Dragon Age Inquisition war table

Utelias...

Peli alkaa uhkaavasti lähestyä loppuaan ja war tablessa on vielä puuhaa vaikka kuinka. Häviävätkö nuo tekemättömät mappitehtävät pelin loputtua, vai voiko niitä tehdä vielä sen jälkeenkin? Ajattelin vaan, kun noiden pikkutehtävien suorittamiseen menee agenteilta monia tunteja...

Aukeaako peliin ylipäätään lisää "bonustehtäviä" kun varsinainen tarina on pelattu läpi?

4

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selvisi jo

      Vastaan itse omaan kysymykseeni. Näköjään sinne jäi viimeinen war table tehtävä vielä rullaamaan pelin päätyttyäkin. Ilmeisesti kuitenkaan companion tehtäviä ei saa enää tehtyä tarinan päättymisen jälkeen. Mitään uutta tehtävää ei ilmestynyt läpipeluun jälkeen, mutta kesken jääneitä mosaiikkipalasten etsintöjä yms voi kyllä jatkaa vielä jos haluaa.

      Nyt sitten vaan uusi kierros tämän loistavan pelin parissa! Edellinen mentiin maagien puolella, että josko nyt sitten katsoisi vielä tuon templareiden näkökulman asiaan.

    • PeluriM1977

      Hyvä peli! Ensin pelasin pelin Xbox 360:llä ja siinä maagien puolella miespuolisena ihmisroguena. Aseina oli tuplatikarit. Hyvin meni ja ei pahempia grafiikkaongelmia yllättävää kyllä. Tunteja meni pelikertaan 129 tallennuksien mukaan.

      Sitten pelasin toisen kerran Xbox One:lla, kun sain sen hommattua tuossa. Nyt pelasin Templareiden puolella ja miespuolisena ihmissoturina. Aseina perinteinen miekka ja kilpi. Grafiikka oli loistavaa ja peli oli upea. Lähes uusi kokemus, kun tein täysin erilaisia valintoja kuin ensimmäisellä kerralla. Tunteja kului 112 tällä kertaa.

      Bugeja pelistä löytyy silti vielä. Darkspawnien ilmestymisestä vastuussa olevaa Severistä en voinut vangita ja tuomita Skyholdissa, koska en löytänyt häntä mistään. Kartalla löytyy paikka missä hänen pitäisi olla, mutta ei ole. Se tehtävä siis on buginen. Muuten ihan ok toimii.

      Hyvä peli! Nyt sitten pitäisi keskittyä Fallout 3:en kun sain sen viimein hommattua GOTY editionina eli Game Of The Year -edition, joka sisältää kaikki lisäosatkin. Siihen menee varmaan sitten seuraavat 100 tuntia. Mut mitäpä siitä! Loistopeli sekin ja Fallout 4 on tulossa joten cool!

      • PeluriM1977

        Se oli Servis se hemmo itseasiassa, jota ei löydy mistää...moka. :D Mutta joo, pelissä on tuollainen bugi, joka joskus toimii joskus ei. Mulla ei ole se tehtävä toiminut koskaan.


      • a-loittaja

        Servis, severis, mikä lie :D Mulla meni kanssa bugin takia hutiin tuo ekalla pelikerralla. Tyyppi oli kadonnut ja tajusin tämän liian myöhään. Tokalla pelikerralla sain onnistumaan, kun netistä vähän vakoilin ohjeita. Tämähän siis oli se tehtävä siellä hietikolla yksissä raunioissa, jollen nyt väärin muista. Eli, kannattaa tallentaa juuri ennen raunioihin menoa. Sitten vaan porukka nurin sieltä ja etsimään tämä kyseinen kaveri, joka makailee siellä jossain raunion sisällä/päällä. Se on ainoa, joka antaa vaihtoehdon puhua. Jollet pääse puhumaan kaverin kanssa, tai et löydä sitä ollenkaan, niin ota uudestaan tallennuksesta. Mulla onnistu yhellä uusinta latauksella.

        Sen dragon tomen, vai mikä olikaan nimeltään, etsiminen meinasi myös olla epätoivoista. Hain sitä tyhmänä sieltä ulkopuolelta kun en tajunnu, että sinne raunioihin oli avautunut pääsy. Ekan kerran olin niillä ovilla käynyt liian aikasin, ni ne ei vielä päästäny sinne, mistä tämä tome löyty.

        Jos Dragon Age Inquisitionia pelatessasi olit onnesta soikeana, kuten minä, niin suosittelen ehdottomasti pelaamaan myös Witcher 3:n. Itsellä on uusin noituri työn alla ja voi kyllä, tämä on jotain vieläkin mahtavampaa! Kyllä viimeinen puolisen vuotta on todella hemmotellut roolipelaajia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1525
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1344
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1267
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1146
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe