jeeeerer

jhfjkfknbj

Onko toi inter trans hollolan virtanen&tenhu

8

260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wiklan

EI Ole se on hyvä firma osaavalle tekijä miehelle Jolla kokonaiskuva työstä ja palkasta.kunnon työmies osaa utse laskea millä palkalla kannattaa ajaa.

• spetä

Mollis ilmossa sanotaa ettei tarvii kuljettaja korttii kuhan vaa tulee heti må aamuna ajoo,tos hyvältä kuulostaa

• fetori
        spetä kirjoitti:

Mollis ilmossa sanotaa ettei tarvii kuljettaja korttii kuhan vaa tulee heti må aamuna ajoo,tos hyvältä kuulostaa

Heinähatut ei tajuu et kela nykyää varmempi palkanmaksaja ku puupääautoiliat.

• yujikbjlök
        fetori kirjoitti:

Heinähatut ei tajuu et kela nykyää varmempi palkanmaksaja ku puupääautoiliat.

Ei taida alan legendoilla luoti antil ja blokin karil olla enää sukulaisii kenen nimii autot laittais.katoavaa kansanperinnettä toi kusetus vetoautoilla.tarvitaan joku iso savotta että kusettajat saa parhaan hyödyn.esim. 90.luvun venäjänliikenne oli hyvä ponnahdus lauta em. Herroille.liian pienet volyymit kusetukseen nyt.ei jää miljoonia fikkaan niinkin ennen.

• Vilkman

Luulisi kaukokiidon ajossa saavan asian mukaisen palkan ja ajallasn mutta ei! Älkää helvetissä menkö tuonne vaikka kuinka halu olisi rekkaa päästä ajamaan. Pidetään tämä topiikki pystyssä että kukaan ei mene tuonne töihin

• pankkiautomatti

Lervon mukaan virtsanen ja tenttu, plokit ja viidan japi on mukavii tyyppei jurvalaa unohtamati.

• xgjlmö

Japi maksaa tessiä..vaik vähä luonnevikanen onki.

• ghgllcx

Luoti on Sisu asfaltti nykyää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1853
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1640
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1215
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1098
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      978
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe