Minulla on lennot kuubaan, mutta ei vielä hotellia. Mitenköhän onnistuu paikan päältä hotellin otto, vai olisiko syytä olla varattuna etukäteen? Ja näkyykö se hinnassa millain, jos ottaa vasta sieltä?
hotellit
meitsi1
4
265
Vastaukset
- trmg
älä tee niinkuin minä tein.Buukkaa etukäteen,tulee halvemmaksi jopa muutama kymppi per yö
- ville veee
Ainakin vuosi sitten tuloilmoitukseen tarvittiin hotellin tai casa particularin nimi, mutta yhden yön varaus riitti.
- laikkkka
sillä ei ole mitään väliä minkä hotellin tai casan nimen siihen turistikorttiin rustaat
- Sonniensonni
Ota vaikka Deauvillestä eka yö ja etsi sitte parempi jos et viihdy. Sijainti on kohtuu hyvä, 40-50e.
Capri on nykyään NH ketjua, eli ilmeisen kallis ja täynnä charter-matkalaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2254117Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112603Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te981327- 481159
- 751047
- 59923
- 45906
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58901