Paras tarina

JUhaNi "IMU" putk...

Saattaa sisältää rajuja kirjoitus virheitä
__________________________________________________________-

Tulin tytön luokse ja sanoin nyt huora alat imemään,muija sanoi että en mä vastasin vitun huora polvillesi sit se meni polvilleen. Nyt otin melani ulos housuista se oli turvonnut ja paksu kuin pesis maila ja terska oli ainakin tennis pallon kokoinen, sanoin nyt saat huora kasvo hierontaa ja läimin muijaa kyrvällä naamaan niin että touhutipat vaan roiskui muija huusi että aahhh ooohhh nyt tule ja sai hirveen orgasmin ku,mä oon niin kova ori. Sanon sit muijalle kontallee maahan heti ja se meni se sano että tuu mun pilluun heti mä sanoin et huorat saa perseeseen eikä pilluun jos haluut pilluun niin saat kerjätä sitä ku naiset saa mitä mä niile annan eikä ne valita ku mä oon sellanen stallion, asetin kyrvän perseen reikään ja työnsin lujaa ja muija huus ghhhaaahhhmmmhhh sinne se uppos mun jätti kyrpä sen perseeseen ja työntelin sitä sinne ja kun olin tulossa muija aneli hei tu mun naamalle mä rukoilen tuo sun miehisytesi mun naamelle ja vapauta lemmen nesteet mä sanon hiljaa mä tuun sun peppuun nyt ja tulin myös muija sai sellasen käsitelyn että tuli spermaa joka kolosta. Sitten kun olin lähössä muija aneli multa että tuu mun sisään vielä kerran mä rakastan suo yli kaiken mä sanoin että huora hiljaa olit huonoin pano ikinä mut sun tytär joka täytti just 20vuotta sen kanssa mä voisin olla puhu sille, tähän muija sanoi että ihan mitä tahansa sun puolesta mä lupaan et jos s tuut panees sitä sä et pety mä sanoin no ehkä sä saat vielä kattoo ku mä panen sitä mut tää on kyllää hirvee myönnytys, nainen orgasmin jo mun puhiest ku ajatteli sitä ku se saa kattoo ku mä panen sen tyttöö. PS. haluutteko kulla lisää?

2

7921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      EI!

    • MUNAMARZI

      ihan paska tarina meidän e unkari seksi on ihaaa näin kerr'än kun isi veti ätii perseeseen
      kovaa ja minä kysyin ruokaa nam nam että rakstan ruokaa namnam

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1727
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1547
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      55
      1260
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      729
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      725
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      717
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      668
    Aihe