Paras tarina

JUhaNi "IMU" putk...

Saattaa sisältää rajuja kirjoitus virheitä
__________________________________________________________-

Tulin tytön luokse ja sanoin nyt huora alat imemään,muija sanoi että en mä vastasin vitun huora polvillesi sit se meni polvilleen. Nyt otin melani ulos housuista se oli turvonnut ja paksu kuin pesis maila ja terska oli ainakin tennis pallon kokoinen, sanoin nyt saat huora kasvo hierontaa ja läimin muijaa kyrvällä naamaan niin että touhutipat vaan roiskui muija huusi että aahhh ooohhh nyt tule ja sai hirveen orgasmin ku,mä oon niin kova ori. Sanon sit muijalle kontallee maahan heti ja se meni se sano että tuu mun pilluun heti mä sanoin et huorat saa perseeseen eikä pilluun jos haluut pilluun niin saat kerjätä sitä ku naiset saa mitä mä niile annan eikä ne valita ku mä oon sellanen stallion, asetin kyrvän perseen reikään ja työnsin lujaa ja muija huus ghhhaaahhhmmmhhh sinne se uppos mun jätti kyrpä sen perseeseen ja työntelin sitä sinne ja kun olin tulossa muija aneli hei tu mun naamalle mä rukoilen tuo sun miehisytesi mun naamelle ja vapauta lemmen nesteet mä sanon hiljaa mä tuun sun peppuun nyt ja tulin myös muija sai sellasen käsitelyn että tuli spermaa joka kolosta. Sitten kun olin lähössä muija aneli multa että tuu mun sisään vielä kerran mä rakastan suo yli kaiken mä sanoin että huora hiljaa olit huonoin pano ikinä mut sun tytär joka täytti just 20vuotta sen kanssa mä voisin olla puhu sille, tähän muija sanoi että ihan mitä tahansa sun puolesta mä lupaan et jos s tuut panees sitä sä et pety mä sanoin no ehkä sä saat vielä kattoo ku mä panen sitä mut tää on kyllää hirvee myönnytys, nainen orgasmin jo mun puhiest ku ajatteli sitä ku se saa kattoo ku mä panen sen tyttöö. PS. haluutteko kulla lisää?

2

8155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

EI!

• MUNAMARZI

ihan paska tarina meidän e unkari seksi on ihaaa näin kerr'än kun isi veti ätii perseeseen
      kovaa ja minä kysyin ruokaa nam nam että rakstan ruokaa namnam

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lopetin kokonaan ravintoloissa ruokailun ja juomisen

Ravintoloissa hinnat ovat aivan naurettava korkealla. Alkoholin juomisessa ravintoloissa ei ole senkään vertaa järkeä.
      Maailman menoa
      161
      2308
    2. Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä

Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin
      Rovaniemi
      22
      2124
    3. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      493
      1634
    4. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      311
      1398
    5. Kasteen merkityksestä ihmiselle

Jeesuksen hyvä ystävä Nikodemus meni heti Jeesuksen kasteen jälkeen kysymään häneltä kasteen merkityksestä ihmiselle. J
      Kaste
      420
      1219
    6. Miesmäinen vanha nainen joka kulkee lastenvaunujen kanssa

Mikähän kaheli tämä yks kaupungilla karvahattu päässä kulukeva vanha eukko on joka työntää lastenvaunuja. Onhan sitte
      Kuhmo
      20
      1197
    7. Molemmat päät

aivan tulessa😫 Miksi pitää ihmisen tällaisesta kärsiä??? Jos koko ajan pnettaa, niin miksi sitä seksiä ei voi sitten s
      Ikävä
      134
      1066
    8. Ethän leiki kanssani J- mies

Jos oletkin joku pelimies, jolla monia vaihtoehtoja, katkon kylmästi yhteyden. En jaksa sellaisia miehiä.
      Ikävä
      107
      1055
    9. kukaan ei pakota kasteeseen..

Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot
      Kaste
      400
      1035
    10. Liikenne onnettomuus

Luin juuri Ampparista Konneveden kauheasta onnettomuudesta jossa menehtyi 60-luvulla syntynyt mies. Onko kellään tarkemp
      Konnevesi
      9
      912
    Aihe