Millainen hotelli. On Aurinkomatkojen tarjonnasta. Kokemuksia pyydän. Olemme tottuneet saamaan edes aamupalan, tässä ei sitä ole saatavilla.
Surcomfer
4
376
Vastaukset
- Odotan
Löytyisikö kokemusta.
- odota vaan
Auttaisi ehkä jos osaisi kirjoittaa hotellin nimen oikein, niin ihmiset ymmärtäisivät paremmin, mitä haet. Tarkoitat ilmeisesti Surfcomberia. Tripadvisor.com kertoo joitakin arvosteluja.
- Kiitos ja kunnia
No olipa harmi että. Kirjoitin väärin.
Olen kiitollinen, että korjasit nimen ja käytit arvokasta aikaasi tähän.
- juuri_palannut
Aamiaispaikkoja siellä riittää kun kävelette ulos hotellista, huomaatte, että tulee olemaan vaikeaa olla syömättä koko ajan kun on herkkuja joka puolella. Siitä ei tule ongelmaa! ei kannata sitä tosiaan etukäteen pohtia. Teidän hotellia en tiedä, mutta kahvilatarjontaa on joka puolella ja halvempaa kuin hotelleissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551226
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.941216Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171060- 18925
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45813Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne113791Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64742- 14730
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72613