nii eli kumpi kamera on parempi tai kumman hankkisit ?
Vastaukset 3
- hmmm...
Eiköhän molemmat ole kelpo kameroita, mutta kenties Canonilta pitäisi olla myös 5 megapixelinen, elikkä A95. Hintaluokkakin on silloin molemmilla suht sama.
- A.J
Minulla on Sony P73 ja työkäytössä Canon A70 Molemmat hyviä. Sonyssa pidän hyvänä otetun kuvan rajaus mahdollisuutta ja tallennusta uutena kuvana kamerassa, ajatellen paperikuvien tekemistä.
- Hägä
Testeissä on ollut molemmat, niin toi Sony on kyllä saanut paremmat arvosanat... itse olen kyseistä sonya päässy kokeilemaan. Iso näyttö, erittäin nopea ja toimiva tarkennus. Todellan nopea tarkennus.
Canon Powershot A85 tuskin poikkeaa kovin paljoa A70:stä... tossa nenän edessä veljen A70 on tällä hetkellä.
Muutoin tasapainoinen kamera, mutta hidas tarkentamaan ja valotuksen mittaus on vähän mitä on...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901338
- 45717
- 20649
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit48610- 53608
- 46579
- 76576
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132548Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan184520- 41512