Lottovoittajaperhe pääsee pois kassulta OK-taloon

OK-Kessu

http://m.iltalehti.fi/uutiset/2015011719034259_uu.shtml

"Kerrostalossa asuva pieni perhe oli jo pitkään haaveillut omakotitalosta.

– Kun voittoon alkoi uskoa, kyllä se talon suunnittelu nousi ensimmäisenä mieleen. Nyt voimme saada juuri sellaisen kodin, minkä haluamme ja missä lapsilla on hyvä olla, vaimo kertoo Veikkauksen haastattelussa.

Myös aviomiehellä on talon suhteen omia toiveita.

– Minä haluan taloon sellaisen miesluolan, johon ei kenelläkään muulla ole asiaa. Sen saan sisustaa juuri niin erähenkisesti kuin haluan. Siellä voi sitten silloin tällöin nautiskella lasillisen laatujuomaa, mies unelmoi.

Vaimo puolestaan haaveilee jo omasta saunasta, jonne saa mennä juuri silloin kun itse haluaa. Kerrostaloasuja on saanut tarpeekseen saunavuorojen varailusta."

14

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eituhnu

      Perheelle koittaa onnen päivät:
      - oma sauna
      - varaava takka
      - X.O.
      - rotukoira (Suomen pystykoira)
      - oma rauha
      - ei ördäystä

      Onneksi olkoon!

      • unohdit taas

        2 autoa
        alkoholismi
        rattijuopumus
        irtosuhteet
        perheväkivalta
        avioero
        lasten haltuunotto


    • yksityistapaus

      Sääliksi käykin niitä persaukisia, jotka ostavat sen ok-talon ilman lottovoittoa.

    • OK-Kessu

      Tuhnut täällä taas kateellisena...
      Minä ainakin onnittelen nuorta paria pääsystä OK-kuninkaallisten joukkoon!!

    • savieinari

      Ei voi muuta kuin onnitella nuortaparia! Savieinari on vilpittömästi onnellinen.

      Tuleehan tässäkin todistettua se, että tutkimusten mukaan 80% ihmisistä haluaisi asua ok-talossa. Kertoohan sen jo nimikin: ok-talo!

      Miesten luolista kun ei kassulla tiedetä mitään, tai no onhan siellä se taloyhtiön kanakoppi :D

      BUAHAHHAHHHAHHAAAAAAA!!!

    • sellainen tapaus

      Mies haaveilee omasta rauhasta, jonne ei muut pääse, ja saa vetää siellä viinaa muiden häiritsemättä. Kuulostaa ihan onnelliselta isukilta...

      • yhdellä jakoon

        Ennen Eino ja Reino tulivat jakamaan Tallinnan tuliaiset, ei enää.


    • Liian vähän

      Sinne meneekin puolet voitosta. Loput kuluu kerkeästi matkailuun, autonvaihtoihin ja muuhun pikaiseen elintason nostoon. Voittorahat loppuvat mutta talo jää, ja sitä pitää lopulta ylläpitää entisen suuruisilla tuloilla. Jos ei ole sitä ennen sattunut sanoutumaan irti töistä.

      • noin se menee

        Köyhän psyyke ei yleensä kestä äkkirikastumista.


    • Luki.

      Onnittelen voitosta näin netin kautta.

      Nyt kun tiedä miten paljon lienee voittivat mutta nytpähän saa tehtyä tai ostettua mieleisensä talon.

      Ja sijainniltaan saa aikalailla sitten valita,mutta epäilen etteivät jötä päivätöitään,useimmat on työn orjia vaikka rahaa olisi riittävästi,he eivät nää nokkaansa kauemmaksi antaen tavallaan lottovoiton toiselle työpaikan muodossa.

      Tuosta mies luolasta voin kertoa palstalaisille,ettei se kuin klisee useimmilla,eivät he sielä aikaansa välttämättä vietä niin paljon kuin antavat muille olettaa,itselläni on ollut vastaava uudellamaalla ja sellainen ettei todellakaan naisväki päässyt häiritsemään mitään,mutta ollaanko sielä sen rahan edestä?

      Sielä oikeasti pitäisi harrastaa kaikenlaista ja sohvat ja muut verneet oltava työkaluineen jne.....mutta eihän heillä rahasta nyt liene puutetta joten eikun suunittelemaan.

    • ok-majesteetti

      Huvittavia nämä tuhnujen katkerat kommentit, on mahtanut heilläkin olla lottovoitto ja ok-talo mielessä ja nyt pistää niin vihaksi kun joku pääsee toteuttamaan unelmansa!

      Lottoaminen on kuitenkin keskimäärin hyvin epävarma tapa päästä kasarmilta pois, joten suosittelen ihan työntekoa, jos tekee mieli omaan kotiin.

    • Pelleily seis

      Isot onnittelut haaveen toteutumisesta. Onnistuitte siinä, mitä useimmat suomalaiset vain haaveilevat. Toivotaan, että muitakin haaveen toteuttajia jatkossakin on, sillä haaveilu voi muuttaa elämän paremmaksi. Kun on haaveita ja odotuksia elämässä on elämä elämisen arvoista. Toivotaan hyvää ja täyteläistä loppuelämää uusille OK-asukeilla.

      Ps. Tragikoomisia ovat taas tryffelituhnujen kommentit.

    • VIRHE!

      Nyt, kun on rahaa, niin olisi oikeasti varaa asua vaikka vuokralla, ilman huolen häivää!

      On ne tuhnut hulluja!

      Näin köyhänä sitä on meikäläisen PAKKO asua omassa että rahat riittää mitenkään päin.

      No, huumorpläjäys tähän väliin..

      Tosiasiassa niiden kannattaisi ostaa sijoitusasuntoja loppurahoilla.

      • sojotusvinkki

        Ostelisi vaikka niitä kymppitonnin osakkeita pikkukunnista ja laittaisi vuokralle. Helppoa massia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2486
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1372
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe