Pattaya thaimaa

MrYingYang

Kerron nyt tänkin,olin kuukauden reissulla ja en saanut olla hetkeekä rauhassa.Huoria ympärillä jatkuvasti ja kaikkee tyrkytystä.No toisella loma viikolla sattui niin että olin yksin kävelemässä pimeällä kujalla kun 3 veitsellä varustautunutta 150-160 cm miestä kävi kimppuuni vaatien rahaa.Mietin siinä hetken ja kun lukenu näitä "kauhutarinoita"niin päätin kuitenkin puolustautua.Taistelulajeja harrasteneena tiesin että olen vahvoilla koska arvioin henkilöt mielessäni.En kerro miten siitä pääsin ulos mutta en uskaltanut ilmoittaa paikalliselle poliisille siinä varjossa että ovat niin korruptioituneita.Pääasia että saivat mitä pyysivät ja minä matkasin ehjänä kotiin ja matkakassani säästyi.

3

352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 28x

      No nythän äijä mielikuvitustarinan ulosti.

      Onhan maksullisia tyttöjä toki Pattiksella paljon mutta ei tyttökaduille ole pakko mennä. Kaikenlaiset nirppanokat sinne aina kylläkin tunkevat pällistelemään. Saavat näin sitten paheksumisen aihetta. Eivätkä tytöt tyrkytä vaan esittelevät erikoistarjouksiaan.

      Taistelulajeja harrastava turisti selvisi kolmen gangsterin ryöstöyrityksestä! Hahhaa!!
      Täyttä fuulaa koko tarina. Mikä saa ukkelin tuollaista keksimään?

      Pattaya on rauhan ja levon tyyssija jos näitä hakee. Soveltuu mainiosti myöskin seksimatkan kohteeksi.

    • lakijajärjestys

      Niin siis aseistautuneet rikolliset?!
      Kyllä siellä ei tuollaista tapahdu. Tietävät tasan tarkkaan ettei turistilla nyt montaa tonnia mukana ole, ehkä muutama satanen. Illalla ei enää sitäkään.

      Ottaisivatko 10:n - 20 vuoden vankilariskin korkeintaan muutamankymmenen euron takia? Senkin vielä jakaisivat kolmeen pekkaan.

      Aloittaja on valehteleva älykääpiö eikä ole koskaan Pattayalla edes käynyt.

    • phuutzai

      hauska toi aloitajan nikki. MrYingYang
      Jokainen thaimaassa käynyt tietää mitä tämä jing jang tarkoittaa
      Jing englanniksi litteroituna ying. Thaiksi kirjoitettuna หญิง tarkoittaa tietenkin naista.
      Yang taas englanniksi litteroituna lausutaan jang. thaiksi kirjoitetaan ยัง ja tarkoittaa mm. yhä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      423
      1826
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      186
      1475
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1411
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      156
      1358
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      980
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      966
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      923
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe