Ketään tulossa 17-22,12 Pietariin ?? Itse olen sanan ajan Pietarissa. OIs kiva tavata.Pörrään aika lähellä Kupsinoa .
ONKO
6
600
Vastaukset
- talonpoika, kuppari
Oletko pappishenkilö, kun olet siellä vain sanan ajan?
- turf
--- sie siellä Kuptsinossa teet??? kaveri, joka asuu siellä, sanoo et se on kaikista paskasinta aluetta koko kaupungissa. en tiiä, en oo kaikkia ehtiny vertailemaan, mutta kyllähän mie mielummin tuolla Vassella tai Petrogradskajalla pörräisin.
- ArthurDent
Sie se Tuhvi taiatkii olla sellane hienohelma. Älä sie masenna muita. Ku rittävä ankeest alottaa nii suunta o vaa ylöspäi.
- turf
ArthurDent kirjoitti:
Sie se Tuhvi taiatkii olla sellane hienohelma. Älä sie masenna muita. Ku rittävä ankeest alottaa nii suunta o vaa ylöspäi.
oon yrittäny piilotella tässä hetken aikaa, kun luin viime perjantain Hesarin yleisöpalstalta, että "Turpeen käytöstä on aika luopua"... HUI, kauhistus! oon kyllä ymmärtänykin, et kiinnostusta ei oo ollu. ymmärtäisin kuitenkin paremmin, jos ois aika luopua ruohon käytöstä, mut taitais silti liipata aika läheltä miuta sekin.
uskaltaakohan sinne Suomeen edes tulla enää, jos alkaa kovatkin turvevainot?! - ArthurDent
turf kirjoitti:
oon yrittäny piilotella tässä hetken aikaa, kun luin viime perjantain Hesarin yleisöpalstalta, että "Turpeen käytöstä on aika luopua"... HUI, kauhistus! oon kyllä ymmärtänykin, et kiinnostusta ei oo ollu. ymmärtäisin kuitenkin paremmin, jos ois aika luopua ruohon käytöstä, mut taitais silti liipata aika läheltä miuta sekin.
uskaltaakohan sinne Suomeen edes tulla enää, jos alkaa kovatkin turvevainot?!tänne uskaltaa tulla. Ja jos kovasti polottaa niin voin kyllä lähteä turvamieheksi tuonne pääkaupungin iltavilskeeseen. On se vaan niin hurjaa se meno täällä. ei sinne oikein yksin uskalla
- turf
ArthurDent kirjoitti:
tänne uskaltaa tulla. Ja jos kovasti polottaa niin voin kyllä lähteä turvamieheksi tuonne pääkaupungin iltavilskeeseen. On se vaan niin hurjaa se meno täällä. ei sinne oikein yksin uskalla
Helsingissä onkin parempi liikkua vaan korttelin päässä kotoa, että jaksaa tarvittaessa juosta himaan.
lähden tästä kertomaan pietarilaisille suomen opiskelijoille, miten tärkeää on, että he opiskelevat juuri suomen kieltä, toivottamaan heidän tervetulleiksi Suomeen, kun siellä on niin ihanaa. pystynköhän olemaan uskottava....
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043065Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391580Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881332
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461294Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481196Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121158Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze119989Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793