Olisin todella kiitollinen jos joku viitsisi laittaa vähän ohjeita Siemens-merkkisen Lady 45 -astianpesukoneen käyttöön. Kyllä se tuossa pyörii, mutta haluaisin tarkat tiedot namiskuukkeleiden symboleista, esimerkiksi miten kolme pesuohjelmaa poikkeavat toisistaan. Sarjanumero, jos tarvitaan, on SR33302SK/15.
Siemens Lady 45 -astianpesukone
5
8749
Vastaukset
- J-J
Löytyisikö täältä apua?
http://portal.bsh-partner.com/portal(bD1lbiZjPTAwOQ==)/PORTALFRAME.HTM- Huolestunut astia
Heippa, kiitos auttamisyrityksestä, mutta tuo linkki ei toiminut. "Request not allowed". En löytänyt syytä..
- cdecde
www.siemens-kodinkoneet.fi sieltä löytyy käyttöohjeet valikko syötä koneen malli niin pitäs ruveta ohjelmat toimimaan.
- kyselijä
Sitähän minäkin. Ostin juuri sellaisen ja sain toimimaankin (pienten kommelluksien jälkeen). Mikä siinä on se ns. pikapesu? Mitä se "harjan" kuva tarkoittaa yms?? kiitoos. :)
- simensae
morjesta! Meillä on Siemens Lady plus 147. Siinä harja symbolin kohdalla kone ensin poistaa esihuuhteluveden ja aloittaa välittömästi varsinaisen pesun (ei jos olet valinnut pelkän esihuuhtelun). Luulisi että sekin siemens aloittaa varsinaisen pesuainevedellä suoritettavan pesun samoin kuin lady 147. Kyselkää lisä jos tietoa tarvitaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361