Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Origon, gmail

eikukaantärkeä

Okei elikkäs semmonen ongelma et tossa kun simsiä yritin pitkästä aikaa pelata, en pääässyt origoniin kirjautumaan sisään. salasana ilmeisesti unohtunut joten laitoin origonin sivuilta sen uuden salasanan pyynnön. origonin viestit eivät kuitenkaan tule mun inboxiin! monta kertaa kokeillut ja ei mitään viestiä tule. toiselle sähköpostilleni (hotmail) origonin salasananvaihtosähköpostiviesti tuli kyllä heti perille, mutta gmailiin ei viestit tule enkä saa salasanaa vaihdettua että pystyis taas tota simsiä tai mitä tahansa muuta pelata. tietääks kukaan täst mitään tai onko ollut samanlaista ongelmaa? Ettiny apuja mut en tähän mitään löydä. pikkasen vaikea selittää, toivon että ymmärsitte! :/ vaihdoin ensin siis toisen käyttäjän salasanan (joka tehty mun hotmail-sähköpostilla, ikivanha origonkäyttäjä jota en kyllä edes käytä.. en ollut varma origoniin kirjautuessani tälle nykyiselle käyttäjälle, että kumpaa sähköpostia olin käyttänyt kun tein tilin.) ja sit kun se ei ollukaan oikee käyttäjä, kokeilin tätä gmailosoitetta mut ei vaan toimi se salasanan palautus. origon viestit ei tule, kaikki muut viestit kyllä.
ps. taitaa olla väärä palsta, mutta ei löytynyt parempaa

5

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katso roskaposti kansioista.

    • jhkg

      ei oo roskapostissa

    • Silloin sähköpostiosoite ei ole ollut oikea.

    • uhgy

      kyl se on oikea.. aikasemmin on ihan hyvin toiminut mutta nyt ei

    • uytg

      jos oonkin sit käyttäny tuota mun hotmail tiliä ni en enää tuota simsiä voi pelata.. oon laittanut sen tuotekoodin jo ja joskus pelaillut, mut nyt se peli ei enää tuolla mun tilillä näy ja koodihan on jo käytetty. en tiiä mikä on vikana

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe