Mikä on sun pisin suhteesi?
Tai ootko nyt esim. jo ollu 10 vuotta saman daamin kaa?
Mä melkein, ja ihanaa, jos tää viel parikyt vuotta kestäisi.. En meinaa jaksa tätä nyky ajan touhua että harvase päivä joutuu lyyliä vaihtaaan..
Uskollinen ja pitkäpiimäinen kun oon
kymppikerho
8
1735
Vastaukset
- Catsy_666
. , , ,
- Vanhanaikainen sielu
Itse asiassa uskon yhteen ja ainoaan.
3 tyttöystävää. Ensimmäinen tyttö kun olin 20.
Suhde kesti kuukauden. Tyttö joi liikaa enkä kestänyt katsoa kun olin absolutisti.
Suhde 2. 7 ihanaa vuotta. Toinen muutti töiden perässä Chileen ja jäi sinne.
Suhde 3. Jatkuu. Toivottavasti loppuelämän.Seitsemäs vuosi menossa. Ensimmäisen tyttöystäväni tapasin, kun olin 17. Seurusteltiin viisi pitkää vuotta. Seuraavan kanssa seurustelin vain puoli vuotta ja nykyiseni kanssa on nyt oltu jo yhdeksän kuukautta ja ensi kesänä naimisiin :)
tuossa juuri laskiessani huomasin, että empä ole paljo ehtinyt sinkkuilemaan siinä välissä.. ;)
Piti oikein laskea että menikös ne vuodet ihan oikein....
- Zor-ro
Eipä ole ollut onnea noin pitkää suhdetta ihanan naisen kanssa saavuttaa. Vaikka kuinka olen sataprosenttisen uskollinen, sitkeä ja sitoutuvaa tyyppiä. Ei vain ole natsannut.
Tavoite on tavana nainen jonka kanssa vanheta yhdessä. Saas nähdä miten tän eukon käy! ;-) - Klaudia
Minulla ei ole ollut pitempää eikä lyhyempää seurustelusuhdetta. Jaksan tätä vielä näin ehkä 10 vuotta eteen päin, mutta sitten tähän asiaan on tultava kyllä jo muutos!
- Iso Jorma
mutta sitten työnsin mamman luiskalle
- Pir
Ensimmäinen 8v ja toinen 8,5v, ei muita suhteiluita eikä kokeiluita. Häntä, joka avasi silmäni, pakenin ensin hämmentyneenä, sitten pelästyneen epävarmana. Jaakobinpaini otti aikansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.644830Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk2643673Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni2753373Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma1143280Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie332546Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1271618- 1051590
- 1721231
Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA841130Toimari laittoi afrikkalaiset työharjoittelijat laulamaan Banaaninlastaajan laulua!
Käski vielä heidän sanoa aina aamulla tehtävien jaossa "tama ei olla valkoisen miehen homma."341021