Miten olette hoitaneet kännykkäasiat viikon reissulla? Onko miten kallista soittaminen ja tekstiviestit suomeen? Entä nettiyhteys? Olisikohan järkevää hankkia prepaid? Toimiikohan mikään Suomessa myytävistä prepaideista USAssa? Entäs jos ostaisi sellaisen paikanpäällä.
Taitaa olla tyhmiä kysymyksiä, mutta jospa joku viitsisi vastata.
puhelinasiaa
10
495
Vastaukset
- AT&T
Roaming hinnat löydät oman operaattorisi nettisivuilta. Nykypäivänä yhteydet hoituu ilmaiseksi kätevästi wifi yhteydellä ja skypeä käyttäen. Whatsupp on myös keksitty.
- maailmalla
soittaminen maksoi pari viikkoa sitten 2,49 minuutti ja vastaanotto 1,79
- hinnoista
Ja kannattaa tarkistaa omasta yhtiöstä, koska usealla on veloitus alkavalta puolelta minuutilta ja päälle tulee vielä maksu jonka yhdysvalloissa oleva operaattori ottaa. Ja sitä hintaa ei ole kenenkään hinnastoissa koska se riippuu paikallisesta operaattorista. Kolmelle noin 20 sek puhelulle viime kesänä tuli hintaa ihan kiitettävästi.
- puheluhinnat
Ja hinnat ovat alkavalta puolelta minuutilta. Itse emme ole järin soitelleet; lomalla kun ollaan niin viesti siitä että ollaan perillä riittää.
- prepaid
Noh, tässähän ei ollut kyse juuri teidän lomailun käytännöistä. Asiallinen kysymys, jota itsekin juuri joudun selvittämään, kun on kuukauden matka tiedossa. Mokkulaan sim-kortti ostettava, jolla sitten pärjää tai puhelimeen loman ajaksi nimenomaan paikallisesta vodasta tms.
- TomiTeg
Kannattaa hankkia paikallinen prepaid-sim puhelimeen. Vaikka täältä:
http://www.readysim.com/shop.html
Tällaisen oon hankkinu aina ennen reissua kotiosoitteeseen.
Tsekkaa toki ihan kaiken varalta vaikka puhelinliikkeessä tai kysy suvun nörtiltä toimiiko puhelin usassa ylipäätään. - LAKim
The best way is to buy a local SIM card and a service for one month (minimum). It will cost you about $35 and you can call unlimited time within US and Canada. Do not use your phone SIM from Finland, it can be extremely expensive, just bring your unlocked phone and buy a SIM card in the US. I would say also to text Finland if you need to, calling overseas is expensive, another way to call overseas from the US is to buy a calling card for about $5 and it gives you several hours to talk, depending which country you call. I live in Los Angeles and I can give you advise if you need more info. Hope this helps.
- SoonToNewYork
Hi LAKim,
Thanks for your answer. Do you mean that SIM card internet for 1 month costs around $35 ? That sounds like a great deal! Thanks! Where can I buy something like this?- LAKim
Go to www.gosmartmobile.com. They have plans for a month for $35 with unlimited local calling (USA and Canada). If you add international calling which includes about 200 minutes to landlines or 100 minutes to cell phones in Finland per month. Internet is additional $10. So all this is $45 a month. You can find a store in Manhattan (Ipresume that is ehere you are going) by entering Zip code like 10111 and get several store addresses and phone numbers before you go to make sure they are still in business.
- LomaUsa
Toimiiko puhelimeni Sony Xperia 2 myös USAssa? Luin jostain, että eurooppalaiset kännyt ei välttämättä toimi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743258
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!161182- 891048
- 103971
- 50933
- 96814
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35811Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap89698Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27680- 48625