Olen siis 17-vuotias teini ja minua ei mitenkään kiinnosta seksi!
sen ajatuskin on hyvin ahdistavaa ja kysymys: " haluaisitko lapsen?" on minulle = "haluaisitko seksiä?"
minulla on poikaystävä joka varmasti haluaisi mutta minua asia oksettaa.
yhtenä päivänä siskoni kertoi että on raskaana..järkytyin.. ( minulla ja hänen poikaystävällään on pahoja riitoja ) en voinut ajatella asiaa muutakuin että hän on maannut sen kanssa!!
onko tämä normaalia?! itse olen hyvin huolestunut tilanteestani mutta en ole viitsinyt kysyä keneltäkään. ( poikaystäväni ei siis tiedä tätä )
en tiennyt mihin tämän kirjottaa joten kirjoitin sitten tänne.
kiitos kaikista vastauksista. (kirjoitin kännykälläni joten tekstissä on varmasti kirjoitusvirheitä )
ei kiinnosta seksi??!!
4
181
Vastaukset
- auttaja :3
Heii muuten mäkin kirjotan kännykällä! Joo nyt siihen aiheeseen.
Ei kaikkia välttis kiinnosta seksi. (Sori jos mä kirjotan puhekielellä joissakin kohissa)... Jos sun poikaystävä joskus kysyis "pannaaks?" yms (xd) niin voit kertoa sille YSTÄVÄLLISESTI, että et oo vielä valmis siihen. Varmista, että poikaystävällesi ei tule sellainen olo, että et pidä hänestä. Voit mennä esim terkkarille tai muulle vastaavalle puhumaan. Tai sit vaan turvaudut äitiin.
En tiiä näistä seksijutuista hirveesti mut toivottavasti musta oli ees ihan pikkuriikkisen apuu. :) - poooikkka
Hei voit olla aseksuaali jos siis seksin kiinnostavuus on verrattavissa vaik käsienpesuu
- Normaalia taitaaOlla
Seksin kiinnostavuus on mullakin varsin vähäinen. En tiiä mist se johtuu. Onks se mun luonne vai mikä? Mutta Mun mielestäni ihan normaalia. Hauska juttu taitaa olaa se, että olen 17 vuotias poika.
Seksistä kiinnostumattomuus on aivan olemassaoleva ilmiö, mutta sitä on tutkittu vähän. (Pervoja on varmaan kiinnostavampi tutkia kuin niitä jotka eivät välitä seksistä...)
http://fi.wikipedia.org/wiki/Aseksuaalisuus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841646Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691551Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2711288Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691262- 56877
- 66854
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65843Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40831- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44791