Samalla tiellä asuu rakennusalan yrittäjä, joka potkaisi kaikki kotimaiset työntekijänsä pois viime syksynä ja toi rajan takaa uudet miehet tilalle. Nyt vaikuttaisi siltä, että kyseiset tuontimiehet remontoivat kyseisen yrittäjän OMAA kotia käyttäen firman työkaluja. Mietin vain, että eihän tuollainen voi olla laillista? Työkaluista kun saa kuitenkin verokevennykset ja lisäksi työntekijät ajavat aina paikalle firman autoilla, joten polttoaineista ja ajoneuvoistakin on otettu alvit pois kuleksimasta.
Koitin googletella asiaa, mutta vajavaisista internetin käyttötaidoista johtuen en löytänyt mitään mainintaa asiasta. Eli siis onko sallittua käyttää firman työntekijöitä, työkaluja ja ajoneuvoja oman talonsa remontointiin?
Yrittäjä käyttää työntekijöitään oman talonsa remontointiin
Rehellistäkö?
1
204
Vastaukset
- Rehellistäkö?
Niin ja siis syy miksi mainitsin, että ko. yrittäjä antoi kenkää omille työntekijöilleen ja korvasi heidät ulkolaisella työvoimalla on se, että yleisin vastaus mitä olen tähän mennessä saanut on, että "laitonta tai ei, ainakin järjestää työtä miehilleen vaikeina aikoina"...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551196
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901167Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171040- 17878
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45793Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112768Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64722- 12707
- 38609
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..71600