Millainen hotelli. On Aurinkomatkojen tarjonnasta. Kokemuksia pyydän. Olemme tottuneet saamaan edes aamupalan, tässä ei sitä ole saatavilla.
Surcomfer
4
392
Vastaukset
- Odotan
Löytyisikö kokemusta.
- odota vaan
Auttaisi ehkä jos osaisi kirjoittaa hotellin nimen oikein, niin ihmiset ymmärtäisivät paremmin, mitä haet. Tarkoitat ilmeisesti Surfcomberia. Tripadvisor.com kertoo joitakin arvosteluja.
- Kiitos ja kunnia
No olipa harmi että. Kirjoitin väärin.
Olen kiitollinen, että korjasit nimen ja käytit arvokasta aikaasi tähän.
- juuri_palannut
Aamiaispaikkoja siellä riittää kun kävelette ulos hotellista, huomaatte, että tulee olemaan vaikeaa olla syömättä koko ajan kun on herkkuja joka puolella. Siitä ei tule ongelmaa! ei kannata sitä tosiaan etukäteen pohtia. Teidän hotellia en tiedä, mutta kahvilatarjontaa on joka puolella ja halvempaa kuin hotelleissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa933621Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292383Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1412028Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.34891- 44821
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30810Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen61775Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet4744- 40697
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies87676