Muutto Irlantiin?

marmar

Hei! Eli osaiskos joku sanoa, että miten esim. Dublinisssa saa töitä? Oon miettinyt, että jos lähtis muutamaks kuukaudeks irkkujen seuraksi asustamaan. Esim.Lontooseehan voi vaan lähteä ja duunia saa varmasti, mutta tuskin ihan sama juttu Dublinin kanssa? Enkuntaitoni on ihan hyvä, ylppäreissä tuli vahva M, muuten ollu sellaista 9-8. Haluisin vaan saada vähän draivia puhuttuunkin englantiin :).

5

732

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matrix

      Tätäkin aihetta on puitu ties kuinka monta kertaa, mutta kerrotakoon vielä kerran, eli ensinnäkin minkähänlaista duunia olet etsimässä? Pubeja ja rafloja on kaupunki väärällään, joten sellasta duunia on varmasti tarjolla, samoin b&b-paikkoja joka nurkalla ja suoralla, joten hotellisiivoojan duunia myös löytyy. Asuminen onkin sitten toinen juttu se nimittäin maksaa messinkiä eikä elämä muutenkaan ole halvempaa kuin Suomessa. Ruoka on kallista samoin terveyden huolto, eli mieti tarkkaan ennen kuin teet päätöksen.

    • Tiitu

      Kyllä Dublinista löytää töitä samaan tyyliin kuin Lontoosta, että ei kun sinne vaan ja työnhakuun. Asunnonkin löytää suht helposti, mutta maksaa toisaan maltaita kuten kaikki muukin. Mutta niinhän tuo maksaa Lontoossakin jonka mainitsit.

    • ...

      Riippuu tosiaan etta mita toita. Kylla nyt aina mita tahansa toita loytaa, kylla se pitaisi tajuta. Mutta eri asia on haluatko siivoamaan vai toimistoon toihin.

      Eli siis, MILLAISTA TYOTA???? Sama periaate se on kuin Suomessakin, ei Suomessakaan puhuta vaan yleisesti "toista".

      Kylla aina tarjoilemaan paasee, mutta asuminen tosiaan on kallista eika aina niin luksusta. Mutta kokemushan sekin.

    • ???

      Mika se on etta ulkomaista puhutaan aina etta "loytaako sielta niita toita?!" Mita toita? Milta alalta??!! Ei kukaan Suomessa sano etta "menisinkohan Helsinkiin, onko siella Helsingissa toita, Lontoossa on ainakin?"

      Kyllahan nyt joka Irlannin tasoisessa maassa toita loytyy, ainoa asia on etta mita tyota! Siivoamaan paasee aina, tai burgereita myymaan, tai muuta vastaavaa.

      Kun ulkomaille lahtee, pitaa miettia maalaisjarjella, siita se lahtee...

    • count.dark

      Irlannin pubeista saa varmaan töitä :)
      Oon itsekin aatellut muuttaa Englantiin, Scotlantiin tia Irlantiin, ens vuoden puolella jos rahatilanne olisi aika jees...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      31
      2160
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      7
      1856
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1220
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1195
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      12
      1117
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1071
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1025
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    10. 12
      997
    Aihe