windows on elossq mutta ei käynnisty

matl3

Miten voi päästä koneen ilmoituksest ohi "tietokone käynnistyi odottamatta uudelleen tai siinä ilmeni odottamaton virhe. Asennusta ei voi jatkaq. Käynnistä uudelleen valitsemalla ok ja aloittamalla aseenus uudelleen" tätä se jatkaa loputtomiin. Operoin konetta eli siirsin alkuasetuksiin niin että tedot säilyvät. Onko jokin näpytin yhdistelmä jolla tästä tilastq pääsis eteenpäin?

9

1132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • åoaifofa

      Nyt on kyllä paha paikka :)

      Jos sulla on asennusmedia levyllä tai tikulla niin laita se koneeseen ja käynnistät siltä ja korjaa/asenna uudestaan käyttis :)

      Eipä tässä muuta voi neuvoa :.................

      • matl3

        Ei ole koska nykyään ei saa lyvykkeitä, vaan kaikki on sisään rakennettu.


      • jhtrfg
        matl3 kirjoitti:

        Ei ole koska nykyään ei saa lyvykkeitä, vaan kaikki on sisään rakennettu.

        Et ole siis tehnyt asennuslevyä tai tikkua. Voi harmi nyt sitä olisi tarvittu.


      • matl3
        jhtrfg kirjoitti:

        Et ole siis tehnyt asennuslevyä tai tikkua. Voi harmi nyt sitä olisi tarvittu.

        Olen tehnyt korjauslyvyn mutta ei lähde latatuun...


    • Sitten pitää ladata netistä asennusmedia. Windows 7 versioon ne löytyy helposti ja turvallisesti.

      • matl3

        Miten lataat kun kone ei suostu toimimaan muuta kuin "ASENNUSOHJELMA ASENTAA jne. Kohtasi odottamattoman virheen. Käynnistä kone uudelleen jne ja jne. Tätä se toistaa eikä pääse eteen eikä taakse. Tabletti mulla on mutta ei siihen usb välinettä ja eikä tabletin väline käy taas läppärin usb väylään.


      • matl3 kirjoitti:

        Miten lataat kun kone ei suostu toimimaan muuta kuin "ASENNUSOHJELMA ASENTAA jne. Kohtasi odottamattoman virheen. Käynnistä kone uudelleen jne ja jne. Tätä se toistaa eikä pääse eteen eikä taakse. Tabletti mulla on mutta ei siihen usb välinettä ja eikä tabletin väline käy taas läppärin usb väylään.

        Jonkun toisen koneen kautta.


      • Anonyymi

        hyvä että täällä varoitetaan. Olin jo melkein ostamassa, mutta nyt muuttui mieli.


    • adf adfd

      Voin imuttaa sulle Win 7 imagen ja polttaa levylle mutta sun pitäis maksaa siitä 30e.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2615
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1937
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1665
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1626
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      35
      1599
    8. 91
      1543
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      117
      1408
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe