät.

      • Kyselevä

        Miten esim sairaskohtaustilanteessa. Miten voi ennakoida, että autossa on mukana oleva henkilö tulee merkittyä lisäkuljettajaksi, jos reissun aikana seurue vaihtelee. Pitääkö vuokra-auto jättää paikalleen ja porukan pitää jatkaa muulla kyydillä?


    • mtaman

      Budgetin sopimuksessa mainitaan selvästi että jos autoa ajaa joku muu henkilö mitä ei ole merkitty sopimukseen, niin sopimus on mitätön.
      Eli vakuutukset ei ole voimassa.
      Joten en suosittele "lainaamaan" autoa kaverille, saattaa tulla huonolla tsägällä hyvin kalliiksi.
      LDW ja SLI vakuutukset näillä pärjää pitkälle.

      • Kyselevä

        Kyllä täällä annetut vastaukset ovat yhtenevät Alamolta tulleeseen vastaukseen.

        Thank you for deciding to rent with Alamo! My name is Mia and I'm happy to assist you!
        I understand that currently you are planning to be the primary driver of the vehicle.
        If during your rental period you need to add an additional driver, you will just want to visit any of our airport locations to have the additional driver added to your contact.
        Additional drivers should be at least 21 years old and must present a valid drivers license.
        There is also an additional driver charge of $9.99 USD per day per driver that will be added to the contact when the additional driver is added.
        I hope that you find this information useful! If you have any other questions or concerns, please contact us!


    • PeraP

      Toi roadside assistance on myös ihan hyvä olla mielenrauhan vuoksi. Oliko $7/päivä. Vuokra-auton renkaanvaihto interstaten pientareella betoniporsasjonon ja kuuden 120km/h kaistan välissä (pimeällä) voisi olla kyllä sellaista mistä ei tarviis vanhainkodissa valehdella ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3467
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3189
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2378
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1831
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1441
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe