kymppikerho

rva möykky

Mikä on sun pisin suhteesi?

Tai ootko nyt esim. jo ollu 10 vuotta saman daamin kaa?

Mä melkein, ja ihanaa, jos tää viel parikyt vuotta kestäisi.. En meinaa jaksa tätä nyky ajan touhua että harvase päivä joutuu lyyliä vaihtaaan..

Uskollinen ja pitkäpiimäinen kun oon

8

1696

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Catsy_666

. , , ,

• Vanhanaikainen sielu

Itse asiassa uskon yhteen ja ainoaan.
      3 tyttöystävää. Ensimmäinen tyttö kun olin 20.
      Suhde kesti kuukauden. Tyttö joi liikaa enkä kestänyt katsoa kun olin absolutisti.
      Suhde 2. 7 ihanaa vuotta. Toinen muutti töiden perässä Chileen ja jäi sinne.
      Suhde 3. Jatkuu. Toivottavasti loppuelämän.Seitsemäs vuosi menossa.

• Ensimmäisen tyttöystäväni tapasin, kun olin 17. Seurusteltiin viisi pitkää vuotta. Seuraavan kanssa seurustelin vain puoli vuotta ja nykyiseni kanssa on nyt oltu jo yhdeksän kuukautta ja ensi kesänä naimisiin :)

• tuossa juuri laskiessani huomasin, että empä ole paljo ehtinyt sinkkuilemaan siinä välissä.. ;)
        Piti oikein laskea että menikös ne vuodet ihan oikein....

• Zor-ro

Eipä ole ollut onnea noin pitkää suhdetta ihanan naisen kanssa saavuttaa. Vaikka kuinka olen sataprosenttisen uskollinen, sitkeä ja sitoutuvaa tyyppiä. Ei vain ole natsannut.

Tavoite on tavana nainen jonka kanssa vanheta yhdessä. Saas nähdä miten tän eukon käy! ;-)

• Klaudia

Minulla ei ole ollut pitempää eikä lyhyempää seurustelusuhdetta. Jaksan tätä vielä näin ehkä 10 vuotta eteen päin, mutta sitten tähän asiaan on tultava kyllä jo muutos!

• Iso Jorma

mutta sitten työnsin mamman luiskalle

• Pir

Ensimmäinen 8v ja toinen 8,5v, ei muita suhteiluita eikä kokeiluita. Häntä, joka avasi silmäni, pakenin ensin hämmentyneenä, sitten pelästyneen epävarmana. Jaakobinpaini otti aikansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?

Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt
      Tanssii tähtien kanssa
      91
      2110
    2. Taas poistuu ABC, nyt Salossa

Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on
      Maailman menoa
      139
      2040
    3. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      337
      1773
    4. Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä

Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä
      Maailman menoa
      287
      1738
    5. Millainen luonne sinä olet?

Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä
      Ikävä
      189
      1327
    6. Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen

kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.
      Ikävä
      46
      1210
    7. Mukavaa maanantai päivää

Hyvää huomenta. 🐺❄️⚜️☕🧡
      Ikävä
      213
      1129
    8. Mitä kivaa sanoisit kaivatullesi?

Vai osaatko sanoa toisista mitään hyvää?
      Ikävä
      104
      1128
    9. Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle

"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm
      Maailman menoa
      264
      1084
    10. Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...

...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös
      Maailman menoa
      306
      1079
    Aihe