pippeli paljaana tyttöjen saunassa

loiuj

Voiko 11 v poika olla vielä pippeli paljaana tyttöjen kanssa saunassa?

120

21696

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • (facepalm)

      miten siellä muutenkaan voisi olla?

      • adadsads

        facepalm PYYHE päällä??


      • hähettämitenkä

        Tosiaan,alastihan me saunassa ollaan.


      • itse pukeudun haarniskaan kun meen saunaan


      • lol22
        LOLIHENTAI kirjoitti:

        itse pukeudun haarniskaan kun meen saunaan

        mun veli tuli mun kaa saunnaan paljaana hirvee kokemus


      • b-rapusta
        adadsads kirjoitti:

        facepalm PYYHE päällä??

        Mistä noita facepalm pyyhkeitä saa?


      • Pikku_Pippeli
        lol22 kirjoitti:

        mun veli tuli mun kaa saunnaan paljaana hirvee kokemus

        Oliko noin hirveetä nähdä pippelin


      • Anonyymi
        Pikku_Pippeli kirjoitti:

        Oliko noin hirveetä nähdä pippelin

        Elä kato sitä jos noin paha juttu oli


      • Anonyymi
        lol22 kirjoitti:

        mun veli tuli mun kaa saunnaan paljaana hirvee kokemus

        Miksi olli hirveä kokemus


    • Siskojen ja äidin kanssa ainakin, jos kohta liikaa amerikkalaisia tv-sarjoja katsoneet isosiskot voivat olla eri mieltä. Ennen vanhaan maaseudulla ei saunottu miesten ja naisten vuoroilla vaan perheittäin, jos talossa asui esimerkiksi kaksi tai kolme sisarusta puolisoineen ja lapsineen. Suomalaisessa perinteessä sauna on täysin sukupuoleton paikka (jostain syystä wikipedia ei oikein tätä noteeraa ja enkkuwiki antaa muutenkin paremman kuvan saunakulttuurista kuin suomiwiki)!

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Sauna#Saunomistapoja

      http://en.wikipedia.org/wiki/Finnish_sauna

      • Anonyymi

        trh 0 0 0öä


    • Sciurus vulgaris

      Mä sanoisin 15-vuotiaan tytön asiantuntemuksella, että niin kauan kuin alakarvat ei kasva, voi mennä saunaan toisenkin sukupuolen kanssa. Mä saunon estottomasti edelleen perheen kesken, mut siitähän se on kiinni mihin lapsena tottuu. Mut alastomuudessa ei mun mielestä sinällään oo mitään pelättävää eikä hävettävää. Alasti me tähän maailmaan tullaankin ja silloin on äidilläkin pimpsa paljaana.

      • 234567890

        "Alastomuudessa ei mun mielestä sinällään oo mitään pelättävää" No vittuuko ne karvat sit vaikuttaa?
        Jos kyse siitä että kiinnostaa muna / pillu nii saunothan perheeski kaa, vai onks ne sukupuolineutraaleja? :/


      • Anonyymi

        Mitä se haitta ajos karvat kasvaa, luonnollista sekin? Jos et ite kehtaa ei tarkoita että se ois muille ongelma


    • tyttönen14v

      pojat ja tytöt jotka on kavereita keskenään voivat ihan hyvin saunoa keskenään. tietenkin poikien kannattaa muistaa se, että käyttäytyyvät asiallisesti kun alastomia tyttöjä on läsnä. ei kannata tuijotella ja kaksimieliset vitsit kannaattaa jättää johonkin muuhun aikaan. Jos jollain pojalla alkaa kesken sekasaunomisen pippeli seistä, kannattaa olla kiinniittämättä asiaan huomiota. tietenkin jos mennään uimahalliin kaveriporukalla, menee tytöt naisten puolelle ja pojat miesten puolelle.

      • Anonyymi

        TÄSMÄLLEEN NÄIN ‼️


      • Anonyymi

        Mulla ainakin alkaa stondaamaan jos menen alastomien tyttöjen kanssa saunaan, vaikka kuinka köyttäytyisi asiallisesti.


    • sukupuolineutraali..

      Poikien pitää muistaa käyttäytyä asiallisesti?!??!?!
      Mun mielestä kaikkien kuuluu olla kaikissa tilanteissa asiallisesti!!!!

      • ersgtr

        Nimen omaan!


      • Niin. Miksi ajatellaan että vain pojat osaavat käyttäytyä tökerösti...


      • Anonyymi
        13_ kirjoitti:

        Niin. Miksi ajatellaan että vain pojat osaavat käyttäytyä tökerösti...

        koska kirjoittana oli tyttö ! , niin ne on usein tuollaisia sovinisteja miehiä kohtaan....


      • Anonyymi

        Niinpä.
        Ei tyttöjen/naistenkaan auta sitten levitellä niitä haarovälejään ja sitä kautta esitellä pillujaaan sen enempää kuin mitä peseytymisen vuoksi tilanne vaatii.
        Eikä ajatella kiihottavia asioita, ettei saunanlauteet likastu kiimalimasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä.
        Ei tyttöjen/naistenkaan auta sitten levitellä niitä haarovälejään ja sitä kautta esitellä pillujaaan sen enempää kuin mitä peseytymisen vuoksi tilanne vaatii.
        Eikä ajatella kiihottavia asioita, ettei saunanlauteet likastu kiimalimasta.

        Mitä hittoa just luin🤣


    • en kerro missä asun

      Joo, ei nää asiat oo ongelma ellei niistä ihan ehdoin tahdoin halua tehdä ongelmaa. :D

    • muistor

      Joku ihme tarve noilla isoilla tytöillä lapsenlikkoina näyttää valtaansa poikiin. Omasta kokemus isosta tytöstä lapsenlikkana on se että aina oli kova into ottaa minulta pippeli paljaaksi, uimarannallakin piti minua pippeli paljaana.

      • hdjsbdb

        En tiiä. Toinen asia mitä ihemettelen on se että jos tyttö pesee pikkupojan pippelin on se normaalia, mutta jos poika pesee pikkutytön pimpsan on se heti jotain hyväkskäyttöä tai vastaavaa.


      • normaalia silloin

        Olin vielä 12 vuotiaana aivan lapsi ja minä ja siskoni 8 vuotias oltiin kesällä meidän 16 vuotiaan lapsenlikan kanssa melkein joka päivä uimassa hiekkarannalla.
        Kerran äiti oli huomauttanut lapsenlikalle, että hiekkaa oli tullut rannalta mukaan jopa sänkyyn asti. Äiti oli valistanut meidän hoitajatyttöä, että hiekat pitää huuhtoa kunnolla rannassa, ettei se jää hankaamaan herkkiä paikkoja.
        Sen jälkeen aina uinnin jälkeen ennen kotiin lähtöa meidän piti ottaa uikkarit pois ja hoitajatyttö huuhteli uikkarit ja senjälkeen siskon pimppi sai erittäin perusteellisen huuhtelun kun lapsenlikka vaati siskoani kyykkyyn ja ylös ainakin kymmenen kertaa ja huljutti vielä kädellä monta kertaa vettä pimpiin ja varmisti, että hiekanmuruja ei ollut.
        Muistan hyvin, kuinka siskoni jopa odotti sitä puhdistusta jalat haarallaan ja omituinen hymy huulillaan. En yhtään ymmärtänyt sillon, miksi se siskostani oli niin hauskaa.
        Minä sain myös oikein erikoissyynin, jossa pippelin esinahkaakin vedettiin taakseppäin ja kikkeliä huuhdottiin vedessä ja taas tarkastettiin ja vedettiin esinahkaa taakse ja jopa katsottiin, että hiekanjyväsiä sieltä ei enään löydy, myös kivesten ympärys ja peppuvako tarkastettiin, mutta jännintä oli esinahan käsittely, joka usen johti pikku pippelin jöpöttämiseen.
        Meidän hoitaja ei välittänyt vähääkään, vaikka rannalla oli paljon muitakin ja varsinkin 12-15 vuotiaat tytöt seurasivat silmät tapillaan, kuinka pikkupojan pippeliäni puhdistettiin. Muistan vieläkin niiden tyttöjen hymyt, kuinka ilosena he katselivat minun pippelipuhdistuksia, minusta se oli täysin normaalia ja luonnollista, vaikka pippeli jöpöttikin, mutta sekin tuntui ihan normaalilta, vaikka huomasinkin tyttöjen tirskahtelevan minua katsoessaan, en osannut pitää sitä mitenkään ihmeellisenä.


      • Anonyymi
        normaalia silloin kirjoitti:

        Olin vielä 12 vuotiaana aivan lapsi ja minä ja siskoni 8 vuotias oltiin kesällä meidän 16 vuotiaan lapsenlikan kanssa melkein joka päivä uimassa hiekkarannalla.
        Kerran äiti oli huomauttanut lapsenlikalle, että hiekkaa oli tullut rannalta mukaan jopa sänkyyn asti. Äiti oli valistanut meidän hoitajatyttöä, että hiekat pitää huuhtoa kunnolla rannassa, ettei se jää hankaamaan herkkiä paikkoja.
        Sen jälkeen aina uinnin jälkeen ennen kotiin lähtöa meidän piti ottaa uikkarit pois ja hoitajatyttö huuhteli uikkarit ja senjälkeen siskon pimppi sai erittäin perusteellisen huuhtelun kun lapsenlikka vaati siskoani kyykkyyn ja ylös ainakin kymmenen kertaa ja huljutti vielä kädellä monta kertaa vettä pimpiin ja varmisti, että hiekanmuruja ei ollut.
        Muistan hyvin, kuinka siskoni jopa odotti sitä puhdistusta jalat haarallaan ja omituinen hymy huulillaan. En yhtään ymmärtänyt sillon, miksi se siskostani oli niin hauskaa.
        Minä sain myös oikein erikoissyynin, jossa pippelin esinahkaakin vedettiin taakseppäin ja kikkeliä huuhdottiin vedessä ja taas tarkastettiin ja vedettiin esinahkaa taakse ja jopa katsottiin, että hiekanjyväsiä sieltä ei enään löydy, myös kivesten ympärys ja peppuvako tarkastettiin, mutta jännintä oli esinahan käsittely, joka usen johti pikku pippelin jöpöttämiseen.
        Meidän hoitaja ei välittänyt vähääkään, vaikka rannalla oli paljon muitakin ja varsinkin 12-15 vuotiaat tytöt seurasivat silmät tapillaan, kuinka pikkupojan pippeliäni puhdistettiin. Muistan vieläkin niiden tyttöjen hymyt, kuinka ilosena he katselivat minun pippelipuhdistuksia, minusta se oli täysin normaalia ja luonnollista, vaikka pippeli jöpöttikin, mutta sekin tuntui ihan normaalilta, vaikka huomasinkin tyttöjen tirskahtelevan minua katsoessaan, en osannut pitää sitä mitenkään ihmeellisenä.

        Jokainen tietää että tuo ei ole totta!


      • Anonyymi
        normaalia silloin kirjoitti:

        Olin vielä 12 vuotiaana aivan lapsi ja minä ja siskoni 8 vuotias oltiin kesällä meidän 16 vuotiaan lapsenlikan kanssa melkein joka päivä uimassa hiekkarannalla.
        Kerran äiti oli huomauttanut lapsenlikalle, että hiekkaa oli tullut rannalta mukaan jopa sänkyyn asti. Äiti oli valistanut meidän hoitajatyttöä, että hiekat pitää huuhtoa kunnolla rannassa, ettei se jää hankaamaan herkkiä paikkoja.
        Sen jälkeen aina uinnin jälkeen ennen kotiin lähtöa meidän piti ottaa uikkarit pois ja hoitajatyttö huuhteli uikkarit ja senjälkeen siskon pimppi sai erittäin perusteellisen huuhtelun kun lapsenlikka vaati siskoani kyykkyyn ja ylös ainakin kymmenen kertaa ja huljutti vielä kädellä monta kertaa vettä pimpiin ja varmisti, että hiekanmuruja ei ollut.
        Muistan hyvin, kuinka siskoni jopa odotti sitä puhdistusta jalat haarallaan ja omituinen hymy huulillaan. En yhtään ymmärtänyt sillon, miksi se siskostani oli niin hauskaa.
        Minä sain myös oikein erikoissyynin, jossa pippelin esinahkaakin vedettiin taakseppäin ja kikkeliä huuhdottiin vedessä ja taas tarkastettiin ja vedettiin esinahkaa taakse ja jopa katsottiin, että hiekanjyväsiä sieltä ei enään löydy, myös kivesten ympärys ja peppuvako tarkastettiin, mutta jännintä oli esinahan käsittely, joka usen johti pikku pippelin jöpöttämiseen.
        Meidän hoitaja ei välittänyt vähääkään, vaikka rannalla oli paljon muitakin ja varsinkin 12-15 vuotiaat tytöt seurasivat silmät tapillaan, kuinka pikkupojan pippeliäni puhdistettiin. Muistan vieläkin niiden tyttöjen hymyt, kuinka ilosena he katselivat minun pippelipuhdistuksia, minusta se oli täysin normaalia ja luonnollista, vaikka pippeli jöpöttikin, mutta sekin tuntui ihan normaalilta, vaikka huomasinkin tyttöjen tirskahtelevan minua katsoessaan, en osannut pitää sitä mitenkään ihmeellisenä.

        niin ja kerran kun huuhdottiin pippeliä esinahkaa vedellen, mä laukesin hoitajan rinnoille


    • kwodod

      Minulle on eirtyisesti jäänyt mieleen kun naapurin tyttö oli lapsenvahtina ja vei minut iltapesulle. Pesi tukan, pyllyn ja esinahan alta. Sitten vielä venytteli pippeliäni ja sanoi että pikkupoikien pitäisi venytellä pippeliä jotta se kasvaisi normaalisti.

    • että onhan näitä

      Näitä pikkupojanpesuja näköjään riittää. Kymmenen vanhana mä olin maalla kaksistaan 19-v. tätini kanssa ja ekalla saunareissulla hän pesi pippelini e-r-i-t-t-ä-i-n huolellisesti esinahan alta, mikä olikin mulle ihan uusi ja outo juttu kun ei äiti ollut opettanut (isä oli kuollut kun olin kolmen). Ja viikon mittaan sain pitkälle vietyä seksivalistusta, kun täti huomasi etten pannut vähääkään vastaan, ja miksi olisin pannut kun se oli ihan kivaa! Naisen paikat tuli tutuiksi ja sainpa ison tytön hellissä käsissä elämäni ekat orkutkin. Ekalla kerralla meinasin pelästyä tosissani kun luulin että pissa tulee, mut täti sanoi että älä pelkää, anna tulla vaan ja tulihan se. Toinen kerta maistuikin sitten jo taivaan mannalta.

      Nyt 12 v. myöhemmin hymyillään joskus yhdessä mukaville salaisille muistoille.

      Meidän suvussa on muuten aina käyty saunassa perhe kerrallaan, niin pojat kuin tytöt vanhempien kanssa. Ihan normaalia kun siihen tottuu, mut kaikki ei tietysti totu kun on yhden lapsen perheitä ja rivitaloasuntoja joiden vaatekaapinkokoiseen saunaan ei koko perhe mahdu sitten millään.

      • Anneli-mummi

        "Ihan normaalia kun siihen tottuu, mut kaikki ei tietysti totu kun on yhden lapsen perheitä ja rivitaloasuntoja joiden vaatekaapinkokoiseen saunaan ei koko perhe mahdu sitten millään."

        Antakaahan kun mummi kertoo. Olen 84-vuotias ja kahdeksasta sisaruksesta vanhin. Meillä maaseudulla oli itsestään selvää, että vanhemmat ja lapset saunoivat yhdessä, oli suurperhe, oli isomummia ja naimatonta tätiä ja sotien aikana vielä evakkojakin. Alastomuus ei pelottanut ketään, kikkelit ja pissapyllyt pestiin tekemättä asiasta sen kummempaa numeroa, kukaan ei nolostunut vaikka tytöt joskus tirskuivat kun pojilla alkoi törröttää kun kikkeliä pestiin.

        Toisin sanoen siitähän se riippuu mihin tottuu. Joku huomautti, että alakarvaton lapsi on saunaperinteessä ikään kuin sukupuoleton - olen samaa mieltä. Toivoisin että perinne jatkuisi, mutta kai tässä joutuu vanhoilla päivillään totuttelemaan siihen, ettei edes saunaperinteen kaltainen traditio säily sellaisenaan.

        17-vuotias tyttärentytär huikkasi että mummi, tulehan katsomaan ja kommentoimaan. Ja mummi osaa toki kirjoittaa koneella ja jopa tietokoneella, kun on sentään aikanaan ollut oppikoulun ja yläasteen opettaja.


      • 16 v täällä näin

        No tässäkin on yks jolle lapsenvahti opetti miten Iso Poika pippelinsä pesee. Olin just täyttänyt 9, kun oli tuttu lukiolaistyttö lapsenlikkana ja mentiin suihkuun. No tyttö sit sanoi että 9-vuotias on jo niin iso poika että pippeli pestään hupun alta, ja mä ihmettelin että mitä? Tyttö alkoi vetämään esinahkaa taakse ja mä pelästyin että mitä sä nyt teet, ja tyttö kysyi että eiks kukaan oo opettanut? Ei jostain syystä ollut, mut siinä mä sen opin ja tuntui itse asiassa oikein kivalta kun pippeli pestiin oikein huolella. Nahka oli aluksi ahdas, mut tyttö neuvoi että venyttele sitä ja niin mä tein. Tuli sit jossain vaiheessa eka orkkukin.


      • sama_täällä
        16 v täällä näin kirjoitti:

        No tässäkin on yks jolle lapsenvahti opetti miten Iso Poika pippelinsä pesee. Olin just täyttänyt 9, kun oli tuttu lukiolaistyttö lapsenlikkana ja mentiin suihkuun. No tyttö sit sanoi että 9-vuotias on jo niin iso poika että pippeli pestään hupun alta, ja mä ihmettelin että mitä? Tyttö alkoi vetämään esinahkaa taakse ja mä pelästyin että mitä sä nyt teet, ja tyttö kysyi että eiks kukaan oo opettanut? Ei jostain syystä ollut, mut siinä mä sen opin ja tuntui itse asiassa oikein kivalta kun pippeli pestiin oikein huolella. Nahka oli aluksi ahdas, mut tyttö neuvoi että venyttele sitä ja niin mä tein. Tuli sit jossain vaiheessa eka orkkukin.

        Itsellä lapsena vastaava kokemus.


      • Anonyymi

        SIIS OIKEEASTI TYYPIT RAUHOTTUKAA NOI TARINAT ON SAIRAITA


    • siskot 15 ja 18

      Voiko 11 v poika olla vielä pippeli paljaana tyttöjen kanssa saunassa?

      Voi. Meidän 12-v pikkuveli saunoo meidän kanssa kerrostalon saunavuorolla.

      • mee_vaan

        Kyllä voi.


    • jöpött

      Tapahtui kun olin 12 v tuttavaperheen mökillä. Perheessä oli 12 v ja 17 v tyttö, nuorempi tytöistä oli kutsunut mökille lisäksi tyttökavereitansa. Menimme kaikki uimaan, vanhin 17 v tuli myös uimaan ja samalla valvomaan meitä. Tyttö odotti rannassa kun olin menossa veteen ja silloin hän sanoi minulle, Jussi tuu tänne. Menin tytön luokse ja tyttö otti saman tien uimahousuistani kiinni vetäen ne alas ja riisui sitten ne jalastani.

      Siinä sitten seisoin pippeli paljaana viiden tytön edessä, nuoremmat tytöt kikattelivat ja vanhempi tyttö sanoi että noin pieni poika voi ihan hyvin olla pippeli paljaana. Äkkiä kuitenkin totuin olemaan alasti ja ymmärtämään kuinka luonnollista se on olla pippeli paljaana vaikka tytöillä on uimapuku.

      • snksink

        Joo niillä on isoillatytöillä tapana järjestää halpaa huvia pienille kanssasisarille aina kun tilaisuus tulee. Muistanpa kerran kansakoulussa oli joku rokotus, (luultavasti polio) Sairaanhoitaja rokotti meidät pojat ensin. Piti nousta pulpetille seisomaam ja housut alas, kun pisti reiteen, Tottakai tytöt oli uteliaana kurkkimassa jalkoväliin, muistan vieläkin ne hävyttömät silmät, kun katsoivat ensin jalkovaliin ja sitten silmiin.

        No kun pojat oli rokotettu, niin se ajoi meidät ulos ennen kuin alkoi rokottamaan tyttöjä.


    • ndlflfl

      Kyllä voi olla, mutta kyllä sitä tossa vaiheessa pitää jo kysyä voiko poika tulla naisten saunaan. Itse olin 12 vuotiaana naisten saunassa, siellä oli samanikäisiä ja vähän vanhempiakin tyttöjä, tytöille vaan sanottiin ennen tuloani että nyt on poika tulossa saunaan joten uikkarit tai pyyhe päälle jos ujostuttaa. Tytöt oli sen verran ujoja että kaikki pisti uikkarit päälle.Aikuiset naiset oli alasti samoin kuin minä.

      • ihme_hommaa

        Lapsena en koskaan tajunnut, miksi minä poikana olin aina pippeli paljaana, mutta tytöt sai olla uikkareissa. Tasa-arvo kukoisti jo silloin...


      • Poikaalasti
        ihme_hommaa kirjoitti:

        Lapsena en koskaan tajunnut, miksi minä poikana olin aina pippeli paljaana, mutta tytöt sai olla uikkareissa. Tasa-arvo kukoisti jo silloin...

        Pitää paikkansa myöskin meilläkin, Kun oli tätini käymässä meillä ( hän oli ompelija) hän laittoi mut tuolille seisomaan, Ja otti multa kaikki vaatteeni pois, Ja rupesi sovittamaan toisia vaatteita mun päälleni. Mutta kun tuli tyttöjen vaatteita sovitettavaksi, Ajoi mut pihalle leikkimään, Ei näyttänyt mulle miltä hänen tytär näyttää alasti, Mutta minua näytti oikein mielellänsä.


    • Omatoiminen

      Voithan sä. Mä oon 11v enkö kyllä halua että joku pesee itseni. Pesen itse itseni. Kyllä pienempänä minut pestiin niin kuin kuuluukin, mutta nykyään osaan itse pitää huolen puhtaudesta.

    • eihaittaayhtään

      miksi ei voisi? oon 11.v tyttö ja vieläkin käyn poikien kaa saunas ja kylvys kun ne tulee yöks ja sillon mul on aina muitaki tyttöi ja sit on poikii nii ei se ketään häiritse olla alasti.

    • Rajat_pitää_olla

      ei voi.

    • maaltaoon

      On toi kaupunki asuminen vaikuttanut suomalaiseen saunakulttuuriin.
      Meillä kotona kävi myös naapuri saunomassa,niillä oli ihan sauna hajalla.
      Ihan hyvin sovittiin samaan saunaan,vähän kaiken ikäisiä,teini-ikäisistä ihan pieniin.
      Tottakai siellä stondiksia nähtiin ja koettiin..ei siinä,pikku herjaa vaan.
      Tytöt vähän kiusettelikin...

    • random360mlg

      Kun olin 12v poika.Olin mökillä minä, iskä, iskän kaveri ja sen lapsen lapset.Lapset oli kolme tyttöö ja minä.Iskä sanoi, että suomalainen tapa on se kun kaikki menee samaan aikaan saunaan.Kun mentiin saunaan tytöt kikatti mulle,mut ne lopetti aika nopeesti.Sitte iskä sano et pese kunnolla saippualla se pippeli ja pesin eikä sen kummempaa.Tytöt vaa vähä kikatti.

    • 17-vTyttö

      Riippuu kai siitä sopiiko se niille tytöille. Mun serkkupoika on 13-v ja aika usein on mökillä saunottu yhdessä. Mut jos siitä haluaa välttämättä tehdä ongelman niin kai siitä saa syntymään ongelman.

      • Saunominen ei ole seksiä ja alastomuus luonnollista :)


      • Anonyymi
        aapolappi kirjoitti:

        Saunominen ei ole seksiä ja alastomuus luonnollista :)

        kokeilkaas joskus kun purukalla saunassa olette, niin yksi pieraiseen saunan kiukaan tulipesään niin ulkona piipusta näkyy komia sininen liekki


    • saunassa

      Tietenkin voi ja se on Suomessa luonnollista, mutta ei kannata mennä jos se pelottaa. Alastomuus ei ole seksiä vaan enempi tapa/tottumusasia.

    • Fanny15

      Jos sul on pyyhe, mut on se aika outoo, et jos menisin saunaan ja siel ois joku mua 4 vuotta nuorempi poika ilkosillaan nii häippäisin saunasta aika nopeesti

    • Yx_se_kans

      Tyttö käskee tässä jutussa, kuinka pojan tulee käyttäytyä.

    • Wertuerss

      Kysymys: Voiko 16-vuotias olla pippeli paljaana tyttöjen saunassa?

    • karvaton14

      Tottakai voi olla pippeli paljaana saunassa tyttöjen nähden. Tunti sitten oltiin saunassa, minä 14v, (poika siis) ja mun pikkuveli 12v. ja sitten mun pikkusisko 11v. ja sen tyttökaveri kanssa 11v. Kait sitä voi olla kun kellään ei vielä ole karvoja ilmestyny.

      • Slobodan81

        no mitä helvettiä ne karvat nyt liittyy mihinkään?


      • pippelipoju

        Karvat ovat liittyneet pippelin ympärille.


      • 12vpoika_

        14v ilman karvoja?


      • 14vmelkeinkarvaton
        12vpoika_ kirjoitti:

        14v ilman karvoja?

        Ei kaikkilla 14v kasva karvat ainakaan minun luokan pojilla, minulla ihan vähän karvoja.


      • karvaton14

        No, kerran tuli joku likkojen pallojoukkue saunaan. Jotain 7 likkaa 3-8 luokilta. Änkivät samaan höyrysanaan kylpylässä. OLi ahdasta.

        Pienimmät keksi, että mennään miesten puolen suomisaunaan kun ei ollut muita paikalla..


      • Anonyymi
        Slobodan81 kirjoitti:

        no mitä helvettiä ne karvat nyt liittyy mihinkään?

        Samatsanat!
        Mitä välii onko karvoi vaiei?!? Alapää on alapää karvoilla tai ilman!


    • kaikkee.sitä.onkin

      No voi jöhpöräpöö. Miksei voisi jos siihen on perheen tai suvun kesken totuttu?

    • saunatonttu3

      Voi.
      Lapset voivat ihan hyvin saunoa keskenään alasti vaikka teini-ikään sakka ja miksei siitä eteenpäinkin, jos olosuhteet sen sallivat. Alastomuus on luonnollista.

      • b-rapusta

        No jos se on luonnollista, niin miksi teinitytöt ole alasti joka paikassa?


      • valitsen.nimimerkin

        Asialla s a a t t a a olla jotain tekemistä ilmaston kanssa.


      • saunatonttu3
        b-rapusta kirjoitti:

        No jos se on luonnollista, niin miksi teinitytöt ole alasti joka paikassa?

        tietäääkseni kyse on nyt saunasta. ei joka paikasta


      • Runkkupoika
        b-rapusta kirjoitti:

        No jos se on luonnollista, niin miksi teinitytöt ole alasti joka paikassa?

        Koska ei teini pojat näytä mallia heille vaan menevät runkulle jonnekkin.


    • 15.vuotias.poika

      Mä käyn aina saunassa mutsin ja 17 vuotiaan siskon kanssa kun kerrostalossa ei ehditä saunoa erikseen. En mä kyllä tiedä saunottaisko me erikseen jos olis enemmän aikaa. Mökillä meillä on miesten ja naisten saunat kun kaikki ei mahdu yhdellä kertaa.

      Joskus nuorempana mulla "pippeli" seisoi kun katselin siskoa mut mutsi sanoi että se on ihan normaalia. Nyt pippeli on jo tottunut :D

    • paistettu.kaniini

      Tervetuloa vain!

    • nuorisaunoja

      Voi.
      En vaan olisi itse välttämättä 11-vuotiaana halunnut olla se poika.

      MInua ei ole koskaan häirinnyt kenenkään alastomuus saunassa, uimassa tai muualla vastaavissa tilanteissa, enkä ole kiinnittänyt siihen oikeastaan huomiota. Ei kenenkään paitsi omani. Minua hävetti suunnattomasti olla itse alasti.
      Olen saunonut monenlaisen porukan kanssa ja jos mukana oli ollut naispuoleisia niin en muista että olisin mennyt ilman uimahousuja ja hävetti minua olla omankin sukupuoleni seurassa ilman rihman hiertämää. Olen useamman kerran saanut kuulla tästä liiallisesta ujostelusta.
      No ehkä tämä oli vain joku selittämätön vaihe :D

      Kotisaunassa vanhempien kanssa en tietenkään käyttänyt uimahousuja mutta häpeilyni oli sen verran silmiinpistävää, että muistan äidin kerran tokaisseen että on hän ennenkin tällä palstalla jo turhan monta kertaa nimeltä mainitun ruumiinosani nähnyt.

      Tämä häpeily rupesi vähenemään joskus kymmenvuotiaana. Ja viimeisen kerran saatoin olla yhtäaikaa saunassa äidin tai siskojen kanssa varmaan joskus 12-vuotiaana.

    • Äidinpoika

      Jos poika sen itse hyväksyy niin mikä että ei. Mutta yleisillä paikoilla olis parempi olla housut koivissaan ja siellä saunassa vasta ne pois jos se on pojan mielestä ok.

    • NNiko

      No miksi ei voisi, jos sen ikäinen nyt vielä menee omasta halustaan tyttöjen kanssa saunaan.

      Tuli tästä muuten mieleen tilanne, kun parikymppisenä seurustelin yhden muutamaa vuotta nuoremman tytön kanssa, ja sitten kun kerran ehkä vajaan vuoden seurustelun jälkeen päätettiin mennä heillä saunaan, niin sinne samoille lauteille ilmestyi hetken päästä myös tytön molemmat nuoremmat sisarukset. Eikä jäänyt se edes ainoaksi kerraksi. Heillä oli perhesauna sisarusten kesken niin arkipäiväinen juttu, että ei näyttänyt haittaavan että siinä sattui olemaan yksi vähän "ylimääräinen" perheenjäsen mukana :)

      Saman perheen silloin jo 13v ikäinen tyttö tosin tuli heidän perhetuttujen mökillä vielä pari vuotta myöhemmin ihan sujuvasti saunaan myös isänsä, tuttavaperheen isän ja minun kanssa, kun muita naisia ei silloin saunominen kiinnostanut. Ei tuntunut olevan saunominen siinä perheessä mitenkään ihmeellinen juttu kenellekään.

    • Anonyymi

      Voi jos ei oo kovana mutta jos tulee kovaks nii on jo vähän liian vanha.

    • Anonyymi

      Mitäs ihmeellistä siinä nyt on. Kun olen kaverilla yökylässä (ollaan 12 v poikia), mennään saunaan kaverin veljen (15) ja siskojen (10 ja 18) kanssa. Kun kaveri on meillä, mennään saunaan mun äidin, veljen (9) ja siskon (14) kanssa. On tehty tätä toka luokasta asti eikä se ole meistä yhtään omituista, mutta totta kyllä me on opittu käymään perhesaunassa pienestä asti.

      No niin ja nyt kirjastosta tunnille : )

      • Anonyymi

        Joo, on outoa että 12-vuotias kirjoittaa huolellisesti eikä viitsi räplätä kännykkää tunnilla, mut usko pois vanha kyynikko, sellaisiakin on. Häpeisit vähän.

        - Inhottava tosikko


      • Anonyymi

        Ilman meidän viisikymppisten pervojen panostusta koko palsta olisi kuollut sukupuuttoon kauan sitten. Samaa joukkoahan olet itsekin.

        Terveisin kaverisi Juha, Matti, Petri ja Tomi.


      • Anonyymi

        jokutyyppi19 on kaunainen ja vihainen niille, jotka eivät kirjoita hänen määrittelemäänsä Normaalia Nuorison Kieltä.


    • Anonyymi

      Ainakin meidän suvun mökillä voi. Oliko muuta kysyttävää?

    • Anonyymi

      Meillä voi, kaverin perheessä ei tulis kuuloonkaan. Kumpikin pitää omaa kantaansa täysin luonnollisena.

    • Anonyymi

      Onpas taas älykkäitä vastauksia... mä olen 17 (tyttö) ja sisko 14 ja veli 12 ja me mennään aina kolmisteen saunaan eikä se tunnu yhtään omituiselta, kun me on totuttu siihen. Asutaan kerrostalossa ja tuntuisi hölmöltä jakaa muutenkin vähän alamittainen saunavuoro kahtia. Isä on yleensä saunailtana töissä ja äiti saa saunassa niin helposti migreenin ettei viitsi tulla mukaan.

    • Anonyymi

      Otan kyllä itse pyyhkeen

    • Anonyymi

      mikäs sen estää

      • Anonyymi

        uimahousut


    • Anonyymi

      Et voi. Paitsi jos laitat pyyhkeen kikulin päälle. Mut tytöt ei ehkä tykkää jos tuut samaan saunaan niitten kans. Esim. Joku 15v tyttö siellä. 15 vuotiaana on jo tissit. Ja sen jälkeen voi olla spermaa pyyhkeessä. Tai jos meet kikitin paljaana ni sit se sperma on lauteilla. Sun kannattais kyl mennä miesten saunaan. Kouluikäisten pitäis mennä oman sukupuolen saunaan.

    • Anonyymi

      Mut jos kotona saunot ni sit voit saunoo tyttöjen kaa jos niille käy.

    • Anonyymi

      Tietysti voi, mutta jos alkaa jöpöttämään voisi poistua pukkariin.
      RUNKKAAMAAN!

    • Anonyymi

      mitä, olen kohta menossa töihin.

    • Anonyymi

      Totta vitussa

    • Anonyymi

      voi

    • Anonyymi

      Wow

    • Anonyymi

      Riippuu tyttöjen iästä. Samanikäisen tai vanhemman kanssa en menisi

    • Anonyymi

      kyllä, voi olla.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Käyn minä kotona kaksossiskon kanssa ja mökillä joskus serkkujen kanssa. Oon 13 v.

      • Anonyymi

        Joo musta ihan normaalia käydä vaik siskon yms. kans saunassa! ja jos käy sillee et joskus kovettuu niin ei sekään niin vaarallista oo luonnollinen juttu kuiteskin! Onks sul ikinä käyny sillee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo musta ihan normaalia käydä vaik siskon yms. kans saunassa! ja jos käy sillee et joskus kovettuu niin ei sekään niin vaarallista oo luonnollinen juttu kuiteskin! Onks sul ikinä käyny sillee?

        On joskus, mut ei siitä kukaan ole mitään sanonut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On joskus, mut ei siitä kukaan ole mitään sanonut.

        Joo itel kans joskus ollu napaa vasten mut eihä sille mitään voi. Annoiks seistä vai yritiks peitellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo itel kans joskus ollu napaa vasten mut eihä sille mitään voi. Annoiks seistä vai yritiks peitellä?

        Itselläni kävi joskus kanssa niin, että sain seisokin saunassa.
        Olin erään reilusti mua vanhemman naispuolisen kanssa kahdestaan löylyissä, ei ollut sukua kuitenkaan.
        Oli jotenkin noloa ja yritin peitelläkin vähän, mutta sanoi että ei häntä haittaa, joten voit antaa olla pystyssä ja kyllä se varmaan kohta menee ohitse.
        No ei mennyt itsekseen, joten jouduin sitten avittamaan sitä, mutta kuitenkin. Ei haitannut tätä naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo itel kans joskus ollu napaa vasten mut eihä sille mitään voi. Annoiks seistä vai yritiks peitellä?

        No en minä enää peittele, on ne sen jo nähnyt niin ihan sama vaikka näkevät uudestaan. Onneksi sitä ei satu kovin usein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en minä enää peittele, on ne sen jo nähnyt niin ihan sama vaikka näkevät uudestaan. Onneksi sitä ei satu kovin usein.

        Joo turhahan sitä peittää ja aika vaikeetakin se on jos seisoo ihan napaa vasten. Aina se sit jotenki itelläki laskenu hetken päästä.


    • Anonyymi

      Voi.
      Itse olen 12v, murrosikä täysillä päällä ja saunon silti usein naapurienkin kanssa.
      Ihan sen vuoksi, kun maalla asutaan ja heillä on rantasauna ja ollaan muutenkin hyviä perhetuttuja.
      Porukat on muutenkin paljon tekemisissä keskenään ja me kakarat kanssa.
      Tuossa perheessä on todella kaunis ja haluttavan näköinen rouva, vajaa 30v. Ja 2 lasta miehen edellisestä liitosta, joista toinen on mua vuoden vanhempi tyttö.
      Joskus on tullut kyllä kiire saunasta pois, kun olen hoksannut että alkaa väkisin seisomaan, kun olen katsellut jomman kumman naispuolisen haaroja vähän liian tarkkaan ja ajatukset ovat lähteneet rönsyilemään samalla.
      Olen kyllä pari kertaa saanut seisokin niin tytön kuin rouvankin nähden.

    • Anonyymi

      Monesti harrastettiin seksiä tyttöystävän kanssa saunassa ja pesuhuoneessa.

    • Anonyymi

      ei voi koska se on aivan liian vanha olla tyttöjen puolella!!! onko kyseessä julkinen sauna?

    Ketjusta on poistettu 75 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6462
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4183
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2577
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2010
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1528
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1387
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1036
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1021
    Aihe